Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 3.6

Vierailija
20.11.2024 |

Kaipuu se jatkuu vaan.

Kommentit (7634)

Vierailija
6801/7634 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi on tässä minullekin vatsanpurua ihan riittävästi. Jos oma kaivattu lähtee täältä, niin haluaisin painottaa, että juuri se on se asia mitä olen toivonutkin. Varmaan pari kuukautta. 

Oliko tämä nn?

Ei ole ainakaan mminulta.

Vierailija
6802/7634 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sua kohtaan on vissiin aika paljon odotuksia ladattu.

Minkä suhteen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
6803/7634 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua missään nimessä puhua ohi suuni. 

Vierailija
6804/7634 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka tekee kaikkensa, että toisella olisi hyvä, tulee torjutuksi. Yksinäisyys.

Vierailija
6805/7634 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sua kohtaan on vissiin aika paljon odotuksia ladattu.

Minkä suhteen?

Toisen puolelta. Mutta antaa olla. Ei kuulu mulle.

Vierailija
6806/7634 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siksi, että sinne baariin mennään tanssimaan.

Vauvafoorumi:

mies hakee seuraa baarista > "wöö, ei siellä saa häiritä, siellä ollaan pitämässä hauskaa, tanssimassa!"

mies yrittää tutustua harrastuksissa > "wöö, anna ihmisten harrastaa, ei ne sieltä seuraa hae!"

mies ei tiedä mistä etsiä seuraa, Tinderissäkään ei käy flaksi > "no ootko testannu yöelämää ja harrastuksia?" 

repeat

No ei kannata kuunnella, ellet halua hankalaa ja sulkeutunutta, epäluuloista kumppania. Toisia ei haittaa yhtään, jos lähestytään jossain. 

Eihän ketään oikeasti häiritse, jos lähestyjä on omasta mielestä mukiinmenevä ja riittävän asiallinen. Kyse on vain siitä, että ne on monesti "vääränlaisia" jotka lähestyy, sillä pitäisihän sen lähestyjän ennalta tietää, ettei ole juuri sen henkilön tyyppiä tai että hänellä on jo kumppani, planeetat eivät ole oikeassa asennossa hänen uskomuksissaan tms. 

Vierailija
6807/7634 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kutsunko signaliin, tarvin tunnusteen...

Vierailija
6808/7634 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En jaksa tässä iässä kolmiodraamoja. Tärkeintä on perhe ja kaikki muu hyvä. Lopulta joku sivusuhde tuo vain hankaluuksia. 

Eilen ehdin laittaa vain pari viestiä, mutta nyt kuittaan jos oli minulle.

Vierailija
6809/7634 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kutsunko signaliin, tarvin tunnusteen...

Kutsu.

Vierailija
6810/7634 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siksi, että sinne baariin mennään tanssimaan.

Vauvafoorumi:

mies hakee seuraa baarista > "wöö, ei siellä saa häiritä, siellä ollaan pitämässä hauskaa, tanssimassa!"

mies yrittää tutustua harrastuksissa > "wöö, anna ihmisten harrastaa, ei ne sieltä seuraa hae!"

mies ei tiedä mistä etsiä seuraa, Tinderissäkään ei käy flaksi > "no ootko testannu yöelämää ja harrastuksia?" 

repeat

No ei kannata kuunnella, ellet halua hankalaa ja sulkeutunutta, epäluuloista kumppania. Toisia ei haittaa yhtään, jos lähestytään jossain. 

Eihän ketään oikeasti häiritse, jos lähestyjä on omasta mielestä mukiinmenevä ja riittävän asiallinen. Kyse on vain siitä, et

Fiksu ihminen torjuu fiksusti.

Vierailija
6811/7634 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittaa kun on selvästi kaksi ihmistä, jotka haluaa tutustua, on tunteita ja kiinnostusta. Mutta palsta ja viimeaikainen draama kylvää turhaa epäluuloa. Olen ihan samassa venessä. Välillä mietin, oletko minua vastaan. Mutta sitten pohdin asiaa syvemmin ja totean, että ei.

Vierailija
6812/7634 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ja kiinnostunut ihminen vastaa monesti myönteisesti. Muita tajunnanräjäyttäviä viisauksia? 

Vierailija
6813/7634 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riikka. Kaipaan sua ikuisesti. Tulisitpa vastaan sitten Tinderissä kun liityn sinne. Viimeksi kun olin siellä niin pelkkiä viininlipittäjiä kaikki naiset siellä. Ei yhtään introverttia ihanaa kuten sä. Pelkkiä kuivia ekstroja 😔 

Vierailija
6814/7634 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harmittaa kun on selvästi kaksi ihmistä, jotka haluaa tutustua, on tunteita ja kiinnostusta. Mutta palsta ja viimeaikainen draama kylvää turhaa epäluuloa. Olen ihan samassa venessä. Välillä mietin, oletko minua vastaan. Mutta sitten pohdin asiaa syvemmin ja totean, että ei.

Miksi olisin vastaan ihmistä, jota rakastan?

Vierailija
6815/7634 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppoudella en tarkoita löyhämoraalisuutta vaan sitä, että on henkilö, jonka seurassa on helppoa olla, jolle kelpaa omana itsenään ja joka ei ole oikukas draama queen. Sellaista helppoa naista minä kaipaan elämääni. Ei voi siis olla neurootikko, jonka mielestä on vain yksi tapa tehdä asioita (hänen oma tapansa).

Vierailija
6816/7634 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka tekee kaikkensa, että toisella olisi hyvä, tulee torjutuksi. Yksinäisyys.

Ymmärrän hyvin tilanteen saisinko kaksi viimeistä, mahdollisuuden merkiksi.

Vierailija
6817/7634 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähestyminen vaatii tilannetajua ja siltikin voi tulla torjutuksi. 

Menetin tilannetajuni, mutta oli pakko tunnustaa ihastuminen ennen kuin se aiheuttaisi enemmän ongelmia.

t. nimim. pianopenkki

Vierailija
6818/7634 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Du är vacker, 👩🏫

🥰

Vierailija
6819/7634 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riikka. Kaipaan sua ikuisesti. Tulisitpa vastaan sitten Tinderissä kun liityn sinne. Viimeksi kun olin siellä niin pelkkiä viininlipittäjiä kaikki naiset siellä. Ei yhtään introverttia ihanaa kuten sä. Pelkkiä kuivia ekstroja 😔 

Tai hei, tuu Suomi24 treffeihin. Siellä ei ole maksua.

Vierailija
6820/7634 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä ole kenenkään anteeksipyytöä vailla. Paitsi ehkä erään yhdessä asiassa.

Ketju on lukittu.