Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 3.6
Kommentit (7634)
Joku on vissiin unohtanut ottaa iltalääkkeensä🙄
Vierailija kirjoitti:
Hän on ihanan räväkkä nainen mun makuun. Tykkään hänen huumoristaan ja luonteestaan. Jotenkin hänen seurassaan vaan viihdyn. On hän suloisesti kauniskin ja ihanan luonnollinen nainen. Olisi paljon muutakin sanottavaa, mutta sanoisin ne vain hänelle vaikka korvaan kuiskaten.
Ihanaa , olen jo korvat höröllään 😊
Vierailija kirjoitti:
Oon varma, että halusit mua ja siitä alkoi mullistus sun sisällä.
Halusin. En ole yhtään varma haluanko enää. 😓 Tämä palsta menee välillä liikaa ihon alle.
Näin unta meistä, tarkkasimme toisiamme ihmemedian kautta ja näimme toisemme sovelluksen kautta. Näytöllä pidit puhelintais käessä ja näytit näyttöä, siellä oli tilini tai profiilini, ja painoit täppää, samalla sanoen jotakin. Tähän heräsin iltapäivätorkuiltain, oli jo alkuilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tajuan taas yhtä kirkkaasti kuin Sirius taivaalla loistaa, että meitä ei tule. Mutta huijaan silti itselleni muuta, koska totuus tekee liian kipeää.
Miksi
Siksi että sinulla on vaimo, jota rakastat. Välillä on aikoja, jolloin ajatus meistä kannattelee, nostaa pilviin ja faktat ovat taka-alalla, mutta sitten on näitäkin hetkiä, joina tulee rytinällä alas.
Älä huoli, kyllä hän palaa kainaloosi.
Kuka? Kaivattu ei koskaan ole kainalossani ollutkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomalainen nainen on semmonen parsa.
Sun äiti?
Se on jo kurpitsa, mutta silti rakas.
Vierailija kirjoitti:
Hän on ihanan räväkkä nainen mun makuun. Tykkään hänen huumoristaan ja luonteestaan. Jotenkin hänen seurassaan vaan viihdyn. On hän suloisesti kauniskin ja ihanan luonnollinen nainen. Olisi paljon muutakin sanottavaa, mutta sanoisin ne vain hänelle vaikka korvaan kuiskaten.
Henna? Joppen L?
Vierailija kirjoitti:
Oon varma, että halusit mua ja siitä alkoi mullistus sun sisällä.
Täytyy myöntää, että tämä on totta.
Vierailija kirjoitti:
Ja mistäpä tunnette?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Henna? Joppen L?
Mielellään omisin...
Täällä on ollut jo riittävästi vihjeitä. Säkin voisit ehkä kertoa niitä. Tietysti tarkkana pitää olla, tää on vaarallinen mesta.
Mielelläni otan sut lähellä kuiskaamaan.
Miksi toiset löytää rinnalleen onnellisen rakkauden ja toiset eivät koskaan?
Ajattelen kaikkia niitä asioita, joista en pidä sinussa. Just nyt niitä tuntuu olevan liikaa. Päättyi mollivoittoisesti tämä ilta kaipuun osalta.
Vierailija kirjoitti:
Miksi toiset löytää rinnalleen onnellisen rakkauden ja toiset eivät koskaan?
Tissit?
Haluaisin uskoa että tämä kaikki johtuu siitä että aiot vielä palata asiaan. Ehkä sulla jäikin nälkä..?
Milloin näin kävi?