Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 3.6
Kommentit (7634)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko ihastuksesi, antanut sinulle jotain käsin kosketeltavaa?
On. Ympäristön ja tilan energia muuttuu, kun hän on lähellä. Siitä johtuen sydän alkaa lyödä nopeammin. Muutaman kerran olen saanut häneltä myös sellaisen katsekontaktin, mikä on tuntunut siltä, että se olisi koskettanut minua.
Vierailija kirjoitti:
Jos nuorella mielellä lerpahtaa, missä on vika?
Yläpäässä tai vastapuolessa, mutta ei missään muualla.
Kaivattuni on antanut muutaman tyhjän tölkin. Yhden jopa kädestä käteen. Kaunis muisto.
Vierailija kirjoitti:
Viesti, jos haluat jutella. Eikö vaan? Tässä me molemmat ollaan.
Ketkä me ???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos voisit palata menneisyyteen, onko jotain mitä tekisit tai sanoisit toisin kaivatullesi? Ja jatkokysymys, voisitko vielä tehdä niin? Jos et, miksi?
Ex-kaivattuun olisi voinut jättää tutustumatta. Oli vähän turhan raskas kokemus. Ihan kummallekin varmaan.
Tää on varmaan mulle
Pitäis saada osoitettua että "kumppanini" on mahdollisesti ollut täällä....
Taitaa olla tekemätön paikka.
Ihastus ei ole antanut käsin kosketeltavaa, mutta teki nyt yhden jutun
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T! Misäs luuraat?
Mä mitään luuraa. Kiirus kiirus, ei kerkee juttelee.
Viestin sisältö pitää paikkansa, mutta sanavalinnat...? Anyways, viimenen sammuttaa valot.
Sinussa on halkeamia ja säröjä, ilman niitä et olis sä, enkä löytäisi sua ihmisvilinästä, enkä liioin aarniometsistä, sinussa on halkeamia ja säröjä, avaamattomia kääröjä, kauniita hieroglyfejä.
Vierailija kirjoitti:
Ei hän minua ajattele. Luultavasti piti vain pilkkanaan. Niin kuin miehet ovat aina tehneet.
Kuka?
Mulla on 🦋🦋 kuin sullakin. Olet rakas. T. 🐅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos voisit palata menneisyyteen, onko jotain mitä tekisit tai sanoisit toisin kaivatullesi? Ja jatkokysymys, voisitko vielä tehdä niin? Jos et, miksi?
Olisin ollut aina kylmän asiallinen, enkä olisi päästänyt häntä sille levelille kuin päästin. Vie yllättävän pitkään päästää toinen pois päästä, kun päästää liian lähelle.
Mä taas en olisi ollut niin kylmä alussa. Tajusin vähän myöhään, että voin olla ihan vain kiva hänelle. Ei se haittaa. Mulla on aina ollut tutka päällä vaarojen välttämiseksi. Hänen kohdallaan olisin voinut laskea aseet heti :/ Nyt on aikaa kulunut liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Lisää?
Kun säröille jo mennyt lankeaa ehyeeseen yksipuolisesti, säröt syvenevät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lisää?
The dancing orange.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viesti, jos haluat jutella. Eikö vaan? Tässä me molemmat ollaan.
Sinäkö et halua?
Haluan tietysti.
Aloitatko?
Olisin voinut kai puhua avoimemmin ja suoraan. Silloin vaan jännitti ja mun puolella oli tilanne ns. kesken eli olin vielä eroamassa. Jatkokysymys: nyt hän on uudessa suhteessa joten se siitä.