Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 3.6
Kommentit (7634)
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin ja osaisin puhua, mutta mua on kielletty.
No laita tänne tunnisteella.
Vierailija kirjoitti:
Tähdenlento, toive, sinä
(huokaus)
Rakastan sua.
Vierailija kirjoitti:
Sini Ukki Torkku kirjoitti:
Hyvää yötä! 😻
Suksi jo v*ittuun paskoine raapustuksinesi ja ärsyttävän pahennusta ja oksennusta aiheuttavan persoonallisuutesi kanssa. Miltä tuntuu olla läääpällään johonkin fiktiiviseen anime hahmoon ja toitottaa netti (ulkomaat ja suomi) tuota sairasta degeneraation huipenntumaa?
Vähän rakkautta ja huumoria elämääsi 🤗 💕 Olen ihan oikeaan ihmiseen ihastunut.
Vierailija kirjoitti:
Jos jollain on minulle asiaa niin minulle voi puhua kolmella kielellä. Yhdellä kotimaisella kielellä ja loput sitten muilla. Niin ja rakkaudella. Se on toki jo otettu paikka. Eikä aina edes tarvitse osata puhua. Muistakaa, että joskus hiljaisuuskin tai vaikeat takeltelevat sanat ovat enemmän kuin tuhat sanaa.
Mitäpä sitä enää puhumaan jos paikka on jo viety.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olipa kerran pieni villikissa. Hänen turkkinsa oli takussa ja kyntensä pitkät. Hän lymyili suojaisissa paikoissa ja katseli salaa ohikulkijoita. Hän huumaantui puhtaista tuoksusta ja tepasteli salonkiin. Hän kysyi arasti, saisiko hienon föönin ja puhtaan turkin. Hän pelkäsi niin föönin suhinaa, että sähisi ja raapi salongin pitäjää. Vähitellen hän rauhoittui. Hän lähti salongista ja palasi joskus vielä uudestaan. Kusemaan sen nurkkaan. Sen pituinen se. Next. Huom, sisältää useita vinkkejä.
Helvetti näiden tän palstan vihjeiden kanssa!!
Kaivattua ei tule. 💔
Täällä ei lietsota tappiomielialaa. Hyvää iltaa sivusta.
Anteeksi, ei ollut tarkoitus "lietsoa" sitä muihin. Tuo koski vain mitä koen omasta ti
Kyllä, olet oikeassa ystävä, käsitin tarkoituksesi. Itse taas tarkoitin sitä, ettet masentaisi itseäsi. Älä luovuta. Tai jos niin teet, niin löydät sopivamman, jos viitsit jaksaa elämääsi. Toivon sinun saavan selvitettyä asiat kaivattusi kanssa. Kaikkea hyvää sinulle 🤗
Sivusta tuntematon.
Vierailija kirjoitti:
Jos jollain on minulle asiaa niin minulle voi puhua kolmella kielellä. Yhdellä kotimaisella kielellä ja loput sitten muilla. Niin ja rakkaudella. Se on toki jo otettu paikka. Eikä aina edes tarvitse osata puhua. Muistakaa, että joskus hiljaisuuskin tai vaikeat takeltelevat sanat ovat enemmän kuin tuhat sanaa.
Tuo ei ole E naisen teksti. sivu
Vierailija kirjoitti:
Tiedän että se olit sä.
Mihin viittaat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tähdenlento, toive, sinä
(huokaus)
Rakastan sua.
Suloista, mutta epätodennäköistä
Vierailija kirjoitti:
Ei kai jutella enää koskaan?
Ei ainakaan sinappihunnuista.
Vierailija kirjoitti:
Miks me nähdään vaan joka toinen maanantai, jos silloinkaan? Ajattelen sua päivittäin.
Ainakin näette. :/
Vierailija kirjoitti:
Niin se kai on ?
Ei ole ketään kielletty puhumasta mulle. Ei edes teetä.
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä! 😻
Suksi jo v*ittuun paskoine raapustuksinesi ja ärsyttävän pahennusta ja oksennusta aiheuttavan persoonallisuutesi kanssa. Miltä tuntuu olla läääpällään johonkin fiktiiviseen anime hahmoon ja toitottaa netti (ulkomaat ja suomi) tuota sairasta degeneraation huipenntumaa?
Vähän rakkautta ja huumoria elämääsi 🤗 💕 Olen ihan oikeaan ihmiseen ihastunut.
🌞👍🏻
Vierailija kirjoitti:
Tiedän että se olit sä.
Missä ja milloin? Pahoittelut kysymyssanoista sillä useimmiten kysyn moniulotteisempia kysymyksiä. Saanen kai hetken kuvitella, että minuakin saatettaisiin kaivata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedän että se olit sä.
Mihin viittaat?
Egypt. et al. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miks me nähdään vaan joka toinen maanantai, jos silloinkaan? Ajattelen sua päivittäin.
Ainakin näette. :/
Miksi :/?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On tää mullekin vaikeaa
Kerro.
Tää koko tilanne. Miksi tämä etäisyys ja kaikki
Ymmärrän. Tai siis en tuota jälkimmäistä. Yksi hyvä puoli tässä on, nimittäin se, että tunteet on testattu tukeviksi.
Kenen kanssa? Vahvasti eri suunnissa. Sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Totta kai jutellaan.