Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Epätasa-arvo ja epäreiluus parisuhdemarkkinoilla

Vierailija
20.11.2024 |

Miksi mies ei voi ihastua ja hullaantua 200 kiloa painavasta jatkuvasti piereskelevästä akneihoisesta naisesta vaan epätasa-arvoisesti rakastuu nättiin ja hoikkaan naiseen? 😣😤😳

Kommentit (72)

Vierailija
21/72 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eivätkö miehet ymmärrä omaa tasoaan? Heruttelevat vaan kaikenlaisia vaaleahiuksisia hoikkia urheilullisia povipommeja, vaikka ovat itse sohvaperunoita ja omat tissit isommat kuin Siepillä?

Kyllä ne tosielämässä yhä ymmärtää, ei minua ole ikinä lähestynyt itseäni huomattavasti rumemmat miehet. Siksipä on vielä oudompaa, että netin syövereissä kehdataan itku kurkussa vaatia, vaikka tiedetään itsekin oikein hyvin, ettei rahkeet riitä.

Vierailija
22/72 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tämä pätee kyllä ihan kumpaakin sukupuoleen. :D"

Osittain kyllä mutta koska miehen seksuaalisuus on vielä enemmän visuaalisuuteen painottunut kuin naisen niin miehillä ongelmat korostuvat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/72 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinpä! Ei sen niin kuuluisi mennä! Sisäinen kauneus kuuluu olla tärkein! 

Näin on sanonut ainoastaan rumat ihmiset.

Vierailija
24/72 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on epistä. Miksi ei voida katsoa pintaa syvemmälle? 

Siinä edessä on niin paljon läskiä, ettei sinne näe.

Vierailija
25/72 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaha. Mitäpä sabot siihen et jos kaksoset, mies ja nainen tekee tinderprofiilin nii se nainen saa ainaki 10 kertaa enemmän matcheja vaikka niillä on samat ulkonäkögeenit.

Vierailija
26/72 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaha. Mitäpä sabot siihen et jos kaksoset, mies ja nainen tekee tinderprofiilin nii se nainen saa ainaki 10 kertaa enemmän matcheja vaikka niillä on samat ulkonäkögeenit.

Koska Tinderissä on paljon enemmän miehiä kuin naisia niin tuo on ihan luonnollista.

Vierailija
27/72 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihan tavallinen nainen. Mieheni on komea ja eksänsä kaunotar. Pitkään sainkin sitten teksiviestejä kuinka näin voi käydä kun hän on "paljon paremman näköinen". Se ei tainnut sitten kuitenkaan kodin perustamiseen asti kantaa? Tyhjät tynnyrit kolisee eniten.

Vierailija
28/72 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se kumma kun ei pimpsa kelepaa. 

Vierailija
29/72 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet paukuttaa niitä tykkäämisiä ihan kaikille naisille, jotta edes joltain heruis. Naisena katson vähän, onko mies yhtään mun tyyppiä enkä nyt puhu tasosta. Mutta turha tästä on miehille puhua, miehillä ei ole yhtään nyassien tajua ihmissuhdeasioissa. Lisäksi, miehille kelpaa seksiin lopulta kuka vain.

Vierailija
30/72 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

kato maailman missikisojen antia ja niitä sulottaria ja tekopyhäile vasta sitten. kauniit, hoikat naiset kelpaa minulle, ei s i i d e r i l ä s k i t.

Vierailija
31/72 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kato maailman missikisojen antia ja niitä sulottaria ja tekopyhäile vasta sitten. kauniit, hoikat naiset kelpaa minulle, ei s i i d e r i l ä s k i t.

Älä sitten valita!

Vierailija
32/72 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkomaiden h u o r a hausseissa valitsen aina pienikokoisimmat ja siroimmat enkelit. Aaaahhh nautintoa!

Vierailija
33/72 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet yliarvioi oman tasonsa. Tavisnainen ei kelpaa. 

Tavisnaiset tavoittelevat sitä samaa top 20% miehistä, mitä muutkin naiset. Kun näillä on parhaat tarjolla, ei tietenkään kelpaa keskitaso.

Tavismiehenä on järkevämpää yrittää etsiä naista ulkomailta.

Vierailija
34/72 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eivätkö miehet ymmärrä omaa tasoaan? Heruttelevat vaan kaikenlaisia vaaleahiuksisia hoikkia urheilullisia povipommeja, vaikka ovat itse sohvaperunoita ja omat tissit isommat kuin Siepillä?

Kyllä ne tosielämässä yhä ymmärtää, ei minua ole ikinä lähestynyt itseäni huomattavasti rumemmat miehet. Siksipä on vielä oudompaa, että netin syövereissä kehdataan itku kurkussa vaatia, vaikka tiedetään itsekin oikein hyvin, ettei rahkeet riitä.

Tai sitten kyse on siitä, että miehet tiedostavat rumilla kasvoillaan saavansa vain ahdistelijan leiman, vaikka käytös olisi täysin normaalia. Komea mies saa sitten vaikka hivellä takamuksesta tuntemattomiakin ja se koetaan "seksikkäänä flirttailuna" vaikka se sitä ahdistelua vasta olisikin.

Vierailija
35/72 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai sitten kyse on siitä, että miehet tiedostavat rumilla kasvoillaan saavansa vain ahdistelijan leiman, vaikka käytös olisi täysin normaalia. Komea mies saa sitten vaikka hivellä takamuksesta tuntemattomiakin ja se koetaan "seksikkäänä flirttailuna" vaikka se sitä ahdistelua vasta olisikin.

Tyypilliset naisten kaksoistandardit. Koskee aivaan kaikkea. Toiset on tasa-arvoisempia kuin toiset.

Vierailija
36/72 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulkomaiden h u o r a hausseissa valitsen aina pienikokoisimmat ja siroimmat enkelit. Aaaahhh nautintoa!

Missä missä, haluan matkustaa.

Vierailija
37/72 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska Tinderissä on paljon enemmän miehiä kuin naisia niin tuo on ihan luonnollista.

Eli epätasa-arvo on luonnollista. Ok.

Vierailija
38/72 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet yliarvioi oman tasonsa. Tavisnainen ei kelpaa. 

Tavisnaiset tavoittelevat sitä samaa top 20% miehistä, mitä muutkin naiset. Kun näillä on parhaat tarjolla, ei tietenkään kelpaa keskitaso.

Tavismiehenä on järkevämpää yrittää etsiä naista ulkomailta.

Huvittavintahan näissä ulkomailta tulevissa naisissa on vieläpä se, että heillä konservatiivisempi arvomaailma on lähempänä miehiä. Nykyajan länsimaiset naiset ovat keskimäärin niin liberaaleja ja vasemmistoa että ihmekkös tuo kun arvomaailmat eivät kohtaa.

Vierailija
39/72 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun nuoruudessani ei ollut tätä tilannetta että valtaosa naisista inhoaa lihavia ihmisiä arvostelevia miehiä, jotka haluavat pakottaa itselleen sopivanmuotoisen naisen.

Vierailija
40/72 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet paukuttaa niitä tykkäämisiä ihan kaikille naisille, jotta edes joltain heruis. Naisena katson vähän, onko mies yhtään mun tyyppiä enkä nyt puhu tasosta. Mutta turha tästä on miehille puhua, miehillä ei ole yhtään nyassien tajua ihmissuhdeasioissa. Lisäksi, miehille kelpaa seksiin lopulta kuka vain.

Niinpä, eli naiset on liian nirsoja-> epätasa-arvoista

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yksi