Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 3.6
Kommentit (7634)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleensähän se ihanstuminen tyssää siihen kum huomaa olevansa ihan eri aaltopituudella.
Sitten taas toisinaan se ei meinaa sammua mitenkään, vaikka olisi väärä ikä, väärä paikka, väärät arvot ja elintavat, väärä (minun kanssa sopimaton) ulkonäkö, väärä parisuhdestatus (minulla), väärä kommunikointitapa (vain ketjussa, Lol). Oikea ihminen väärään aikaan?
Ei pidä paikkaansa löysi itseni liian myöhää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
😈👿💀👹👺💩💥🌪
Olen surullinen.
Älä ole haluatkokertoa miksi?
Lohduton olo, koska meitä ei tule.
Kuinka voit tietää? Älä luovuta.
Elämässä on tosiasioita, joita en voi muuttaa.
Esteet on tehty poistettavaksi.
Luulin jossain vaiheessa, että naisen on hyvä olla miesmäinen. Ajattelin, että silloin arvostetaan enemmän. Laitoin jopa mieheni deodoranttia kainaloihin. Aika hassu juttu...
Vierailija kirjoitti:
Kaivattu ei halunnut minua mutta haluaa edelleen hänet.
Onko tämä olettamus?
Et sä kyllä näin kauan olisi säilynyt sinkkuna.
Vierailija kirjoitti:
Ihan hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä vaan. Tuntisitpa minut oikeasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin kirjoittaa kauniin kaipausviestin, mutta ei nyt tunnu siltä.
Miksi ei?
Ei ole enää mitään. Muistelen kaiholla niitä aikoja kun juttelimme henkeviä ja sitä innostuksen tunnetta, jonka jaoimme. Se hävisi jonnekin, emmekä enää puhu.
Helmisimpukan luona talvella tavattiin ja toisaalla kauniina kesäpäivänä lounastettiin. En tiedä miksi nämä nyt tulivat ajatuksiini. Tunnuit tutulta, vaikkei edes tunneta. Halattiin. Paitaan jäi sun tuoksu. Kaipaan.
Vierailija kirjoitti:
Säilyn ikuisesti sinkkuna, koska olen aseksuaali.
Olen miettinyt, että miten tai mihin sitä ihastuu toisessa. Jos katsoo ulkonäköä, niin maailma on täynnä kauniita ihmisiä, ei vain se yksi, joka juuri nyt herätti kiinnostuksen. Ja jos on joku tosi hyvä ulkoisesti, niin kun avaa suunsa, saattaa mieli tehdä 180 asteen käännös ja poistua paikalta. Tai vaikka sen ääni ei tunnu hyvältä. Tai sitten toisinpäin, että ulkoisesti ei ole mitään naapurin poika / tyttö kategoriaa kummempi, mutta jutut on niin hyviä, että kiinnostus herää.
Mutta sitten on tämä feromoni-asia, eli miltä se toinen tuoksuu. Joku vain tuoksuu niiin hyvältä, että ei meinaa irti haluta päästää. Tai jos nyt ei ihan sitä toisen ominaisutuoksia talvitakin ja dödön alta huomaakaan, niin joku selittämätön (eli feromonit) juttu vetää puoleensa. Mutta. Jos ne feromonit tms kertoo geneettisestä yhteensopivuudesta, niin se tuskin riittää kestävän pariusuhteen luomiseen. Mutta onko se kuitenkin helpompaa, jos toinen tuoksuu, tuntuu, kuulostaa ja näyttää hyvältä, omiin aisteihin, vai onko nämä kaikki jotain mikä haihtuu alkuhuuman jälkeen jonnekkin kauemmas?
Vierailija kirjoitti:
Luulin jossain vaiheessa, että naisen on hyvä olla miesmäinen. Ajattelin, että silloin arvostetaan enemmän. Laitoin jopa mieheni deodoranttia kainaloihin. Aika hassu juttu...
Ei toiminut koska miehesi käyttää naisten deodoranttia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
😈👿💀👹👺💩💥🌪
Olen surullinen.
Älä ole haluatkokertoa miksi?
Lohduton olo, koska meitä ei tule.
Olet oikeassa jos se on palstasta kiinni.
Löytäisinpä sinut täältä, twinflameni.
Oon pahoillani, että keikun niin helposti luottamuksessa. Erityisesti jos sä oikeesti oot tässä jutussa mukana. Silloin se satuttaisi sinua. Siksi mä keikunkin, kun ei ole sitä kiintopistettä horisontissa. Mä en tiedä mitä sä mietit tai haluat. Sanoilla puhuttu on ollut niin ristiriitaista. Eilen mulle vastanneelle, oli tuttu tai vieras, haluan sanoo, että se jolla on mikä tahansa ihmissuhteisiin liittyvä 'geimi' menossa millä tahansa 'markkinoilla', niin kannattaa keskittyä siihen. Sellasille ihmisille mun elämässä ei ole paikkaa. Mä puhun syvistä tunteista, jotka on kasvaneet tutustuessa. Sellaisista, jotka määrittää joltain osin mun elämääkin. Siksi heilun. Heiluminen lähtee sydämestä. Geimeilijät geimeilköön markkinoillaan. Saisinpa painaa kasvoni niskaasi muru. Nuku hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Jos käytännössä on säilynyt sinkkuna niin millä tavoin olisi mahdollista ettei olisi säilynyt sinkkuna näin kauan? Tai tapahtunutta ja menneisyyttä ei voi muuttaa ja jos on edelleen sinkku niin..no tiedät mitä tarkoitan. sivusta
Sua, tositarkoituksella. Kauniita unia.
Miksi ei?