Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 3.6
Kommentit (7634)
Vierailija kirjoitti:
Pitäis saada osoitettua että "kumppanini" on mahdollisesti ollut täällä....
Taitaa olla tekemätön paikka.
Tottakai se on ollut täällä, meillä oli vähän säpinää, sori siitä.
Vierailija kirjoitti:
Kun istutaan vastakkain. Mitä silloin ajattelet? Mun pää jäätyy., järki hoi minne katoat
Taidettiin nähdä tänään? 😳
Vierailija kirjoitti:
Pitäis saada osoitettua että "kumppanini" on mahdollisesti ollut täällä....
Taitaa olla tekemätön paikka.
En varmasti ole ollut!
Vierailija kirjoitti:
Joo on uurteita.
Ja elettyä elämää. Se on fine.
Vierailija kirjoitti:
Sinussa on halkeamia ja säröjä, ilman niitä et olis sä, enkä löytäisi sua ihmisvilinästä, enkä liioin aarniometsistä, sinussa on halkeamia ja säröjä, avaamattomia kääröjä, kauniita hieroglyfejä.
Ja sinussa asuu kaunosielu, joka osaa sanoa oikeat sanat. Siksikin sinua rakastan. 🥹
Vierailija kirjoitti:
Tekis mieli vähä kuvitella
Kuulen mielelläni.
Vierailija kirjoitti:
Puuma <3
-la
Jos kaksi ihmistä kuuluvat yhteen, miksi he ovat erillään?
Kaivattuni on antanut ainakin karkin🍬
Vierailija kirjoitti:
Sinussa on halkeamia ja säröjä, ilman niitä et olis sä, enkä löytäisi sua ihmisvilinästä, enkä liioin aarniometsistä, sinussa on halkeamia ja säröjä, avaamattomia kääröjä, kauniita hieroglyfejä.
Tämä oli liian ihana. 🥴
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puuma <3
-la
=vanhainkoti?
Sä oot ainut skene mihin enää haluun päästä inee...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puuma <3
-la
=vanhainkoti?
Puumala on Suomen kunta, joka sijaitsee Etelä-Savon maakunnassa. Kunnassa asuu 2 108 ihmistä ei siis cougar town
Vierailija kirjoitti:
Jos kaksi ihmistä kuuluvat yhteen, miksi he ovat erillään?
Koska ovat liian tyhmiä?
Nyt tuli muuten sellainen tunnelataus tänään ja itkuvirret päälle että hävettää mutta hyvä että tuli. Järkyttävä stressi, huoli ja murhe oli jatkunut liian pitkään ja nyt on puhti pois. Olen aivan loppu. Tätä surua oli tirskahdellut jo pitkin kauppojakin tänään aiemmin. Itku kurkussa tein Normalissakin ostoksiani kun siellä alkoi sinne mennessäni soimaan Behmin kappale rakas. Paikallinen nuoriso varmasti sääli minua. Ainakin toivon niin. Sain vielä rakkaaltani piirustuksen jossa luki niin kauniisti että rakastan sinua ja hän oli vieläpä piirtänyt kuvani siihen, hymyilevä äiti jolla oli vain pari hassua haiventakin päässä. Kiitos ja anteeksi, oli vain pakko kertoa ketjussa tämäkin asia. Näin sitä rakkautta saa kyllä takaisin, juuri aamulla oli ketjussa puhetta asiasta. Mukavaa iltaa jokaiselle. 🖤
Kun istutaan vastakkain. Mitä silloin ajattelet? Mun pää jäätyy., järki hoi minne katoat