Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 3.6

Vierailija
20.11.2024 |

Kaipuu se jatkuu vaan.

Kommentit (7634)

Vierailija
6761/7634 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaaha vai ei ole mussukka langoilla, ei siinä onhan täällä seuraa.

Painellaan sitten ilman, meneehän tämä näinkin. Kivempi kaksin

Voisit yrittää kutsuhuutaa mussukkaasi paikalle?

Vierailija
6762/7634 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä Paholaiselle naisia rittää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
6763/7634 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harhaa, vain harhaa - kellot ne soi. 🔔

Kauneimpia joululauluja mitä on

Vierailija
6764/7634 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua häiritsee se, että takerrut minuun, vaikka minulla on ihana vaimo, lapset ja koko elämä. En tykkää takertujista. 

Hei, halusin pyytää anteeksi, kun olen ollut liian takertuva. Lupaan, ettei jatku. 

Vierailija
6765/7634 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylmä ja väkevä tuuli puuskineen on ikävä, mutta samalla lohduttava. Se täsmää tunteeseen sisälläni. En ole ainut joka kokee myrskyä. Muistan myös, että myrskyn jälkeen josku on taas poutasää ja kevätkin koittaa. Ehkä sisällenikin. Silloin osaan siitä nauttia, kun olen kokenut alhon. On vähän kurjaa ja ankeaa ja ikävä sitä, mistä kanssasi olen maistiaisia saanut. Lämpöä ja aurinkoa, hyvää ja turvallista oloa. Sitä olotilaa, missä ei tarvitse koko ajan varautua ja varustautua vastuksiin ja panostaa jotenkuten selviytymiseen. Helppouteen, jossa voi ola sellainen kuin on. Sanoinko jo sanan ikävä?

Vierailija
6766/7634 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole takertunut.

Vierailija
6767/7634 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun digiman. 

Vierailija
6768/7634 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi on tässä minullekin vatsanpurua ihan riittävästi. Jos oma kaivattu lähtee täältä, niin haluaisin painottaa, että juuri se on se asia mitä olen toivonutkin. Varmaan pari kuukautta. 

Oliko tämä nn?

Vierailija
6769/7634 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tarvii ketään. Kreisibailaan yksinäni tai nallen kanssa. 

Vierailija
6770/7634 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kylmä ja väkevä tuuli puuskineen on ikävä, mutta samalla lohduttava. Se täsmää tunteeseen sisälläni. En ole ainut joka kokee myrskyä. Muistan myös, että myrskyn jälkeen josku on taas poutasää ja kevätkin koittaa. Ehkä sisällenikin. Silloin osaan siitä nauttia, kun olen kokenut alhon. On vähän kurjaa ja ankeaa ja ikävä sitä, mistä kanssasi olen maistiaisia saanut. Lämpöä ja aurinkoa, hyvää ja turvallista oloa. Sitä olotilaa, missä ei tarvitse koko ajan varautua ja varustautua vastuksiin ja panostaa jotenkuten selviytymiseen. Helppouteen, jossa voi ola sellainen kuin on. Sanoinko jo sanan ikävä?

nn, nm, mn?

Vierailija
6771/7634 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kävis vaikka kalukuva, kunhan kaivattu avaisi kanavan. Olen aika varma, että tuo olisi eka viesti häneltä. 🤣

Vierailija
6772/7634 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko digiman paikalla ja kaipaako se perusbeibeä?

Vierailija
6773/7634 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikisinkkujen haavemaailmassa mies on lihaksikas, älykäs, halukas, hyvännäköinen, tekee paljon töitä, kotona korjaa ja remontoi, määrää kaikesta ja kontrolloi naista ollen kuitenkin aina rakastava, lempeä ja turvallinen. LOL. 

En ikinä huolisi tuollaista miestä, joten väärin arvattu, hermanni. LOL

Ei selvästi oikein tunne ikisinkkujen profiilia. Vapauden kaipuinen ja itsenäinen luonne yleistä. 

Kokemusasiantuntijana vastasin, fiksumpi olis tajunnut sen tekstistä

Vierailija
6774/7634 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

nn, nm, mn?

Mieheltä naiselle, vaikka ei kai sillä ole väliä myrskytuuleen huutaessa.

Vierailija
6775/7634 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pekka Pouta oli oikeassa!

Vierailija
6776/7634 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisi mieli viestitellä irl, mutta älä huoli, en häiritse rauhaasi.

Vierailija
6777/7634 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takerrun kuin hukkuva oljenkorteen.

Vierailija
6778/7634 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

nn, nm, mn?

Mieheltä naiselle, vaikka ei kai sillä ole väliä myrskytuuleen huutaessa.

On sillä. Halaan ensin pari minuuttia. 🤗 Sitten kysyn, haluatko kertoa, miksi myrskyää.

Vierailija
6779/7634 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielenrauhaa ei kukaan uskalla häiritä. Oon niin pelottava nainen. Voin vaikka pistää suihini. 

Vierailija
6780/7634 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen oli silmäpeliä yhden nätin muikkelin kanssa, mutta hänellä oli koko illan kolme cockblokkaajakaveria tiukasti ympärillä. Naiset, miksi te olette tuollaisia? Saatte mennä joka kerta yksin kotiin, kun ette anna hetkeäkään rauhaa toisillenne. Ei sen kalkkunamuurin läpi tee mieli mitään aloitteita tehdä. Niitä tehdään vain silloin, kun nainen on yksin ja on mahdollisuus lähestyä.

Ketju on lukittu.