Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 3.6
Kommentit (7634)
Vierailija kirjoitti:
Miks sä sanoit mulle kaikki ne ihanat asiat jos sussa ei ollut miestä hoitamaan tätä yhteydenpitoon?
Aina saa muuttaa mielensä, ja etenkin jos kyseessä jokin kännihöpöttely niin unohda suorilta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisitte kaikki onnellisia, jos teillä olisi minunkaltainen kumppani.
Onko kumppanisi onnellinen rinnallasi? Oletko itse hänen?
En minä kumppania halua. Herranjestas sentään.
Kunhan louskutat leukojasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisitte kaikki onnellisia, jos teillä olisi minunkaltainen kumppani.
Onko kumppanisi onnellinen rinnallasi? Oletko itse hänen?
En minä kumppania halua. Herranjestas sentään.
Kunhan louskutat leukojasi.
Ai millä? Minä olen loistava kumppani. Minä en halua suhdetta. Mikä kohta on vaikea ymmärtää?
Ihanalle naiselle halauksia ja pusuja iltaan. Olisitpa kainalossani ja tuhistaisi rauhallisesti aamupäivään. <3
Vierailija kirjoitti:
Ikävä niitä aikoja, kun sai säännöllisesti nauttia iloisuudestasi ja himoita katseella seksikästä vartaloasi.
Ihan tässä punastuu 🤭
Miksi teistä ei kukaan vastaa tinderissä, vaikka olette itse laittaneet ensin tykkäyksen?
Jos pääsisin viiden vuoden taakse, tekisin muutaman asian toisin. En uskoisi silmiäni vaan järkeäni.
Vierailija kirjoitti:
Miksi teistä ei kukaan vastaa tinderissä, vaikka olette itse laittaneet ensin tykkäyksen?
Olen vain täällä, en tinderissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirurgit saa säännöllisesti osansa maamme peruskaurasta eli kateuskylvöstä. Tsemppiä vaan kaikki kirurgit, laatikkoleualla tai ilman. Palstan pennittömät kelapummit ne katkeruuspäissään vaan haastelee.
En ole ikinä kokenut kateutta. Miltä se tuntuu?
Minä olen saanut koota osakseni sellaisilla ominaisuuksillani, joita ei voi ladata äpsi-storesta, ei ostaa rahalla eikä liioin teeskennellä. Genetiikka, periksiantamattomuus, itsekuri. Sanoinko jo itsekuri?🤔 Itse henkisen polun kulkijana käsittelin kaikki omat hienosyisimmätkin mustasukka/kateusdilemmat perinpohjaisesti jo päälle parikymppisenä niin, ettei mikään asia minussa mustaa sukkaa eikä vihersilmäistä serkkuaan saa minussa nousemaan.
Odotan ristiriitaisin miettein huomisiltaa.
Milloin minä(kin) saan nauttia sinusta kaikin aistein?
Jos olet täällä, niin laita tunnisteellinen. Laitoin jo sulle.
Pälyilevä katseeni etsii sinua. Kollegasi pitävät minua pian häiriintyneenä. Sinä jo onneksi tiedät sen.
Olin ehkä turhan sinisilmäinen suhteesi.
Vierailija kirjoitti:
Olin ehkä turhan sinisilmäinen suhteesi.
Millä muotoa?
Katsoit tänään suoraan oven ikkunasta sisään alakertaan mennessäsi.