Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 3.6

Vierailija
20.11.2024 |

Kaipuu se jatkuu vaan.

Kommentit (7634)

Vierailija
1261/7634 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun päivä alkoi kiroillen.

niin minunkin, mutta ainoastaan palstalla ja yhden kirosanan verran. Myöhemmin päivällä pari kirosanaa lisää, mutta edelleenkin palstalla. Kirosanoillakin on funktionsa ja säästeliäästi ja harkiten käytettynä ne ovat paikallaan. Välimerkkeinä ne menettävät merkityksensä ja voimansa.

Kaivattuni oli vieressä, kun sadattelin.

Vierailija
1262/7634 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en tiedä mikä mua vaivaa. Oon kihissy koko päivän kiukusta niin että silmissä sumenee. 

Lapset on usein kiukkusia just ennen kuin sairastuvat. Muita mahdollisia syitä: hormonit, Jari myrsky, marraskuu ja valon puute. En tiedä miksi tämä piti kirjottaa. Terkkuja kaivatulle

Kuule kyllä jokaisessa iässä tuntee kaikkia tunteita eivätkä, kiukku, ärsyyntyminen yms. vihan piiriin kuuluvat tunteet ole pelkästään lasten tuntemia. Kiukka j aärsyyntyminen ovat olemassa syystä ja niitä tunnetaan silloin, kun ylitetään rajoja, joita onaihetta nousta puolustamaan tai jotka on aihetta asettaa jämerämmin. sivusta

Totta. Ihmiset arvostaa mua kuin kilo paskaa. 

Ihmisestä varmastikin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1263/7634 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T.K. 🔥🧡

Kappas vaan. Osuu kirjaimet kohdilleen. Saisko tästä lisätietoa ?

mies

Osuu mun veljeen. Naimisissa, mut tuskin pahastuu pienestä äksönistä/säpinästä 😅👍

Vierailija
1264/7634 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en tiedä mikä mua vaivaa. Oon kihissy koko päivän kiukusta niin että silmissä sumenee. 

Kyllä tiedät itse miksi kihiset kiukusta. Eikö ole mennyt ihan putkeen?

Kieliasusta päätellen luulet ap:n olevan eri kuin on.

Vierailija
1265/7634 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei nyt ollut Jonnalta tämä pitkä viesti. 

Ei tietystikkään ollut. Se oli joltain muulta hahmolta. Aivan toisella persoonalla. Ei mitään sidoksia ja yhteyksiä. Ei tietystikään.

Tiedän itse etten kirjoittanut sitä. Yritä nyt vain ymmärtää.

Tiedän ettet tyypilliseen tapaasi ymmärtänyt mitä sinulle sanotiin. Yritä nyt vain ymmärtää mitä tässä sanotaan ja ei sanota.

Vierailija
1266/7634 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

TK on se Tomi

Ei olis Tommi ?

Vierailija
1267/7634 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei nyt ollut Jonnalta tämä pitkä viesti. 

Ei tietystikkään ollut. Se oli joltain muulta hahmolta. Aivan toisella persoonalla. Ei mitään sidoksia ja yhteyksiä. Ei tietystikään.

Tiedän itse etten kirjoittanut sitä. Yritä nyt vain ymmärtää.

Tiedän ettet tyypilliseen tapaasi ymmärtänyt mitä sinulle sanotiin. Yritä nyt vain ymmärtää mitä tässä sanotaan ja ei sanota.

No niinpä, niinpä. On se sellaista.

Vierailija
1268/7634 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ps, oranssi sydän osuu myös.

Millä lailla?

Tapana käyttää sitä tietyille henkilöille.

Vierailija
1269/7634 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapset on usein kiukkusia just ennen kuin sairastuvat. Muita mahdollisia syitä: hormonit, Jari myrsky, marraskuu ja valon puute. En tiedä miksi tämä piti kirjottaa. Terkkuja kaivatulle

Kuule kyllä jokaisessa iässä tuntee kaikkia tunteita eivätkä, kiukku, ärsyyntyminen yms. vihan piiriin kuuluvat tunteet ole pelkästään lasten tuntemia. Kiukka j aärsyyntyminen ovat olemassa syystä ja niitä tunnetaan silloin, kun ylitetään rajoja, joita onaihetta nousta puolustamaan tai jotka on aihetta asettaa jämerämmin. sivusta

Totta

Ihmisestä varmastikin.

Aivan. Lähinnä tarkotin, että jos kyse on yleisestä ilmiöstä eikä ainoastaan yhden arvostamattomuudesta, niin mikä mahdollisesti aiheuttaa sen ettei ole arvostettu ja/tai kokee ettei arvosteta.

