Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 3.6
Kommentit (7634)
Kaipaan sinua, vaikka se turhaa onkin.
Vierailija kirjoitti:
Samoin, darling.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samoin, darling.
.
Tää ei mun. Hiljaisuusretriitti
ja palstapaussi. Mikään E signeerattu
ei pe, la, su tule olemaan minun.
.
Ihana 💕💕
Vierailija kirjoitti:
K-mies saisi tulla hoonaamaan mun jokaisen aukon läpikotaisin!
Sori, nyt on muuta puuhaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samoin, darling.
Sinä rakas...
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa edetä pienin askelin. Minua ainakin alkaisi vähän ahdistaa, jos joku alkaisi puhua "meistä" tilanteessa, jossa mielestäni ei vielä kunnolla tunneta toisiamme.
Ensitreffit kultasepänliikkeessä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samoin, darling.
.
Tää ei mun. Hiljaisuusretriitti
ja palstapaussi. Mikään E signeerattu
ei pe, la, su tule olemaan minun.
.
Mikä se sellainenkin hiljaisuus retriitti oikein on jossa veisataan ja lausutaan jotain saatanallisia "kristillisiä" versejä jaetussa "tuputetussa" kollektiivisessa manian tilassa.
Eikö hiljaisuus sana itsessään selitä sanan hiljaisuus tarkoituksen.
Vierailija kirjoitti:
Saatanan masentava kokemusmaailmojen kirjo. Puhdista se.
Toive hengellinen? Ketju lukkoon ja ihmisten ajatukset maton alle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saatanan masentava kokemusmaailmojen kirjo. Puhdista se.
Toive hengellinen? Ketju lukkoon ja ihmisten ajatukset maton alle?
Ei liittynyt aiheeseen mutta kaipa tuossa perääkin on. Minutkin vain lakaistiin pois tieltä ettei totuus tulisi julki. Saa toki aina soveltaa sopivalla tavalla.
"Totuus. Mikä onkaan totuuden nimessä totuus?" Sinutkin. Minua taas hapetetaan hiljaa maton sisällä. Ajattele. Niin että olen kaikesta tietoinen. Sinä sentään vain olet lakaistu. Saa toki tämän kaikki ymmärtää ja soveltaa omien ja jaettujen kollektiivisten kokemusmaailmojen kautta. Mitä se sekin on se kollektiivisuus ilmiönä? Entä sanan etymologia? Sanakirja tietää sanoa, että se tarkoittaa yhteisöä koskevaa, jotain yhteistä jaettua asiaa, toimintoa.
Elämä on kollektiivista toimintaa. Koska elämän ydinajatus liittyy yhteisön jäsenten keskinäiseen vuorovaikutukseen ja yhteistyöhön. Kollektiivisuus tarkoittaa, että yksilöt toimivat tai ainakin tavoittelevat yhdessä yhteisten tavoitteiden saavuttamiseksi, jakavat resursseja ja tukevat toisiaan.
Elämä on lopulta kognitio, tajunta, tietoisuus. (Sivistyssanakirja 1988: s.v. kollektiivi, kollektiivinen.)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et voi tietää, että olen siinä mielessä heikoilla, että kumppanin kanssa ei mene hyvin. Ekaa kertaa elämässä tämä tilanne. Nyt jos ottaisit yhteyttä, meillä voisi olla pieni mahdollisuus. Mutta toki parempi, että et tuoe nyt elämääni. Sekoittaisit kaiken. Yöt.
En, mutta aavistin tämän. Olen hyvä tuntemaan asioita. En ota yhteyttä.. tiedät sen.
Ei me olla nähty aikoihin. Enkä uskokaan, että hän koskaan tulee ottamaan yhteyttä. Valitettavasti.
Ristiriitaista. Ekasta viestistä kuulostaa että et halua hänen ottavan yhteyttä, mutta viimeisestä että kuitenkin haluaisit.
eri
Sitähän tää koko juttu on ollut. Pelkkää risti
Varattuna olet ristiriitainen. Ja jotain muutakin mitä en tässä sano.
Elämä on elämää. Ihmisellä on tietoisuus jonka kautta hän kokee maailmaa. Kokemuksien tulisi perustua aidosti ja rehellisesti koettuihin asioihin.
Emme ole kollektiivisesti yhtä me ihmiset yksilöinä. Se on täyttä paskaa.
Palstalla vaikuttaa olevan sairasta porukkaa. En kirjoita tänne enää mitään. Enkä avaa koko palstaa.
On kaunista ajatella että me olisimme kaikki yhtä mutta se on täysin utopistista.
Olen itsessäni, olen minussa. Kuka minä olen?
Olemisen tilassa asuu monesti mielenkiintoisia kokemuksia.
Sumpit pihisee. Aah! Cappuchino.
En nää järkeväksi enään pitää toivoa yllä.