Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 3.6
Kommentit (7634)
Ikävä niitä aikoja, kun sai säännöllisesti nauttia iloisuudestasi ja himoita katseella seksikästä vartaloasi.
Vierailija kirjoitti:
Ikävä niitä aikoja, kun sai säännöllisesti nauttia iloisuudestasi ja himoita katseella seksikästä vartaloasi.
Niin minullakin, nainen.
Vierailija kirjoitti:
Kirurgit saa säännöllisesti osansa maamme peruskaurasta eli kateuskylvöstä. Tsemppiä vaan kaikki kirurgit, laatikkoleualla tai ilman. Palstan pennittömät kelapummit ne katkeruuspäissään vaan haastelee.
En ole ikinä kokenut kateutta. Miltä se tuntuu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirurgit saa säännöllisesti osansa maamme peruskaurasta eli kateuskylvöstä. Tsemppiä vaan kaikki kirurgit, laatikkoleualla tai ilman. Palstan pennittömät kelapummit ne katkeruuspäissään vaan haastelee.
Tiedät kumminkin, ettet ole kokenut? Ehket vain erota jostain toisesta tunteesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedät kumminkin, ettet ole kokenut? Ehket vain erota jostain toisesta tunteesta.
Niin ,mustasukkaisuus on aika lähellä
sivusta huutelen
Vierailija kirjoitti:
MI💗JU
Milloin kohdataan (taas)?
Vierailija kirjoitti:
En jaksa enää edes runkata kaivatun kuville. Oikeastihan hän oli muutenkin erittäin epäkiinnostava. Tämä mielenhäiriö sen sijaan oli kyllä vähintäänkin kiinnostava. Se on vielä selvittämättä itselleni.
Miksi kaivattu jos niin epäkiinnostava? Kiinnostiko vaan ulkonäkö sitten kuitenkin? Niinpä niin...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen sen verta ymmärtäväinen ihminen, että minulla on käsitys mitä se on, mutta en ole kokenut.
Vierailija kirjoitti:
Milloin nämä ajat olivat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin minullakin, nainen.
Tämä oli mieheltä naiselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin minullakin, nainen.
Tämä oli mieheltä naiselle.
Ei se mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi täältä poistetaan asiallisia viestejä?
Kiusallaan poistelevat kaikki. En jaksa enää kirjoittaa tänne, koko palsta on mennyt vain huonompaan suuntaan. Aika tehdä ihan muita juttuja rauhassa.
ns. "Kaivatun" takia olen täällä, ja sekin on jo itsessään hullujen hommaa. Nyt tuntuu, että on pakko antaa maailmankaikkeuden tehdä tehtävänsä ja luovuttaa. Kaikki oikean elämänkin yritykseni ovat tavalla tai toisella "sattumien" ja muiden kummallisuuksien kautta estyneet. Eli selvästi tätä ei ole tarkoitettu.
Kopsatkaa itselle talteen ja postatkaa aina uudestaan, kun joku poistaa viestin. Ei ole iso vaiva, eikä tietenkään pidä antaa periksi kenenkään omalle mielivaltaiselle nettisensuurille. Eri
Mulla on sun kanssa hyvä olla. (nm)
Vierailija kirjoitti:
Olen vähän sellainen helppo.
Vierailija kirjoitti:
Koen samoin.
Vierailija kirjoitti:
Niin, sinä sait. Minä en. 🥺
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
DARE:
Minkä ikäinen olet? Olen 27. :)
Mikä haaste tämä on? Olen 45. Ei kaivattuni ikääni tiedä.
Joidenkin välillä iät voivat olla tiedossa ja toisten ei. Mutta sekin auttaa jo kun tietää ikäryhmän ja onko täällä sen edustajia.
Auttaa? Mihin? 😅 et tule hyötymään täällä yhtään mistään, asiat tapahtuu irl jos tapahtuu.
Mikä ihmeen haaste iän paljastaminen on? Tiedättekö paljonko ihmisiä vuodessa syntyy?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisitte kaikki onnellisia, jos teillä olisi minunkaltainen kumppani.
Onko kumppanisi onnellinen rinnallasi? Oletko itse hänen?
En minä kumppania halua. Herranjestas sentään.
Pitäiskö sun ottaa hellä hetki ittes kanssa, vaikka parin kynttilän kanssa, katkera harmaja?😅