Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 3.6
Kommentit (7634)
Vierailija kirjoitti:
Kenkäleikki. Meidän lenkkarit on samankokoiset. n->m
Meillä ne oli hukassa ; )
Kuinka pitkään jaksan vielä käydä täällä. Kaivattua ei mailla halmeilla ja hänen tapaiset viestit täällä ovat jo ajat sitten loppuneet. Auttakaa tätiä, missä lähin Exit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluan nähdä useammin. En halua nähdä ollenkaan, koska se sattuu aivan liikaa. Haluan yhteisen elämän kanssasi, mutta haluan myös olla lasteni kanssa.
Haluan sinua kuin hullu. Haluan riisua vaatteesi, kuljettaa sormiani ihoasi pitkin ja suudella sekopäisesti. Haluan rakastella niin, että rajaa välillämme ei enää ole.
Haluan katsella sinua rauhassa, tutkia ilmeitäsi ja kuunnella, mitä tummien silmiesi takana mietit. Haluan tuntea lämpösi, hiljaiset kuiskauksesi, nähdä hymysi. Haluan sinut.
Mitä sinä haluat vai haluatko mitään?
Naiselta miehelle? Vai nn? mn?
nm. Tunnussana raja.
Ei tainnut olla.
Tämä yhteys ei ole sellainen, minkä voi muovata mieleiseksi. Tämä on yhteys, mikä muuttaa kokijansa toiseksi, syvemmäksi ja todellisemmaksi.
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä L 🤗
J
Lukeeko se sun L näitä?
Vierailija kirjoitti:
Kuinka pitkään jaksan vielä käydä täällä. Kaivattua ei mailla halmeilla ja hänen tapaiset viestit täällä ovat jo ajat sitten loppuneet. Auttakaa tätiä, missä lähin Exit.
Mistä sen tiedät? Itse ainakin olen vaihtanut tunnisteita ja välillä tyyliäkin.
~ her 🌿
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä sen tiedät? Itse ainakin olen vaihtanut tunnisteita ja välillä tyyliäkin.
~ her 🌿
Tiedän vain. Tunnisteita oli joskus. Ne tulivat koht irlinä ja osuivat. Ei enää pitkään aikaan. Ehkä hän on yksi heistä, jotka pääsivät tästä hemmetin ketjusta eroon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluan nähdä useammin. En halua nähdä ollenkaan, koska se sattuu aivan liikaa. Haluan yhteisen elämän kanssasi, mutta haluan myös olla lasteni kanssa.
Haluan sinua kuin hullu. Haluan riisua vaatteesi, kuljettaa sormiani ihoasi pitkin ja suudella sekopäisesti. Haluan rakastella niin, että rajaa välillämme ei enää ole.
Haluan katsella sinua rauhassa, tutkia ilmeitäsi ja kuunnella, mitä tummien silmiesi takana mietit. Haluan tuntea lämpösi, hiljaiset kuiskauksesi, nähdä hymysi. Haluan sinut.
Mitä sinä haluat vai haluatko mitään?
Naiselta miehelle? Vai nn? mn?
nm. Tunnussana raja.
Ei tainnut olla.
On se, koska meillä on ollut rajakiistaa ja rauhanneuvotteluja.
Vierailija kirjoitti:
Olen olen vähän malttia yritän olla elokuvissa -10-
Ennen kuin ryhtyy pelleilemään toisten tunteilla, voisi miettiä että on sitä pienemmistäkin asioista ihmiset vetäneet narun kaulalleen. Oikeastaan kysymys on siitä, kestäisikö omatunto sen.
Vierailija kirjoitti:
Ennen kuin ryhtyy pelleilemään toisten tunteilla, voisi miettiä että on sitä pienemmistäkin asioista ihmiset vetäneet narun kaulalleen. Oikeastaan kysymys on siitä, kestäisikö omatunto sen.
Kuka näin on tehnyt?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen olen vähän malttia yritän olla elokuvissa -10-
Tai sitten olen muualla:)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
14.5. on ollut mun viimeisin henk.koht. wa-viesti sulle.
Niin on.
Mistä juteltiin?
Carmin?