Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 3.6
Kommentit (7634)
Minulla on aina ollut tällainen missin vartalo. Saa olla tyytyväinen, vaikka tietysti muistaa huoltaa.
Alastonsuomeen vaan etsimään parasta peenistä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö ne tissit tule sen ihmisen mukana vai pariudutteko tissien koon perusteella?
Ulkomuoto määrittää kohtuu suurta osaa kehen edes ihastuu. Puoleensavetävyysaspekti, tiedätkö.
Näinhän se osittain on, mutta vuosien saatossa olen kokenut ulkoiselta olemukseltaan keskenään hyvin erinäköisiä miehiä puoleensavetäviksi eli ei kaikki vetovoimassakaan määrity ainoastaan ulkonäön perusteella. sivusta
Haluaisin liu'uttaa kättä pitkin kaivatun paljasta selkää, samalla takaapäin kaulalle suudellen. Sitten jämerä ote lantiosta ja napakka läimäys pakaroille. Siitäs sait, kun olet niin pitkään katsellut vihjailevasti...
Vierailija kirjoitti:
Jos tuo on käsityksesi hauskasta, meillä on hyvin erilainen huumorintaju.
Miksi pitäisi olla samanlainen ? Pitääkö kaikilla olla sinun kanssa samanlainen huumorintaju ? Kuka haluaa olla samanlainen kuin sinä ? Mainitse yksi ?
Vitoskerroksen hunksille hyvää yötä kollegalta kerrosta alempaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
She knows it all. She knows it. She is soooooo smart.
She thinks she is soooo smart. Although we all know the truth.
You are just a bully, who doesn't know a shit what I think or how I feel. Maybe you're projecting your own bullshit on someone who you don't even know. Everybody has their own will and if they don't submit to you, it doesn't mean that they're are trying to be omnipotent. They just have a different kind of hopes and dreams and way of thinking than you.
-They're are - 👍😅😅😅😅
Kylläpä on fiksu vastaus.
Sulla myös 😅👍
Vierailija kirjoitti:
Alastonsuomeen vaan etsimään parasta peenistä
Meni ilmeisesti sarkasmi ohitse.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin liu'uttaa kättä pitkin kaivatun paljasta selkää, samalla takaapäin kaulalle suudellen. Sitten jämerä ote lantiosta ja napakka läimäys pakaroille. Siitäs sait, kun olet niin pitkään katsellut vihjailevasti...
Tuo pepulle läimäytys tai puristus on monelle naiselle turn offi. En tiedä kannattaako kokeilla 🤔😅
Vieläkö pitää hauskuttaa iltaa? voin yrittää jos haluat? Kaikkea ei saa ottaa kirjaimellisesti.
Voi kulta,
On niin paljon asioita, joista haluaisin kanssassi puhua. Oppia tuntemaan sua lisää.
Haluaisin myös painautua sua vasten, kartoittaa upeaa kehoasi käsilläni ja huulillani. Oppia, mistä pidät. Tuntea lämpösi ja tuoksusi. Olla kanssasi yhtä.
n->m
Vierailija kirjoitti:
Vieläkö pitää hauskuttaa iltaa? voin yrittää jos haluat? Kaikkea ei saa ottaa kirjaimellisesti.
Vieläkö pitää sinulle sanoa, että tuollainen ei ole hauskuuttamista. Ei kenellekkään. Aika outoa jos sinulle on. Tuo on sairainta sadismia.
Mä en tiedä mikä mua vaivaa. Oon kihissy koko päivän kiukusta niin että silmissä sumenee.
Vierailija kirjoitti:
Voi kulta,
On niin paljon asioita, joista haluaisin kanssassi puhua. Oppia tuntemaan sua lisää.
Haluaisin myös painautua sua vasten, kartoittaa upeaa kehoasi käsilläni ja huulillani. Oppia, mistä pidät. Tuntea lämpösi ja tuoksusi. Olla kanssasi yhtä.
n->m
Pidän sinusta.
Ei se mitään. Annan anteeks. Niin mullakin oli muita. Kokoajan.
Vierailija kirjoitti:
Eikö tässä sen verran ole jo tapahtunut, että voidaan tämä keskenämme keskustella?
Juu, ota ihmessä yhteyttä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö ne tissit tule sen ihmisen mukana vai pariudutteko tissien koon perusteella?
Ulkomuoto määrittää kohtuu suurta osaa kehen edes ihastuu. Puoleensavetävyysaspekti, tiedätkö.
Juu, makunsa kullakin. Itseä kiinnostaa eniten kasvot, muutoin ei mikään yksittäinen kehonosa.
Vierailija kirjoitti:
Mä en tiedä mikä mua vaivaa. Oon kihissy koko päivän kiukusta niin että silmissä sumenee.
pms?
Minäkin kaipaan tietenkin vaan penistä. Mitäpä väliä kenestä kyseinen elin roikkuu ja koko on ratkaisevin tekijä - etenkin, kun ennen vaatteiden riisumisosioon etenemistä ei ole harmainta aavistusta mitä housuista löytyy. .. ai hitto, näillä spekseillä, jos olisin liikenteessä niin löytyisi varmaan lähiprisman hyllystäkin oikea ja juuri sopivan kokoinen. *sarkasmivaroitus*