Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 3.6
Kommentit (7634)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voitko tulla lähelle ensikerralla, siitä tietäisin että on toivoa
No kuinka lähelle?
Kosketusetäisyydelle
Eilen oltiin. Ainoa joka värisi, oli mun viisari.🤭
Anna mun kaikki kestää ;D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä pikkuvaalealle. 🤗🧡 Kauniita unia. Saispa halata sua. Olet ajatuksissani. Halaus ja suukko.
Terv. risuleuka
Hyvää yötä risuleuka. 🧡🤗 Olisinpa nyt sun halittavana. Hyviä unia. Suukko ja halaus.
Terv. pikkuvaalea
En päästäis susta irti, kun kerrankin saisin halittavaksi. 🤗 Olet sydämessäni. Nuku hyvin.
-risuleuka
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei multa. 🤔🤣
Kaipaatko insinööriä?
Teetä.
Onko hän lapanen?
Olen totaalisen sekaisin, mutta niin olet sinäkin. Sulla tosin on järki pysynyt päässä paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei enää toivoa.
Miksi ei?
Sen vaan tuntee, kun sydän sanoo seis.
Kenellä näin?
Sivusta
Vedän päälle mun kireimmät leopardit ja tuun puumailemaan sun yöuniin.
vaihteeksi niin päin 😉
Eilen mietin, että kaipaan sitä tunnetta. Ihastumisen tunnetta hasitä toiveikasta olos, jonka sait aikaan. Nyt vain katsoin sinua ja mietin, miten typerä olinkaan.
Vierailija kirjoitti:
Olen totaalisen sekaisin, mutta niin olet sinäkin. Sulla tosin on järki pysynyt päässä paremmin.
Kiinnostaisi kuulla perusteluja tälle, että miksi minäkin olen sekaisin?
Hyvää yötä naiselle lounaaseen. Ikävä.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on "statuksesi"
forever alone
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun ja kaivatun etunimien ja sukunimien ekoja ei ole toistemme nimissä. I (i) kirjain on yhteensä meidän etu- ja sukunimissä 3kpl.
(Bläääh, tylsää vatkulointia tämmöinen)😂
Ikävä on !!!
Niin on! 💋😍 Nähtäisiinpä. 👋🏻
Vierailija kirjoitti:
Kun vain tietäisit... hyvä ettet.
Sinusta uneksin tänäkin yönä, pyrstötähteni. Viet kohti tuntematonta. Hyviä unia.
Sanon hyvät yöt kaivatulleni jo näin hyvissä ajoin. Voi olla, että kohta nukahdan. Väsyttää, kun ole tänäänkin miettinyt sinua ihan liikaa. Halaus.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. Yritän vain kovasti :) Vosin heittää tähän yhden kaukaisen nejästä siilmästä mutta jätän väliin.
Surkea olotila. Siihen auttaisi, että saisi kyynelehtiä hetken kaivatun tiukassa syleilyssä, jonka jälkeen rakasteltaisiin suru iloksi oikein pidemmän kaavan kautta. Tällaisia sitä jälleen ikävissään haikailee.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on ikävä sua lopun ikää, vaikka olemassa oletkin.
🧡Älä luovuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on "statuksesi"
forever alone
Mulla free as bird mut pikku pussukka nokassa ja siivet toimii välillä vähän tuurilla xD
Pienet on ketjussa olevien maailmat. Kuinkahan monta tuhatta T-alkuista insinööriäkin Suomesta mahtaa löytyä.
eri