Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 3.6
Kaipuu se jatkuu vaan.
Kommentit (7634)
Vierailija kirjoitti:
Voisikohan sulla olla yhtään täydellisempi elämä. En ois kyllä sellaiseen edes sopinut.
Samaa olen pohtinut, tai ylipäätää sopiiko kukaan. Ei tämä nyt ohan täydellinen elämä ole, mutta ei ole valittamista.
Vierailija kirjoitti:
Näiden vuosien aikana elämä meni ihan raiteiltaan, kiitos vaan!
Minäkö sen aiheutin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko lääkäriä paikalla?
On. Kerro vaivasi.
Yksi lobotomia, kiitos!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun silmissä ei tosiaan ole kovassa huudossa miehet, jotka olisi valmiita laittamaan lastensa äidin vankilaan Taloudellisten riitojen takia. No, eipä siitä sen enempää, mutta tulipa mieleen.🙂 "isi, mulla on ikävä äitiä, missä äiti on? Noh, se on tuolla vähän lusimassa kulta kun minä halusin"
Sen, mitä mies tekee äidille, sen se tekee omille lapsilleen.
Nimenomaan. Ja jos mies ei ole lapsilleen hyvä, miehen arvostus laskee mun silmissä lähelle absoluuttista nollapistettä. Joka rakastaa lapsiaan, pyrkii myös lasten äidin kohdalla hyvään vaikka tilanne olisi vaikea.
lol, sitähän ne narsistiset manipulaattorit varmasti toivoisivat, että pystyisivät vielä eronkin jälkeen vaikuttamaan toisen elämään
sivu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko lääkäriä paikalla?
On. Kerro vaivasi.
Yksi lobotomia, kiitos!
Tuu käy huomenna, niin pistetään piuhat poikki.
Vierailija kirjoitti:
Mies oli jo paratiisissa vaimonsa pää
Aloitamme miettimällä sitä, mitä seuraava Paavalin väite voisi tarkoittaa:
Teidän tulee kuitenkin tietää, että jokaisen miehen pää on Kristus, naisen pää on mies ja Kristuksen pää on Jumala (1.Kor.11:3).
Tässä kuvataan järjestystä, jonka Jumala on säätänyt paitsi perheen ja seurakunnan, myös kolmiyhteyden sisälle. Sitä kutsutaan joskus kefale-struktuuriksi[1] ja se on kuulunut luomisesta saakka Raamatun ihmiskuvaan (kuten se on kuulunut iankaikkisesti Jumala-kuvaan). Ihmisen miehen ja naisen oli määrä olla Jumalan kuvana samanlaisia ja samalla erilaisia, aivan kuten kolmiyhteisen Jumalan persoonat sitä ovat. Heidän tehtävänsä ovat erilaisia, mutta he eivät ole eriarvoisia - onhan mahdotonta ajatella, että Jeesuksen ja hänen Isänsä välillä olisi jokin arvoero.
Luomiskertomuksen mukaan mies lu
Puolestani mies saa olla perheen pää ja määrätä jos todella on Jeesuksen kaltainen, kuten tässä vaadittiin. Eli helvetin hyvä, lähes täydellinen.
Vierailija kirjoitti:
Onko lääkäriä paikalla?
Nyt on.
Sama jos kysyy onko astronauttia, opettajaa, kerjäläistä. Kaikkia löytyy, kunhan antaa tunnisteita.
Vierailija kirjoitti:
Pystytköhän koskaan ymmärtämään sitä tosiasiaa, että minulla ei ole antaa selityksiä sinulle. En minä voi selitellä mitä näen, kuulen, tunnen ja koen, milloin asiat ovat todellakin niin.
"Se vaan tapahtui" ei kelpaa ikinä selitykseksi. Asioissa on syy ja seuraus. Jokin ihmisissä aina vetoaa, kiihottaa, lumoaa, houkuttaa, ärsyttää, vetää puoleensa jne., ja sen mukaan sitä sitten toimii. Voi olla vaikeaa myöntää omia inhimillisiä piirteitään, addiktioitaan, toistuvia toimintamallejaan, defenssejään, obsessioitaan jne. Se on kuitenkin välttämätöntä, jos oikeasti haluaa solmia luottamuksellisen suhteen jonkun kanssa. On otettava riski ja uskallettava riisua itsensä toisen edessä myös henkisesti ja sanoa: "Tällainen minä olen. Ota tai jätä." Jos jossain asioissa haluaa muuttua, niin sekin on hyvä tietää. Aidosti välittävä ymmärtää toisen kipukohtia ja keskeneräisyyksiä ja halua tukea kasvussa.
Vierailija kirjoitti:
Kaivattu ei halunnut minua mutta haluaa edelleen hänet.
Ylitsepääsemätön ongelma sinulle? Voi voi... ehkä kuuppatohtori osaa auttaa.
Vierailija kirjoitti:
Voisikohan sulla olla yhtään täydellisempi elämä. En ois kyllä sellaiseen edes sopinut.
Epätäydellinen ilman kaivattua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näiden vuosien aikana elämä meni ihan raiteiltaan, kiitos vaan!
Minäkö sen aiheutin?
Ehkä, laita tunnisteita
Vierailija kirjoitti:
😈👿💀👹👺💩💥🌪
Olen surullinen.
Älä ole haluatkokertoa miksi?
Vierailija kirjoitti:
Mies oli jo paratiisissa vaimonsa pää
Aloitamme miettimällä sitä, mitä seuraava Paavalin väite voisi tarkoittaa:
Teidän tulee kuitenkin tietää, että jokaisen miehen pää on Kristus, naisen pää on mies ja Kristuksen pää on Jumala (1.Kor.11:3).
Tässä kuvataan järjestystä, jonka Jumala on säätänyt paitsi perheen ja seurakunnan, myös kolmiyhteyden sisälle. Sitä kutsutaan joskus kefale-struktuuriksi[1] ja se on kuulunut luomisesta saakka Raamatun ihmiskuvaan (kuten se on kuulunut iankaikkisesti Jumala-kuvaan). Ihmisen miehen ja naisen oli määrä olla Jumalan kuvana samanlaisia ja samalla erilaisia, aivan kuten kolmiyhteisen Jumalan persoonat sitä ovat. Heidän tehtävänsä ovat erilaisia, mutta he eivät ole eriarvoisia - onhan mahdotonta ajatella, että Jeesuksen ja hänen Isänsä välillä olisi jokin arvoero.
Luomiskertomuksen mukaan mies lu
Mutta kumma kyllä, mies ei saanut kuulla että Jeesus on saapumassa maailmaa, eikä Jeesuksen ylösnousemuksesta. Ensimmäisenä siitä kuulivat naiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
😈👿💀👹👺💩💥🌪
Olen surullinen.
Älä ole haluatkokertoa miksi?
Lohduton olo, koska meitä ei tule.
Vierailija kirjoitti:
Olisikohan ratkaisu kuitenkin heittäytyä vastuuttomasti seksisuhteiden pyörteisiin, jos muutoin ei onni kopsahda kohdalle?
Olisi.
On. Kerro vaivasi.