Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 3.6
Kommentit (7634)
Ai niin ja, pikkujouluja! Mulla on kultaista koristenauhaa tukassa ja Ekin syömät (selkeästi siitä johtuen) juhlasukkikset. Pusut ja tiukat halit😚 Vaikkei meistä mitään tullut ja vaikket varmasti enää haluaisikaan tai pystyisi sitäkään vähää mitä aiemmin, vaikka sinkku olenkin.
Milloin tämäkin muuttui tällaiseksi, että ihan vähän sua olisi muka parempi kuin ei ollenkaan? Kaipaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa edetä pienin askelin. Minua ainakin alkaisi vähän ahdistaa, jos joku alkaisi puhua "meistä" tilanteessa, jossa mielestäni ei vielä kunnolla tunneta toisiamme.
Ensitreffit kultasepänliikkeessä
Kaivattu saisi haluamansa kullan ja timangin, jos noin hassusti kävisi. Parhaalle parasta periaatteella 😉
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jo haluat nainen niin saat tulla tanssimaan mulle perjantain kunniaksi.
Sylitanssia & striptease?
Mulle kävis kaikki, tanssisin niin että tavarat lentelisi. Tällä hetkellä ei kumpikaan ylemmistä molemmat vain kiusoittelua, en pystyisi hillitsemään.
Luen kirjaa ja ajattelun sua Nea. On ikävä.
Tällä viikolla joka päivä joku rakastui minuun.
Vaimo ei anna kuin ani harvoin, vaikka palvelen häntä. Tuntuu, siltä kuin hänellä olisi joku toinen. Nukkuu nykyisin useimmiten sohvalla. Puhelin aina väärin päin pöydällä. Ei koskaan ehdota seksiä. Siksikin kaipaan just sua, jolle ihastukseni tunnustin. Sanoin rakastavani vaimoani, mutta hän ei itse minusta välitä. Masentaa. En haluaisi erota. Mutta haluan tähän muutoksen.
Vierailija kirjoitti:
Ansku ajatuksissani.
Ansku on nyt hetken aikaa pois pelistä, mutta saapuu ajallaan taas entistä hehkeämpänä takaisin ihailtavaksesi. Siihen asti ei auta kuin tyytyä kaipaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Suksikaa ja sivakoikaa lähimmän akuutti-psykiatrian poliklinikalle.
Tiedän yhden ihanan lääkärin, ottaiskohan se yksityispotilaan.😍🥰
Vierailija kirjoitti:
Vaimo ei anna kuin ani harvoin, vaikka palvelen häntä. Tuntuu, siltä kuin hänellä olisi joku toinen. Nukkuu nykyisin useimmiten sohvalla. Puhelin aina väärin päin pöydällä. Ei koskaan ehdota seksiä. Siksikin kaipaan just sua, jolle ihastukseni tunnustin. Sanoin rakastavani vaimoani, mutta hän ei itse minusta välitä. Masentaa. En haluaisi erota. Mutta haluan tähän muutoksen.
Vässykkä.
Vierailija kirjoitti:
Keski-ikäisille miehille tyylineuvoja tänään Helsingin Sanomissa, nyt kaikki lukemaan, josko saisitte jotain vinkkiä miten näyttää edes vähän siedettävämmältä.
Mikä on kellekin keski-ikä? Löytyisikö naisille joku vastavaa? T. tasa-arvo pro
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä omaa kakkosta voi jokainen sormetella tai jotain leluja tai vaikka vihanneksia sinne työnnellä jos siltä tuntuu. Suosittelen kaikille tässä ketjussa aiheesta jauhaville.
Ei missään nimessä mitään vihanneksia tai muutakaan tavaraa mitä ei ole sinne tarkoitettu, kukaan ei usko kun menee päivystykseen ja sanoo, että liukastui ja nyt on pikku ongelma.😀 yt. palstatohtori
Kyllä jos on pakkomiellettä aiheeseen siinä määrin, että tulee vauvapalstan kaipausketjuun siitä jauhamaan, niin suosittelen tutustumisretkeä omaan kakkoseen. Voi rauhoittaa mieltä ja miehet saavat hyvinkin nautintoa juuri sitä kautta.
No, siinä tapauksessa ainakin oikeilla välineillä.
Ei ole mitään oikeita välineitä. Voi ihan yhtä hyvin laittaa alkuun liukastettua sormea, pientä anaalitappia kuin pientä porkkanaakin.
Mun tyttis ei oo pääkipupotilas.
Vierailija kirjoitti:
Vika on sinussa. Vaimosi on voimaantunut, itsenäinen nainen.
Vierailija kirjoitti:
Mun tyttis ei oo pääkipupotilas.
On mulla välillä migreeni. Kerran jouduin päivystykseenkin menemään.
Harhani kaunein ja suloisin, ei harhaa vaan totta sittenkin
Keski-ikäisille miehille tyylineuvoja tänään Helsingin Sanomissa, nyt kaikki lukemaan, josko saisitte jotain vinkkiä miten näyttää edes vähän siedettävämmältä.