Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 3.6
Kommentit (7634)
Vierailija kirjoitti:
Kaipaatko vanhaa klassikkoa, vai uudenpaa kiillotettua?
Vanhempaa, mutta uudempaa
Vierailija kirjoitti:
Ps, oranssi sydän osuu myös.
Millä lailla?
Vierailija kirjoitti:
Mitä se sinulle kuuluu ketä kukin kaipaa, kuka kenenkin kanssa on ja tekee mitä. Eiköhän nuo asiat ole sulle selviä (tai sitten ei ole selviä) jo ilman kyselyitäkin ja sitten vain on niin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en tiedä mikä mua vaivaa. Oon kihissy koko päivän kiukusta niin että silmissä sumenee.
Lapset on usein kiukkusia just ennen kuin sairastuvat. Muita mahdollisia syitä: hormonit, Jari myrsky, marraskuu ja valon puute. En tiedä miksi tämä piti kirjottaa. Terkkuja kaivatulle
Kuule kyllä jokaisessa iässä tuntee kaikkia tunteita eivätkä, kiukku, ärsyyntyminen yms. vihan piiriin kuuluvat tunteet ole pelkästään lasten tuntemia. Kiukka j aärsyyntyminen ovat olemassa syystä ja niitä tunnetaan silloin, kun ylitetään rajoja, joita onaihetta nousta puolustamaan tai jotka on aihetta asettaa jämerämmin. sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en tiedä mikä mua vaivaa. Oon kihissy koko päivän kiukusta niin että silmissä sumenee.
pms?
Oon ollu niin stressaantunut että eipä ole ollut edes kuukautisia yli puoleen vuoteen.
Burn out? premenopaussi?
Vierailija kirjoitti:
Voi kulta,
On niin paljon asioita, joista haluaisin kanssassi puhua. Oppia tuntemaan sua lisää.
Haluaisin myös painautua sua vasten, kartoittaa upeaa kehoasi käsilläni ja huulillani. Oppia, mistä pidät. Tuntea lämpösi ja tuoksusi. Olla kanssasi yhtä.
n->m
Tämän omin ku näköjään ei kellekään muulle kelpaa
Baby. Minä odotan😋
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Vierailija kirjoitti:
Minne tärkeän kaipaaja nyt kirjoittaa kun ketju on lukittu?
Ei minnekään. Hän eksyy kaipuuviidakkoon.
Apua luuri täynnä numeroita, mihin se ny pitää lähettää? :) Kaikki on jo valmiina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmetelkää enemmän. Olkaa ihmettelijöitä. Taiteilijan maalaukseen sisältyvät tunteet, toiveet ja ideat jonka hän on luonut yhdistämällä silmänsä ja käsityskykynsä. Mielen normaali tila on kaaos. Ilman harjoitusta ja ilman ulkoisessa maailmassa sijaitsevaa, tarkkaavaisuutta vaativaa ihmiset eivät pysty keskittämään ajatuksiaan kuin muutamaksi minuutiksi kerrallaan. Tavallisesti emme huomaa kuinka vähän hallitsemme omaa mieltämme, koska tavat kanavoivat psyykkisen energian niin hyvin, että ajatukset näyttävät seuraavan toistaan solmuttomasti. Vasta kun jäämme yksin, eikä mikään vaadi tarkkaavaisuuttamme, mielemme pohjimmainen epäjärjestys paljastuu. Kun meillä ei ole mitään tekemistä, mieli alkaa seurailla sekavia kuvioitaan pysähtyen yleensä pohtimaan jotakin tuskallista tai häiritsevää asiaa. Ellei ihminen osaa palauttaa järjestystä ajatuksiinsa, tarkkaavaisuus kiinnittyy siihen, mikä si
Ei nyt ollut Jonnalta tämä pitkä viesti.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tiedät itse miksi kihiset kiukusta. Eikö ole mennyt ihan putkeen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapset on usein kiukkusia just ennen kuin sairastuvat. Muita mahdollisia syitä: hormonit, Jari myrsky, marraskuu ja valon puute. En tiedä miksi tämä piti kirjottaa. Terkkuja kaivatulle
Kuule kyllä jokaisessa iässä tuntee kaikkia tunteita eivätkä, kiukku, ärsyyntyminen yms. vihan piiriin kuuluvat tunteet ole pelkästään lasten tuntemia. Kiukka j aärsyyntyminen ovat olemassa syystä ja niitä tunnetaan silloin, kun ylitetään rajoja, joita onaihetta nousta puolustamaan tai jotka on aihetta asettaa jämerämmin. sivusta
Totta. Ihmiset arvostaa mua kuin kilo paskaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei tietystikkään ollut. Se oli joltain muulta hahmolta. Aivan toisella persoonalla. Ei mitään sidoksia ja yhteyksiä. Ei tietystikään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta. Ihmiset arvostaa mua kuin kilo paskaa.
Mistä arvostuksen puute johtuu?
Vierailija kirjoitti:
Toimivaa, näppärää ja siistiä käytettyä, jonka kanssa saa kulkea sujuvasti ja mukavasti vaikka loppuelämän ajan.
Vierailija kirjoitti:
Olipa kerran pieni villikissa. Hänen turkkinsa oli takussa ja kyntensä pitkät. Hän lymyili suojaisissa paikoissa ja katseli salaa ohikulkijoita. Hän huumaantui puhtaista tuoksusta ja tepasteli salonkiin. Hän kysyi arasti, saisiko hienon föönin ja puhtaan turkin. Hän pelkäsi niin föönin suhinaa, että sähisi ja raapi salongin pitäjää. Vähitellen hän rauhoittui. Hän lähti salongista ja palasi joskus vielä uudestaan. Kusemaan sen nurkkaan. Sen pituinen se. Next. Huom, sisältää useita vinkkejä.
Helvetti näiden tän palstan vihjeiden kanssa!!
Kaivattua ei tule. 💔
Vierailija kirjoitti:
Mun päivä alkoi kiroillen.
niin minunkin, mutta ainoastaan palstalla ja yhden kirosanan verran. Myöhemmin päivällä pari kirosanaa lisää, mutta edelleenkin palstalla. Kirosanoillakin on funktionsa ja säästeliäästi ja harkiten käytettynä ne ovat paikallaan. Välimerkkeinä ne menettävät merkityksensä ja voimansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tietystikkään ollut. Se oli joltain muulta hahmolta. Aivan toisella persoonalla. Ei mitään sidoksia ja yhteyksiä. Ei tietystikään.
Tiedän itse etten kirjoittanut sitä. Yritä nyt vain ymmärtää.
Mihin nyt olisi pitänyt tajuta vastata?