Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 3.6
Kommentit (7634)
Vierailija kirjoitti:
Miksi toiset löytää rinnalleen onnellisen rakkauden ja toiset eivät koskaan?
Elämä ei ole tasapuolista. Tämän tiesi jo elmerikin.
Vierailija kirjoitti:
Koska näin se vain menee. Jos ei tahdo löytyä niin suosittelen elämään vain elämäänsä. Ei se ainakaan haitaksi ole, voi olla päinvastoin.
Vierailija kirjoitti:
Mielelläni otan sut lähellä kuiskaamaan.
Meillä on sellainen kuiskailusuhde kaivatun kaa. Katsekontaktin lisäksi kuiskuttelu on intiimeintä välillämme tapahtunutta. Jaa no yksi tanssi myös. Enempäänkin olisi potentiaalia. Sen varmasti kumpikin vaistoaa.
Vierailija kirjoitti:
Jospa vaihtaisit välillä paikkoja joissa liikut.Aloita uusi harrastus ja tutustu uusiin ihmisiin,kyllä se sinunkin kultasi sieltä löytyy.
Piiitkä lista ja se on hyvä. sivu
Vierailija kirjoitti:
Ajattelen kaikkia niitä asioita, joista en pidä sinussa. Just nyt niitä tuntuu olevan liikaa. Päättyi mollivoittoisesti tämä ilta kaipuun osalta.
Ei yllätä, että lista on pitkä, mutta ei minusta olekaan pakko tykätä.
Kuivat kädet. Jäiset jalat. Yöt.
Kalamies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielelläni otan sut lähellä kuiskaamaan.
Meillä on sellainen kuiskailusuhde kaivatun kaa. Katsekontaktin lisäksi kuiskuttelu on intiimeintä välillämme tapahtunutta. Jaa no yksi tanssi myös. Enempäänkin olisi potentiaalia. Sen varmasti kumpikin vaistoaa.
Jatkoille lähditkö?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tykkään sun tosi isoista tisseistä ainakin. Siinä teille tunnisteita.
Kiva.
Olisko kivempi jos hän ei tykkäisi kaivattunsa tosi isoista tisseistä? Ne tissithän ei siitä pienene, piti niistä tai ei..
Kivempi olis, jos tykkäis muustakin.
Ei kai se meille täällä kuulu, millä kriteerein ihastelee?
Nii joillekin on ihan sama millainen tantta kunhan on isot tissit. Huvittavaa.
Oot tässä langassa ain
Ei varmaankaan. En kai mä oo sanonut, että siinä mitään väärää on. Jokainen saa kuule tykätä ihan mistä vaan. Ihmisissä on paljon muutakin kuin rinnat.
Vierailija kirjoitti:
Oon varma, että halusit mua ja siitä alkoi mullistus sun sisällä.
No en.
Vierailija kirjoitti:
Täällä on ollut jo riittävästi vihjeitä. Säkin voisit ehkä kertoa niitä. Tietysti tarkkana pitää olla, tää on vaarallinen mesta.
Mun vihje: välttelet katsekontaktia mun kanssa. En tiedä onko se tahallista vai huomaamatonta. Mutta se saa myös minut vaivaantuneeksi. Tiesitkö muuten että ollaan lähes saman ikäisiä..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oot vaan niin vastustamaton.
Hyvin olet onnistunut vastustamaan ja onnistut vastaisuudessakin.
Jep. Hirvee liikuttelu alkuun mut sit ku seinään ihmisestä ei kuulu mitään moneen päivään. Taas sain pettyä.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin uskoa että tämä kaikki johtuu siitä että aiot vielä palata asiaan. Ehkä sulla jäikin nälkä..?
Heti kun päästät minut täältä häkistä pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
I never really loved you i just wated to f you
Me too! Lets do it
Luuleekohan ap että loukkaa nyt sydänjuuria myöten.
Miks loukkais? Seksimielessä itsekin täällä kaipaan, olen realisti. Ei se toimisi parisuhteena.
Et voi tietää, että olen siinä mielessä heikoilla, että kumppanin kanssa ei mene hyvin. Ekaa kertaa elämässä tämä tilanne. Nyt jos ottaisit yhteyttä, meillä voisi olla pieni mahdollisuus. Mutta toki parempi, että et tuoe nyt elämääni. Sekoittaisit kaiken. Yöt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oot vaan niin vastustamaton.
Hyvin olet onnistunut vastustamaan ja onnistut vastaisuudessakin.
Jep. Hirvee liikuttelu alkuun mut sit ku seinään ihmisestä ei kuulu mitään moneen päivään. Taas sain pettyä.
Liikuttelu.
Kaivattu sopisi kyllä iltalääkkeeksi.
Sehän on kiva. Piristää kummasti.