Vierailija
1270/7634 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää iltaa rakas! Ikävä on, nukkunut paljon, oisitpa täällä, tarjoisin iltapalaa. Laitan kaakaon tulemaan.

Naiselle mieheltä.

Vierailija
1271/7634 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt meni sinun selitys täysin pieleen. Ainoastaan se meni oikein että oli selitys Ap:lta. Oli suunnattu mn

-> mitä VATTUA sinä taas sönkötät. Minun kissaviestini oli kuin olikin naiselta naiselle. Lakkaa omimasta toisten viestejä ja antamasta väärää infoa. Kaivattuni kyllä ymmärtäisi, mitä figuratiivinen tarinani meinaa. T. Tuon kissaviestin kirjoittaja

Onko näillä naisilla ikäeroa?

Vierailija
1272/7634 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

niin minunkin, mutta ainoastaan palstalla ja yhden kirosanan verran. Myöhemmin päivällä pari kirosanaa lisää, mutta edelleenkin palstalla. Kirosanoillakin on funktionsa ja säästeliäästi ja harkiten käytettynä ne ovat paikallaan. Välimerkkeinä ne menettävät merkityksensä ja voimansa.

No minulle taidettiin sanoa, että painu jo v****** siitä. Toisaalta enpä oleta olevani kaivattu, joten olet ilmeisesti kiroillut jonkun toisen seurassa. 

Vierailija
1273/7634 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka, missä, miksi, milloin, kerro kerro

Kuka helvetti sinä olet, kyselijä? "meitä on täällä monta!" juu, aivan kuten niitä pisteettä kirjoittavia tuli viiden minuutin sisään kymmenittäin. 

Trollithan noiden takana on. Tuli viiden minuutiin (jos sitäkään) sisään kanssa sellaista sisältöä kirjoittavia että perus palstatrollihan niiden takana kyselyineen. 

ja peukutukset VPN:llä. Joskus huvikseni testasin, miten pitkään jaksaa vaihtaa palvelinta ja yläpeukuttaa omaa viestiiä, luovutin 15 alapeukun kohdalla. 

sivusta vinkkinä

Taisi sekin kokeilla sulla :Dddd tossa kohtaa ei kyllä kumpikaan ole ollu toista fiksumpi

eri

Katsooko joku peukutuksia täällä?

Vierailija
1274/7634 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No minulle taidettiin sanoa, että painu jo v****** siitä. Toisaalta enpä oleta olevani kaivattu, joten olet ilmeisesti kiroillut jonkun toisen seurassa. 

Jep.

Vierailija
1275/7634 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep.

No joka tapauksessa tuntuu helvetin surulliselta herättää niin paljon vihaa, että kuulee toistuvasti kehotuksia häipyä, poistua ja painua helvettiin sekä muutoinkin herättää närää. Etenkin, kun minulla ei ole harmainta aavistusta mitä paskaa nyt olen jälleen tehnyt.

Vierailija
1276/7634 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenko sinulle presidentti, kuningas, sulttaani, prinssi, vai joku muu. Minulle voisit olla vaikka nymfi, toki paljon muutakin onnen tuojasta lähtien.

Vierailija
1277/7634 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvää viikonloppua naiselle jonka toinen nimi on Johanna 😚 

Jos sinun on Tapio, pistä viesti.

Ei muuten ole!

Mä en muista hänen toista nimeä!

Vierailija
1278/7634 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puuma <3

Vierailija
1279/7634 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep.

No joka tapauksessa tuntuu helvetin surulliselta herättää niin paljon

Jätä tollaiset ihmiset, niissä on matoja.

Vierailija
1280/7634 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka, missä, miksi, milloin, kerro kerro

Kuka helvetti sinä olet, kyselijä? "meitä on täällä monta!" juu, aivan kuten niitä pisteettä kirjoittavia tuli viiden minuutin sisään kymmenittäin. 

Trollithan noiden takana on. Tuli viiden minuutiin (jos sitäkään) sisään kanssa sellaista sisältöä kirjoittavia että perus palstatrollihan niiden takana kyselyineen. 

ja peukutukset VPN:llä. Joskus huvikseni testasin, miten pitkään jaksaa vaihtaa palvelinta ja yläpeukuttaa omaa viestiiä, luovutin 15 alapeukun kohdalla. 

sivusta vinkkinä

Taisi sekin kokeilla sulla :Dddd tossa kohtaa ei kyllä kumpikaan ole ollu toista fiksumpi

eri

Katsooko joku peukutuksia täällä?

No mitäpä edeltä vois päätellä? Sun viestin perusteella vois kysyä että lukeeko kukaan viestejä täällä ollenkaan :D

Ketju on lukittu.