Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En jaksa enää ystäviä jotka häiritsee iltayöstä!

Vierailija
23.08.2024 |

Yks viestittelee puolilta öin.

Toinen soittelee pitkiä puheluita yötä vasten!!

Olen taas väsynyt.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita puhelin äänettömälle. Ongelma ratkaistu.

Vierailija
2/27 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en kestä ihmisiä, jotka aina sanovat että sopii sopii, kaikki käy, tottakai, ja sitten hiljaa katkeroituvat. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

1) vastaa viesteihin vasta aamulla. 

2) ota ystäväsi kanssa aikataulusi puheeksi. Voit ehkä itse soitella hänelle aikaisemmin, puhelun pituuden lähtökohtainen päätösvalta on soittajalla. 

Vierailija
4/27 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laita puhelin äänettömälle. Ongelma ratkaistu.

Semmoinenkin jutska että puhelimeen ei ole pakko vastata. Soitat takaisin sitten kun on sopiva aika, esimerkiksi aamukuudelta.

Vierailija
5/27 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sen yhden naama näkyy kun meseviesti on tullut

Vierailija
6/27 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon niin kyllästynyt!

Iltayöstä alkaa viestittely mesessä

Vierailija
7/27 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et äänettömälle voi puhelinta laittaa? Joudutko päivystämään puhelinta jostain syystä? Jpissan puhelimidsa voi vaientaa henkilöitä erikseen.

Vierailija
8/27 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelimista useimmiten löytyy toiminto Älä häiritse. Ajat voi määritellä itse sekä poikkeusnumerot, joita se ei koske.

Tämän jälkeen puhelinta ei tarvitse erikseen laittaa äänettömälle.

Vierailija
9/27 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon niin kyllästynyt!

Sun täytyy oppia käyttämään toimintoja. Otapa nyt tehtäväkseksi paneutua niihin. Otat vastaan puheluja vain kellonaikana, jolloin sulle sopii ja niiltä, joilta haluat. Saat yöllisen puhelun läpi henkilöiltä, joilta haluat, esim. puolisolta ja lapsilta. Tervetuloa tähän päivään. Puhelin on säädettävä apuväline, ei elämääsi hallitseva kaukokirjoitin. 

Vierailija
10/27 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite otin puhelimesta sim-kortin irti kun ei jaksa ihmisten jatkuvaa turhanpäivästä pommittamista.

Vierailija
11/27 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

He häiritsevät sinua, mutta luulevat viestittelevänsä toisen iltakukkujan kanssa. Sinun on ne rajat laitettava, eikä odotettava passiivisaggressiivisena muiden tietävän ne. Puhelimen asetuksiin nyt kiireenvilkkaa, sieltä ne rajat saa helposti laitettua someviestittelyyn. 

Vierailija
12/27 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet pelkuri? 

Vierailija
13/27 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ärsyttää kun näen ruudussa taasen sen yhden profiilikuvan et meseviesti on tullut.

Nimenomaan iltayöstä.

Joskus yölläkin viestittää.

Vierailija
14/27 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jeesus taas tätä uusavuttomuutta. 

Kerrot heille, että et halua yhteydenottoja iltayöllä. Tai estät heidät. 

Vierailija
15/27 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en kestä ihmisiä, jotka aina sanovat että sopii sopii, kaikki käy, tottakai, ja sitten hiljaa katkeroituvat. 

Joo. Jos on rajaton tossukka, on rajattoman tossukan ongelmat. 

Vierailija
16/27 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se ärsyttää kun näen ruudussa taasen sen yhden profiilikuvan et meseviesti on tullut.

Nimenomaan iltayöstä.

Joskus yölläkin viestittää.

ESTÄ SE SIKA!

Vierailija
17/27 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heh niinpä. Äitini oli tuollainen. Kodin ulkopuolella niin mielin kielin kaikille, täysin rajaton, sitten purki passiivisaggressiivisella vttuilulla, kiukuttelulla, mykkäkouluin ym. stressiään kotona perheeseensä. 👌 Kuin pikkulapsi henkisesti, eipä tule paljoa käytyä ja siitäkin on katkeroitunut

Vierailija
18/27 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan puhelimen pois päältä joka päivä klo 12-16 välillä. Pakko. Muuten ei olisi mutta Suomesta alkaa tulla puheluita ja viestejä aina klo 14-15 välillä. Laitan ruokaa klo 12 lähtien ja sitten syön kaikessa rauhassa aika pitkään koska se on ainoa lämmin ateriani päivässä. Tämän jälkeen lepoa tunti. Ei onnistuisi jos ei puhelinta sulje. On se kumma ap, ettet osaa sulkea puhelintasi kun menet nukkumaan, tämmöinen vanha eläkeläinenkin osaa sen. 

Vierailija
19/27 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on uni tärkeämpää kuin mikään muu. Mulla on klo 22-08 tuo älä häiritse tila.

Vain omien lasteni numerot olen asettanut pääsemään läpi. 

Lisäksi salainen numero ja Robinson soiton esto. 

Puhelin on minua varten. Minä en ole puhelinta varten 

Vierailija
20/27 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon niin kyllästynyt!

Sun täytyy oppia käyttämään toimintoja. Otapa nyt tehtäväkseksi paneutua niihin. Otat vastaan puheluja vain kellonaikana, jolloin sulle sopii ja niiltä, joilta haluat. Saat yöllisen puhelun läpi henkilöiltä, joilta haluat, esim. puolisolta ja lapsilta. Tervetuloa tähän päivään. Puhelin on säädettävä apuväline, ei elämääsi hallitseva kaukokirjoitin. 

Joo mun tutulla on puhelin johon saa ns "hilainen tila" viestit sun muut tulee mutta ei kilise eikä kolise.

Mulla on "älä häiritse", ja esim "äänetön" ei ole ihan äänetön!

Lataa "virka-aika" vaikka  klo 20.00 asti, sitten hiljaisuus!

JA mesen saa pois!