Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 3.6
Kommentit (7634)
Kuinka paljon tässä ketjussa on oikein täällä vuosia pyörineitä. Pistä tälle viestille yläpeukkua, jos oot pyörinyt täällä vuosia.
Vierailija kirjoitti:
Haluisin ehkä vähän purasta sua
Puraise ja purista. Lupaan, että toimii 😉
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terveiset naiselle ja mukavaa tulevaa viikkoa naiselle, joka on liian upea unohdettavaksi! Totuus on, että hänen piirteitään muista naisista tiedostamattanikin etsin, mutta valitettavasti riittävästi niitä on vain hänessä. Vaikea näin kokemuspohjalta enää kiistää, etteikö riittävän viehättävä nainen laita selväjärkisimmänkin pään sekaisin, vaikka kuinka ymmärtäisi realisimin. Koska hulluahan tämä on.
Oliko tämä E-naiselle?
sivu
No niin oikein arvasin! 😄
sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisikohan ratkaisu kuitenkin heittäytyä vastuuttomasti seksisuhteiden pyörteisiin, jos muutoin ei onni kopsahda kohdalle?
Öö, minkähän ongelman se ratkaisee? Kysynpähän vain.
Läheisyyden puutteen. Todellisuudessa tiedän, etteivät satunnaiset suhteet ratkaisisi mitään. Korkeintaan sen, ettei minua enää nähtäisi Kaino-Vienona. todennäköisesti kuitenkin rakastuisin, jos seksi olisi maata järisyttävän mahtavaa, mutta toisaalta tuskin olisi ellen olisi vähintäänkin tukevasti ihastunut tai rakastunut. Kunhan pohdiskelen.
Voi kuule, sinulla on pienet murheet, jos joku muu voisi auttaa läheisyyden puutteeseen. Itse en pysty päästämään ketään muuta lähelle kuin hänet.
Vierailija kirjoitti:
Mikot eivät nyt ole kovassa huudossa.
Eikö edes baari- tai kipinämikot?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisikohan ratkaisu kuitenkin heittäytyä vastuuttomasti seksisuhteiden pyörteisiin, jos muutoin ei onni kopsahda kohdalle?
Läheisyyden puutteen. Todellisuudessa tiedän, etteivät satunnaiset suhteet ratkaisisi mitään. Korkeintaan sen, ettei minua enää nähtäisi Kaino-Vienona. todennäköisesti kuitenkin rakastuisin, jos seksi olisi maata järisyttävän mahtavaa, mutta toisaalta tuskin olisi ellen olisi vähintäänkin tukevasti ihastunut tai rakastunut. Kunhan pohdiskelen.
Tutkitusti naiset ovat herkempiä rakastumaan sänkypyyhissa ja siksi sanoisin tyttärelleni jotta odottaa riittävän pitkään ennen kuin niihin antautuu.
Noh. Tuskin olen tyttäresi kanssa samaa ikäluokkaa ja tiedostan vastuun tunteistani. Kuivakausi saisi jo päättyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu myös mikä se sama tilanne on. Mulla harvemmin (jos koskaan) erityisemmin synkkaa kenenkään näennäisesti samassa elämäntilanteessa olevan kanssa, mutta sitten on ihmisiä joiden kanssa ei elämäntilanne ole sama, mutta on muuten samat kokemukset ja sama tilanne jne. Yhden kanssa ääneen hämmästeltiin miten samalla tavalla mennyt elämä, vaikka käytännössä ei :D
Eli 40 - 50 välillä oleva kriisi, kun opinnot tehty, vakityö, lapset tehty, talot ja autot hankittu, lapset lentää pesästä ja sitten havahtuu siihen, että eihän tuo puoliso ymmärrä minua yhtään enkä minä häntä ja sitten sitä miettii, että tässäkö tämä elämä nyt oli - eikö saa enää innostua uusista asioista, ihastua, hullaantua, tuntea suuria tunteita jne. Oo, me ollaan nyt samiksia, kukaan muu ei voi ymmärtää, miltä musta tuntuu just nyt. Se perinteinen.
No ei. Ei mitään tuonne päinkään.
Pakko myöntää, että itelläkin tuli pari kertaa trollattuna Mikkona. Oli se vaan niin hauskaa.
Vierailija kirjoitti:
Olen unohtanut äänesi. Piilottanut kuvasi. Yrittänyt olla kaipaamatta. Mutta kaikki ne hymyt, lempeät ja halukkaat sanat ovat koskettaneet minua niin syvältä, etten saa pyyhittyä pois tunteitani sinua kohtaan.
🥺🥺🥺🥺
Yleensähän se ihanstuminen tyssää siihen kum huomaa olevansa ihan eri aaltopituudella.
Vierailija kirjoitti:
Yleensähän se ihanstuminen tyssää siihen kum huomaa olevansa ihan eri aaltopituudella.
Niin, yleensä.
Mun silmissä ei tosiaan ole kovassa huudossa miehet, jotka olisi valmiita laittamaan lastensa äidin vankilaan Taloudellisten riitojen takia. No, eipä siitä sen enempää, mutta tulipa mieleen.🙂 "isi, mulla on ikävä äitiä, missä äiti on? Noh, se on tuolla vähän lusimassa kulta kun minä halusin"
Joskus eri aaltopituudella oleminen synnyttää vaan raivoisan halun nussia ne aallot samantaajuisiksi.
Kai me olisimme samoilla aallonpituuksilla. Kai.
Vierailija kirjoitti:
Mun silmissä ei tosiaan ole kovassa huudossa miehet, jotka olisi valmiita laittamaan lastensa äidin vankilaan Taloudellisten riitojen takia. No, eipä siitä sen enempää, mutta tulipa mieleen.🙂 "isi, mulla on ikävä äitiä, missä äiti on? Noh, se on tuolla vähän lusimassa kulta kun minä halusin"
Sen, mitä mies tekee äidille, sen se tekee omille lapsilleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen unohtanut äänesi. Piilottanut kuvasi. Yrittänyt olla kaipaamatta. Mutta kaikki ne hymyt, lempeät ja halukkaat sanat ovat koskettaneet minua niin syvältä, etten saa pyyhittyä pois tunteitani sinua kohtaan.
🥺🥺🥺🥺
E? Eevi, Eeva, Emmi, Emma, Elli, Eila, Eija, Enni, Essi, Eini?
Vierailija kirjoitti:
Kai me olisimme samoilla aallonpituuksilla. Kai.
Kannatat Mykkäsen politiikkaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tutkitusti naiset ovat herkempiä rakastumaan sänkypyyhissa ja siksi sanoisin tyttärelleni jotta odottaa riittävän pitkään ennen kuin niihin antautuu.
Tämä kannattaa vissiin sitten pojillekin opettaa, kun ei ole mitenkään harvinainen tilanne et poika/mies jää seksin jälkeen perään jopa vuosiksi haikailemaan / haluaa jotain enemmän jos on seksisuhde