Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 3.6
Kommentit (7634)
Gallup
Uskotko kaipauksesi kaipaavan sinua täällä ?
Vierailija kirjoitti:
Gallup
No en todellakaan 😅 enkä sellaista edes odota tai toivo. Kirjoittelen tänne vain satunnaisia ajatuksiani, joiden ei ole edes tarkoitus oikeasti tavoittaa ketään. Jos haluaisin suhteen hänen kanssaan, ottaisin suoraan yhteyttä henkilöön itseensä.
Ketju on mulle pelkkää hömppää.
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Eipä tässä paljon muuta jäljellä oo kuin usko kaipaukseen. Voi sinua ja minua!
G: Aiemmin uskoin kaipaamani olevan täällä, mutta kaipaavan toista
Vierailija kirjoitti:
Gallup
En eikä ole enää kaivattua
silmät aukesi ja hyvä niin. Onneksi tajusin, että kaipaukseni oli toksista ja ihmiseen, joka ei välitä minusta tai ajattele minun parastani.
Jos ikävä ja mielenkiinto on molemmin puoleista, näkyy se aivan muualla kuin täällä.
Täällä provotaan,mustamaalataan ja yritetään tehdä kiusaa.
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Kuinka kauan olet kaivannut kaivattuasi ?
Karkeasti arvioituna 20 vuotta. Uskoin silloin, että tämä menee kyllä ohi...ei mennyt. Ajan saatossa nämä tunteet on vaan jalostuneet jotenkin syvällisemmäksi.
Vierailija kirjoitti:
Jos ikävä ja mielenkiinto on molemmin puoleista, näkyy se aivan muualla kuin täällä.
Jep ja täällä voi ennemmin tuhota täysin sen kaipauksen.
Vierailija kirjoitti:
Sovitaanko aika ja paikka
Ehdota.
Vierailija kirjoitti:
Gallup
En enää tiedä, enkä ole tarkasti seurannutkaan. On kyllä kaivannut täällä useamman vuoden, saahan tänne kuka tahansa kirjoitella eikä se mitään meinaa.
Vierailija kirjoitti:
Ihana seksuaalisvoimainen uni 😘
Ala tulla.
Vierailija kirjoitti:
Paikka lähellä vai paikka kaukana?
Lähellä.
Vierailija kirjoitti:
Asiat muutenkin tapahtuvat jossakin ihan muualla kuin täällä, jos ovat tapahtuakseen. Ketju ei siis hyödytä yhtään ketään lähentymismielessä, edes vaikka ihan kaikki kaipausparit olisivatkin täällä.
Vierailija kirjoitti:
Lankeaisitpa loveeni...
Tapahtunut jo.
Vierailija kirjoitti:
Paljon on jo ensi vuodelle suunnitelmia. Ja niitä odotan innolla. Iloiset sattumat tätä maustaisi ja toiveena näkeminen ja enempi tutustua. Saisinkohan sut elämääni vai onko rakkauden tunteideni vähitellen tarkoitus hiipua. Että sä kävit ja opetit ja edelleen jatkan matkaani yksin. On jotain mitä en oo koskaan tehnyt, mutta näyssä tapahtui sun kanssa. Kävitköhän sittemmin Balilla, olisi kivaa kuulla, ihana. Mua kutsuu Malaga. 😸
Lähtisi tähän ajatukseen positiivisella mielellä.
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Ei välttämättä kaipaa minua, mutta tiedän, että hän on ollut täällä ainakin joskus ja lukenut viestejäni. Väitän myös lukeneeni hänen viestejä. Terveiset samalla hänelle, jos sattuu eksymään tänne.
Olit kahdessa unessani. Toinen oli painajainen, ei siksi, että sinä olit siinä vaan siksi, että siinä tapahtui hirveitä. Olin lohduton. Toisessa unessa tuon jälkeen olimme ison, ehkä sadan hengen retkellä. Porukka oli jaettu kymmenen hengen ryhmiin, ja minä olin sinun ryhmässäsi. Oli kivaa, kun kerrankin sain katsella sua rauhassa ja saatiin olla yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Gallup
No ei ny ainakaan täällä 😅
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Aika hyvät harhat välillä saa.
Voisinpa olla.