Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 3.6
Kommentit (7634)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oot vaan niin vastustamaton.
Hyvin olet onnistunut vastustamaan ja onnistut vastaisuudessakin.
Jep. Hirvee liikuttelu alkuun mut sit ku seinään ihmisestä ei kuulu mitään moneen päivään. Taas sain pettyä.
Liikuttelu.
Siis lirkuttelu!
Tryptofaania. Toivattavasti toimii.
Vierailija kirjoitti:
Et voi tietää, että olen siinä mielessä heikoilla, että kumppanin kanssa ei mene hyvin. Ekaa kertaa elämässä tämä tilanne. Nyt jos ottaisit yhteyttä, meillä voisi olla pieni mahdollisuus. Mutta toki parempi, että et tuoe nyt elämääni. Sekoittaisit kaiken. Yöt.
En, mutta aavistin tämän. Olen hyvä tuntemaan asioita. En ota yhteyttä.. tiedät sen.
Nyt vasta kotona, ja siksi vasta nyt saan toivottaa sulle hyvää yötä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
I never really loved you i just wated to f you
Me too! Lets do it
Luuleekohan ap että loukkaa nyt sydänjuuria myöten.
Miks loukkais? Seksimielessä itsekin täällä kaipaan, olen realisti. Ei se toimisi parisuhteena.
Se olikin läppä, et taas tajunnut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tykkään sun tosi isoista tisseistä ainakin. Siinä teille tunnisteita.
Kiva.
Olisko kivempi jos hän ei tykkäisi kaivattunsa tosi isoista tisseistä? Ne tissithän ei siitä pienene, piti niistä tai ei..
Kivempi olis, jos tykkäis muustakin.
Ei kai se meille täällä kuulu, millä kriteerein ihastelee?
Nii joillekin on ihan sama millainen tantta kunhan on isot tissit. Huvittava
Ei varmaankaan. En kai mä oo sanonut, että siinä mitään väärää on. Jokainen saa kuule tykätä ihan mistä vaan. Ihmisissä on paljon muutakin kuin rinnat.
Jostakin syystä nyt kuitenkin tartuit tähän ja jäit jankuttamaan tantoista ja ties mistä. Jankutatko kun silmiäkin kehutaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et voi tietää, että olen siinä mielessä heikoilla, että kumppanin kanssa ei mene hyvin. Ekaa kertaa elämässä tämä tilanne. Nyt jos ottaisit yhteyttä, meillä voisi olla pieni mahdollisuus. Mutta toki parempi, että et tuoe nyt elämääni. Sekoittaisit kaiken. Yöt.
En, mutta aavistin tämän. Olen hyvä tuntemaan asioita. En ota yhteyttä.. tiedät sen.
Ei me olla nähty aikoihin. Enkä uskokaan, että hän koskaan tulee ottamaan yhteyttä. Valitettavasti.
No ootkohan ajatellu mua ja tissejäniiii?? Lol
Henna, olet nainen mun makuun. Sulla on Ihana luonne, viihdyn seurassasi. 🌹😘🥰
Vierailija kirjoitti:
No ootkohan ajatellu mua ja tissejäniiii?? Lol
Neva kumpaakaan
Vierailija kirjoitti:
Ei kiinnosta. Keskity suhteesi parantamiseen tai eroa.
Ole hetki yksin ja palaa asiaan.
Laitahan villasukat yöksi. Nuku hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin uskoa että tämä kaikki johtuu siitä että aiot vielä palata asiaan. Ehkä sulla jäikin nälkä..?
Heti kun päästät minut täältä häkistä pois.
Oothan sä jo pienen aukon saanu siihen revittyä? Jotain sellaista vihiä oon saanut että yks aika iso este on poistumassa piakkoin. Livahda siitä karkuun. Tuu mun luo jo pian
Mun tissejä ajattelee aina jos ne näkee, joten kannattaa välttää.
Hyvät yöt mammoille. Muistakaapa iltarukous.
Vierailija kirjoitti:
Mun tissejä ajattelee aina jos ne näkee, joten kannattaa välttää.
😂 ainakin saat mut hörähtelemään ääneen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi toiset löytää rinnalleen onnellisen rakkauden ja toiset eivät koskaan?
Ihmiset, joita on vaikea korvata, harvemmin lähtevät luiskaan, vaikka joku kiinnostava kävelisikin vastaan. Eli jos olet ns. tavantallaaja, riski sille, että rakkaus on pääasiassa tyytymistä on suuri. "onpahan joku (jonka kanssa jakaa kulut)", kunnes joku vinkkaa silmää.
Taviksillehan pariutuminen on just helpointa, kun ei ole niin erikoiset vaatimuksetkaan. Vähänkin erikoisempi persoona niin kiinnostavaa lähes mahdoton löytää. Sivu
Ehkä ongelma on siinä, että pidät itseäsi erikoisena persoonana.
Välttelee varmaan koska ei halua katsoa himokkaasti eikä oikein muuta voi niin on sitten katsomatta kokonaan. eri