Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 3.6
Kommentit (7634)
Jo haluat nainen niin saat tulla tanssimaan mulle perjantain kunniaksi.
Kova ikävä. Taas vaihteeksi itkettävä ikävä. Ei sen kummempaa. Sama olisi hakata päätä seinään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen itsessäni, olen minussa. Kuka minä olen?
Eikö äiti ja isä antaneet sulle nimeä?
Kyllä antoivat. Tämä ajatus liittyy nyt tähän olemiseemme ja itsensä kehittämiseenkin. Useasti haluamme rentoutua ja etsiä itseämme, myös etsiä vastauksia ja kokemuksiakin. Huomasin että moni miettii näitä olemassaolon asioita ja kokemuksia elämässä joten heitin vain ajatukseni tuohon. Jos tykkää kokeilla rohkeasti erilaisia tapoja kehittää itseänsä niin kannattaa vain kokeilla, terve järki ja ymmärrys asioista on aina hyvä säilyttää, ne eivät poista hienoja kokemuksia tai kumoa niitä.
Nämä eivät mikään Een. Älkää olettako minun teksteiksi. Olen poissa.
Ei varmasti oleteta, et kykene näin älykkääseen tulkintaan.
Vierailija kirjoitti:
Kova ikävä. Taas vaihteeksi itkettävä ikävä. Ei sen kummempaa. Sama olisi hakata päätä seinään.
Voi sua. Mulla kans ikävä erästä miestä, muttei itketä just nyt...panettaa vaan ja hypin tässä puutetilassa kohta seinille ;)
Päivän koulutus käytyä. Koko ilta aikaa laittaa mammat kuriin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi sua. Mulla kans ikävä erästä miestä, muttei itketä just nyt...panettaa vaan ja hypin tässä puutetilassa kohta seinille ;)
Toivottavasti saat apua siihen, ettei tartte seinille hyppiä.
Vierailija kirjoitti:
Oliko savusukellusta? Sinähän olet palopelastaja.
Rinki lähti taas pyörimään, ei siinä kauan menny. Onnea, pitäkää kivaa. 👋
Tuo win-winkö? Ihan omasta näkökulmastani vain kirjoitin. Anteeksi, jos satutin.
'Et kykene näin älykkääseen tulkintaan.'
En kykene tietenkään, en missään nimessä..
Joko känkkäränkkäolosi helpotti, pienoinen?
Hali Eeltä, suomalainen aina hapan kiukkusäkki!😄👋
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko savusukellusta? Sinähän olet palopelastaja.
Sovellus EA1:sitä.
Sulla on, mulla ei ole, ja valitettavasti sen kanssa joudun elämään joka päivä. Kyllä se jossakin tuntuu. Tuntuu niin pe*keleesti.
Vierailija kirjoitti:
Sulla on, mulla ei ole, ja valitettavasti sen kanssa joudun elämään joka päivä. Kyllä se jossakin tuntuu. Tuntuu niin pe*keleesti.
On, ihan hypin riemuissani. On ihan helvetin kivaa.
Vierailija kirjoitti:
Jo haluat nainen niin saat tulla tanssimaan mulle perjantain kunniaksi.
Sylitanssia & striptease?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On, ihan hypin riemuissani. On ihan helvetin kivaa.
En puhunut kivuudesta vaan rakkaudesta. Sori siitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vuosi vierähti, ei meistä tullut meitä.
Meillä on vierähtänyt viisi vuotta eikä meitä tullut.
6 vuotta kun oli vähän puhetta että meistä voisi jotain tulla. Tai sensuuntaista. Ei tullut. Siitäkös se sydän särkyi kun ei edes saatu mahdollisuutta katsoa. Yhtään enempää pettämään en olisi alkanut ja siksi mitään ei tapahtunut.
963. Nuo kommentit eivät olleet minun. Minun tekstini ovat selvästi tunnistettavissa.
Tuon kirjoittajan ip ei takuulla ole Savossa.
[Ei ainakaan minun huushollissani]!
Kirjoitan vain omana itsenäni.
Älkää sekoittako minua mukaan low vibration moskaanne. Kiitos!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähetätkö m tämän mulle vaikka suoraan, oisko mitään?
Mikä tuntui lyömiseltä?