Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 3.6
Kommentit (7634)
Vierailija kirjoitti:
Näytän maksuhäiriöiseltä.
Kunhan et pieninakkiselta.
Good night, my love! Sleep like a queen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miks me nähdään vaan joka toinen maanantai, jos silloinkaan? Ajattelen sua päivittäin.
Ainakin näette. :/
Miksi :/?
Olen itse vain todella mahdottomassa tilanteessa
Vierailija kirjoitti:
Kaivattu ei ole hirveä ihminen, ainakaan minulle. Ujo hän on kyllä.
🥰
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai jutella enää koskaan?
surullista
Näin on
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos vois pari kuukautta mennä ajassa taaksepäin, tekisin ja sanoisin kaiken toisin.
Kuinka?
Tekisin ja sanoisin toisin siten, että tilanne ei olisi tämä mikä nyt on. Tosin voi olla, ettei se silti muuttaisi tätä lopputulosta oleellisesti toiseen suuntaan 🤔😅 Silti toimisin toisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on aivovaurio.
Millaisia oireita?
Yläpää ei toimi, mutta alapää toimii. -sivuhassuttelija
😬 Mulla on varmaan tuo sama. Kun kaivatun kuvaa katsoo, mahanpohjassa on saman tien perhosia. T. kysyjä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos jollain on minulle asiaa niin minulle voi puhua kolmella kielellä. Yhdellä kotimaisella kielellä ja loput sitten muilla. Niin ja rakkaudella. Se on toki jo otettu paikka. Eikä aina edes tarvitse osata puhua. Muistakaa, että joskus hiljaisuuskin tai vaikeat takeltelevat sanat ovat enemmän kuin tuhat sanaa.
Tuo ei ole E naisen teksti. sivu
Ei niin. Eikä E signed seksivonkailut aiemmin. 'Heikkona hetkenä p+nisin tms' 🙄 joku toinen E tai trollaus. Haluaisin niin jo kokonaan eroon tästä, mutta vielä hiostaa nämä tietyt ilmeisen tahalliset viestit. En koskaan kirjoita vonkailuja enkä itsesääliryvetyksiä, enkä näitä 'oon tässä paikalla, kysykää Eeltä jotain'. Mä oon vain järkeviä fiksuja tai kivoja humoristisia kirjoittanut.
&
Eikä -heikko hetki myöskään. Se oli minun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos vois pari kuukautta mennä ajassa taaksepäin, tekisin ja sanoisin kaiken toisin.
Kuinka?
Tekisin ja sanoisin toisin siten, että tilanne ei olisi tämä mikä nyt on. Tosin voi olla, ettei se silti muuttaisi tätä lopputulosta oleellisesti toiseen suuntaan 🤔😅 Silti toimisin toisin.
Mikä oli lähtötilanne, entä nyt ja millainen sen pitäisi olla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kunhan et pieninakkiselta.
No en tietenkään, huh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on aivovaurio.
Millaisia oireita?
Yläpää ei toimi, mutta alapää toimii. -sivuhassuttelija
😬 Mulla on varmaan tuo sama. Kun kaivatun kuvaa katsoo, mahanpohjassa on saman tien perhosia. T. kysyjä
Hep, samat oireet. Vintti pimenee silloin.
Kaipaako kukaan tälläista lurjusta.
Ajattele, jos ihmiset tietäisivät, että olen ajatellut sinua melkein koko ajan kaikki nämä vuodet. Ollaan nähty tai ei, asuttu kaukana toisistamme tai ei, mutta aina jossain määrin olet minussa. Mutta miksi? En ole ennen kokenut ja samassa kontekstissa en tule koskaan kokemaan samaa. Mieli tietää tämän järjettömyyden, mutta jatkaa silti. Olisi mukava joskus jutella ja edes reunasta vähän avata, mitä kaikkea olen miettinyt. Minulla olisi sinulle paljon rakkautta tarjolla, mutta en voi sitä sinulle antaa. Olet ihana. (naiselta)
Viinipullosoittaja oli trol lausta, kuten arvelinkin.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole ketään kielletty puhumasta mulle. Ei edes teetä.
Se, ettei ole kielletty ei riitä. Pitää kutsua puhumaan. Osoittaa olevansa auki.