Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 3.6
Kommentit (7634)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipuu on yhtä kova kuin kalusi.
Ei niitä suotta kutsuta tee-pusseiksi.
Teepussitkin vaatii kuumaa vettä toimiakseen.
Vierailija kirjoitti:
Lueskelin pari sivua ja hetkeksi tuli tunne, kuin kirjoittaisit minulle. Mutta ethän sinä.
nn?
Mikä se numero mikä vilahti 22x
Vierailija kirjoitti:
Mikä se numero mikä vilahti 22x
Mistä puhut?
Laittaisitpa mulle jotakin, josta tiedän sinun kaipaavan. (Juu, olen laittanut itse jo.)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
14.5. on ollut mun viimeisin henk.koht. wa-viesti sulle.
Niin on.
Kerrohan jotain, mistä tunnistan sinut.
Ainakin kolme kertaa olen laittanut.
Vierailija kirjoitti:
Laittaisitpa mulle jotakin, josta tiedän sinun kaipaavan. (Juu, olen laittanut itse jo.)
Toinen nimeni alkaa A:lla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jäin miettimään, kun kuljit niin läheltä että tunsin energiasi väreilyn vielä pitkään, niin mikäli olet se toinen puolisko (kuten luulen), on sinun täytynyt jollakin tavalla kokea ainakin osa näistä tunteista.
En kaipaa suhdesotkuja, vaan selvyyden tähän kaikkeen, mutta
tätä naurettavaa välttelyäkö jatkamme silti maailman tappiin?Ei oo mulle, mutta ku, ei olo mitään värähtelyä, se on vaan mun ahdistuneisuutta, jatkuvaa paniikkikohtauksen nieleskelyä, ei oo mitään muuta tuntemuksia enää. Ärsyyntymistä kaikkeen ja kaikkiin.
Oon yrittänyt viestittää, että haluaisin olla rauhassa, että pääsen tästä joskus yli, mutta ilmeisesti tää luetaan pakoiluksi ja joksikin kissahiiri/vaikeasti tavoiteltava-leikiksi? Kun oikeasti oon niin finaalissa että en jaksa, mutta eihän se tunnu ketään kiinnostavan.
Toivottavasti kaivattuni ei luule minun ajattelevan näin. En katselisi kaivattuani silmiin aina kun on siihen tilaisuus, jos en kaipaisi ja haluaisi. Mutta tsemppiä sinulle, tuntematon vastaaja. Sivusta nm
Vierailija kirjoitti:
Laita joku varma juttu, mistä voi tietää eikä trolli vain heittää kehiin.
Haluan tavata. Täällä voin huudella mitä vain, kun mikään ei kuitenkaan muuta mitään. Sanoa saan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laita joku varma juttu, mistä voi tietää eikä trolli vain heittää kehiin.
Kyllä sinä tiedät, että olen täällä paikalla. Ihan niin kuin sinäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toinen nimeni alkaa A:lla.
Niinpäs alkaakin. 😘
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lueskelin pari sivua ja hetkeksi tuli tunne, kuin kirjoittaisit minulle. Mutta ethän sinä.
nn?
mn
Avoin kommunikaatio on avain.
~ her 🌿