Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 3.6
Kommentit (7634)
Vierailija kirjoitti:
Hän on ihanan räväkkä nainen mun makuun. Tykkään hänen huumoristaan ja luonteestaan. Jotenkin hänen seurassaan vaan viihdyn. On hän suloisesti kauniskin ja ihanan luonnollinen nainen. Olisi paljon muutakin sanottavaa, mutta sanoisin ne vain hänelle vaikka korvaan kuiskaten.
Tämän tahtoisin omia. Ja kuulla loputkin. Mielellään korvaan kuiskattuna.
Vierailija kirjoitti:
Mä en tiedä mikä mua vaivaa. Oon kihissy koko päivän kiukusta niin että silmissä sumenee.
Auttaisko reipas lenkki raittiissa ilmassa?
Vierailija kirjoitti:
Ei se mitään. Annan anteeks. Niin mullakin oli muita. Kokoajan.
Mitä kokoat, kokoaja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vieläkö pitää hauskuttaa iltaa? voin yrittää jos haluat? Kaikkea ei saa ottaa kirjaimellisesti.
No yritähän saada minut nauramaan. Veikkaan ettet tänää saa edes hymyilemään.
No nyt kyllä ensin pitäs tietää ketä tässä pitäs yrittää piristää. Kaipaan piristettävää.
Taidat olla nuuka, kun et anna itsesi näkyä mulle.
Minne tärkeän kaipaaja nyt kirjoittaa kun ketju on lukittu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en tiedä mikä mua vaivaa. Oon kihissy koko päivän kiukusta niin että silmissä sumenee.
pms?
Oon ollu niin stressaantunut että eipä ole ollut edes kuukautisia yli puoleen vuoteen.
Jos olisit oikeasti halunnut, olisit vastannut. Päätelmä: et halua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vieläkö pitää hauskuttaa iltaa? voin yrittää jos haluat? Kaikkea ei saa ottaa kirjaimellisesti.
No nyt kyllä ensin pitäs tietää ketä tässä pitäs yrittää piristää. Kaipaan piristettävää.
Minä olisin. Hän lohdutti tänään. Sivusta
Vierailija kirjoitti:
T.K. 🔥🧡
Kappas vaan. Osuu kirjaimet kohdilleen. Saisko tästä lisätietoa ?
Vierailija kirjoitti:
Taidat olla nuuka, kun et anna itsesi näkyä mulle.
Pötyä, olen itsensä paljastaja, pitäs vain tietää kenelle paljastan :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T.K. 🔥🧡
Kappas vaan. Osuu kirjaimet kohdilleen. Saisko tästä lisätietoa ?
mies
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän. Samoissa tunnelmissa. Tai no tiedän kyllä mikä kihisyttää, mutta mitäpä tästä. Ei kukaan tahdo olla leimattu lapselliseksi vaikka kyse on siitä, että aivan samoin minullakin on elämässä tavoitteita, kuin kenellä tahansa toisellakin. Se vain on selvittämättä millä perusteella toiveeni ja tavoitteeni sekä tunteeni ovat vähempipätöisempiä tai merkityksettömämpiä.
Kiukku jakohinä menevät ohi ajallaan.
En voinut päivällä vastata puhelimeen.
Kaipaatko vanhaa klassikkoa, vai uudenpaa kiillotettua?
Vierailija kirjoitti:
Lapset on usein kiukkusia just ennen kuin sairastuvat. Muita mahdollisia syitä: hormonit, Jari myrsky, marraskuu ja valon puute. En tiedä miksi tämä piti kirjottaa. Terkkuja kaivatulle