Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 3.6
Kommentit (7634)
Kyllä Paholaiselle naisia rittää.
Vierailija kirjoitti:
Harhaa, vain harhaa - kellot ne soi. 🔔
Kauneimpia joululauluja mitä on
Vierailija kirjoitti:
Minua häiritsee se, että takerrut minuun, vaikka minulla on ihana vaimo, lapset ja koko elämä. En tykkää takertujista.
Hei, halusin pyytää anteeksi, kun olen ollut liian takertuva. Lupaan, ettei jatku.
Kylmä ja väkevä tuuli puuskineen on ikävä, mutta samalla lohduttava. Se täsmää tunteeseen sisälläni. En ole ainut joka kokee myrskyä. Muistan myös, että myrskyn jälkeen josku on taas poutasää ja kevätkin koittaa. Ehkä sisällenikin. Silloin osaan siitä nauttia, kun olen kokenut alhon. On vähän kurjaa ja ankeaa ja ikävä sitä, mistä kanssasi olen maistiaisia saanut. Lämpöä ja aurinkoa, hyvää ja turvallista oloa. Sitä olotilaa, missä ei tarvitse koko ajan varautua ja varustautua vastuksiin ja panostaa jotenkuten selviytymiseen. Helppouteen, jossa voi ola sellainen kuin on. Sanoinko jo sanan ikävä?
Vierailija kirjoitti:
Voi on tässä minullekin vatsanpurua ihan riittävästi. Jos oma kaivattu lähtee täältä, niin haluaisin painottaa, että juuri se on se asia mitä olen toivonutkin. Varmaan pari kuukautta.
Oliko tämä nn?
Mä en tarvii ketään. Kreisibailaan yksinäni tai nallen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Kylmä ja väkevä tuuli puuskineen on ikävä, mutta samalla lohduttava. Se täsmää tunteeseen sisälläni. En ole ainut joka kokee myrskyä. Muistan myös, että myrskyn jälkeen josku on taas poutasää ja kevätkin koittaa. Ehkä sisällenikin. Silloin osaan siitä nauttia, kun olen kokenut alhon. On vähän kurjaa ja ankeaa ja ikävä sitä, mistä kanssasi olen maistiaisia saanut. Lämpöä ja aurinkoa, hyvää ja turvallista oloa. Sitä olotilaa, missä ei tarvitse koko ajan varautua ja varustautua vastuksiin ja panostaa jotenkuten selviytymiseen. Helppouteen, jossa voi ola sellainen kuin on. Sanoinko jo sanan ikävä?
nn, nm, mn?
Mulle kävis vaikka kalukuva, kunhan kaivattu avaisi kanavan. Olen aika varma, että tuo olisi eka viesti häneltä. 🤣
Onko digiman paikalla ja kaipaako se perusbeibeä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikisinkkujen haavemaailmassa mies on lihaksikas, älykäs, halukas, hyvännäköinen, tekee paljon töitä, kotona korjaa ja remontoi, määrää kaikesta ja kontrolloi naista ollen kuitenkin aina rakastava, lempeä ja turvallinen. LOL.
En ikinä huolisi tuollaista miestä, joten väärin arvattu, hermanni. LOL
Ei selvästi oikein tunne ikisinkkujen profiilia. Vapauden kaipuinen ja itsenäinen luonne yleistä.
Kokemusasiantuntijana vastasin, fiksumpi olis tajunnut sen tekstistä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
nn, nm, mn?
Mieheltä naiselle, vaikka ei kai sillä ole väliä myrskytuuleen huutaessa.
Vierailija kirjoitti:
Pekka Pouta oli oikeassa!
Tekisi mieli viestitellä irl, mutta älä huoli, en häiritse rauhaasi.
Takerrun kuin hukkuva oljenkorteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
nn, nm, mn?
Mieheltä naiselle, vaikka ei kai sillä ole väliä myrskytuuleen huutaessa.
On sillä. Halaan ensin pari minuuttia. 🤗 Sitten kysyn, haluatko kertoa, miksi myrskyää.
Mun mielenrauhaa ei kukaan uskalla häiritä. Oon niin pelottava nainen. Voin vaikka pistää suihini.
Eilen oli silmäpeliä yhden nätin muikkelin kanssa, mutta hänellä oli koko illan kolme cockblokkaajakaveria tiukasti ympärillä. Naiset, miksi te olette tuollaisia? Saatte mennä joka kerta yksin kotiin, kun ette anna hetkeäkään rauhaa toisillenne. Ei sen kalkkunamuurin läpi tee mieli mitään aloitteita tehdä. Niitä tehdään vain silloin, kun nainen on yksin ja on mahdollisuus lähestyä.
Voisit yrittää kutsuhuutaa mussukkaasi paikalle?