Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 3.6

Vierailija
20.11.2024 |

Kaipuu se jatkuu vaan.

Kommentit (7634)

Vierailija
3061/7634 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanooko 🌀🌿 kenellekään täällä mitään?

Sanoo ja paljon

Onko tuo semmonen hyttyskiekko ja saunavihta? Eli kesä?

jatulintarha ja saniaiset

Vierailija
3062/7634 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisikohan ratkaisu kuitenkin heittäytyä vastuuttomasti seksisuhteiden pyörteisiin, jos muutoin ei onni kopsahda kohdalle? 

Öö, minkähän ongelman se ratkaisee? Kysynpähän vain.

Läheisyyden puutteen. Todellisuudessa tiedän, etteivät satunnaiset suhteet ratkaisisi mitään. Korkeintaan sen, ettei minua enää nähtäisi Kaino-Vienona. todennäköisesti kuitenkin rakastuisin, jos seksi olisi maata järisyttävän mahtavaa, mutta toisaalta tuskin olisi ellen olisi vähintäänkin tukevasti ihastunut tai rakastunut. Kunhan pohdiskelen.

Voi kuule, sinulla on pienet murheet, jos joku muu voisi auttaa läheisyyden puutteeseen. Itse en pysty päästämään ketään muuta lähelle kuin hänet.

En ole niin fiksoitunut kehenkään, ettenkö olisi avoinna rakastumiselle. Sen olen myös oppinut, että ellei vastakikua tule niin rakkaudellisin teko on yrittää siirtyä eteenpäin. En minäkään laskisi ketä tahansa intiimisti lähelle. Jos niin tekisin, en olisi ollut vuosia sinkkuna ja muutoinkin kosketus ja läheisyysvajeessa niin tunteiden, henkisen yhteyden kuin fyysisyydenkin tasoilla. Kyllä minua saa mielellään kosketta platonisestikin enkä kavahda fyysistä läheisyyttä. Intiimimmällä puolella olen hyvin valikoiva, sillä tunnen itseni enkä juurikaan saa irti satunnaisista seikkailuista. Kuten jo aiemmin totesin: Kunhan pohdiskelen. Olen kyllästynyt tähän pysähtyneisyyteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3063/7634 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystytköhän koskaan ymmärtämään sitä tosiasiaa, että minulla ei ole antaa selityksiä sinulle. En minä voi selitellä mitä näen, kuulen, tunnen ja koen, milloin asiat ovat todellakin niin. 

Vierailija
3064/7634 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

😈👿💀👹👺💩💥🌪

Olen surullinen.

Minä en.

Vierailija
3065/7634 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei voi olla perheen pää koska ei eletä enää paratiisissa. Mies voi olla väkivaltainen psykopaatti eikä sellainen sovi perheen pääksi, ollaan nyt järkeviä kuitenkin.

Vierailija
3066/7634 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hellimpiä unia ihanimmista ihanimmalle 🧸

Vierailija
3067/7634 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensähän se ihanstuminen tyssää siihen kum huomaa olevansa ihan eri aaltopituudella.

Sitten taas toisinaan se ei meinaa sammua mitenkään, vaikka olisi väärä ikä, väärä paikka, väärät arvot ja elintavat, väärä (minun kanssa sopimaton) ulkonäkö, väärä parisuhdestatus (minulla), väärä kommunikointitapa (vain ketjussa, Lol). Oikea ihminen väärään aikaan? 

Vierailija
3068/7634 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisikohan ratkaisu kuitenkin heittäytyä vastuuttomasti seksisuhteiden pyörteisiin, jos muutoin ei onni kopsahda kohdalle? 

Läheisyyden puutteen. Todellisuudessa tiedän, etteivät satunnaiset suhteet ratkaisisi mitään. Korkeintaan sen, ettei minua enää nähtäisi Kaino-Vienona. todennäköisesti kuitenkin rakastuisin, jos seksi olisi maata järisyttävän mahtavaa, mutta toisaalta tuskin olisi ellen olisi vähintäänkin tukevasti ihastunut tai rakastunut. Kunhan pohdiskelen.

Tutkitusti naiset ovat herkempiä rakastumaan sänkypyyhissa ja siksi sanoisin tyttärelleni jotta odottaa riittävän pitkään ennen kuin niihin antautuu.&nbs

Noh, en toivoisi lapsilleni, tytöille tai pojille, seksisuhteita vaan ihmissuhteita. 

Vierailija
3069/7634 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysähtyneessä tilanteessa olevan kannattaa siis jo heti huomenna tehdä jonkinlainen aloite. Askel kerrallaan sitä Kiinaankin mennään.

Vierailija
3070/7634 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai me olisimme samoilla aallonpituuksilla. Kai.

Ihan riittävästi. Kai. En mä toista itseäni tarvitse.

Vierailija
3071/7634 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pystytköhän koskaan ymmärtämään sitä tosiasiaa, että minulla ei ole antaa selityksiä sinulle. En minä voi selitellä mitä näen, kuulen, tunnen ja koen, milloin asiat ovat todellakin niin. 

*Henkilön x julkinen sisäinen dialogi. Älkää kiinnitäkö tai kommentoiko tämän enempää.

Vierailija
3072/7634 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

😈👿💀👹👺💩💥🌪

Olen surullinen.

Minä en.

Jos ei ole syytä suruun, harvemmin on.

Vierailija
3073/7634 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisikohan sulla olla yhtään täydellisempi elämä. En ois kyllä sellaiseen edes sopinut.

Vierailija
3074/7634 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvää yötä pikkuvaalealle. 🤗🧡 Kauniita unia. Ajattelen ja ikävöin sua. Halaus ja suukko.

Terv. risuleuka

Hyvää yötä risuleuka. 🧡🤗 Hyviä.unia. Ajattelin ajatella sua tänäkin yönä niin pitkään, että nukahdan. Suukko ja halaus.

Terv. pikkuvaalea

Vierailija
3075/7634 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko varma että kiinnostaa? 

Vierailija
3076/7634 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tutkitusti naiset ovat herkempiä rakastumaan sänkypyyhissa ja siksi sanoisin tyttärelleni jotta odottaa r

Noh, en toivoisi lapsilleni, tytöille tai pojille, seksisuhteita vaan ihmissuhteita. 

Noon noh. Pointtina olis se, että ellei ole onnea jälkimmäisellä saralla niin ehkä edes ensin mainitulla.

Vierailija
3077/7634 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisikohan sulla olla yhtään täydellisempi elämä. En ois kyllä sellaiseen edes sopinut.

Olen kieltämättä onnekas. Ei puutu mitään. Siksi jaankin mielelläni muillekin omasta onnestani.

Vierailija
3078/7634 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko lääkäriä paikalla?

Vierailija
3079/7634 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun silmissä ei tosiaan ole kovassa huudossa miehet, jotka olisi valmiita laittamaan lastensa äidin vankilaan Taloudellisten riitojen takia. No, eipä siitä sen enempää, mutta tulipa mieleen.🙂 "isi, mulla on ikävä äitiä, missä äiti on? Noh, se on tuolla vähän lusimassa kulta kun minä halusin" 

Ai vankilaan laitetaan syyttömiä sillä perusteella, kun exä näin päätti..

Älkää aloittako tätä. Tässä on kysymys moraalista. Eri

Vierailija
3080/7634 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näiden vuosien aikana elämä meni ihan raiteiltaan, kiitos vaan! 

Ketju on lukittu.