Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 3.6

Vierailija
20.11.2024 |

Kaipuu se jatkuu vaan.

Kommentit (7634)

Vierailija
3021/7634 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä pikkuvaalealle. 🤗🧡 Kauniita unia. Ajattelen ja ikävöin sua. Halaus ja suukko.

Terv. risuleuka

Vierailija
3022/7634 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu myös mikä se sama tilanne on. Mulla harvemmin (jos koskaan) erityisemmin synkkaa kenenkään näennäisesti samassa elämäntilanteessa olevan kanssa, mutta sitten on ihmisiä joiden kanssa ei elämäntilanne ole sama, mutta on muuten samat kokemukset ja sama tilanne jne. Yhden kanssa ääneen hämmästeltiin miten samalla tavalla mennyt elämä, vaikka käytännössä ei :D 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3023/7634 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

G: oletko säyseä luonne? 

Olen kuin viilipytty lähes tilanteessa kuin tilanteessa. Mutta jos minulle ollaan ilkeitä, yritetään kävellä yli tai jos näen, että heikompaa syrjitään/haukutaan/käydään käsiksi, lampaasta kuoriutuu leijonanaaras. Räyh. 

Vierailija
3024/7634 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hermo menee lähinnä silloin, jos tekniset vempaimet eivät toimi niin kuin pitäisi tai jos joku alkaa lätistä jotain feministivihervasemmistolaistuubaa tai lihansyönninvastustamishuttua. Sellaista en jaksa kuunnella yhtään.

Saako myös Jeesus kyytiä?

Ei tarvi yrittää tulla käännyttämään. Sen teen yhtä määrätietoisesti selväksi kuin puhelinmyyjille, etten ole aikeissa tilata mitään.

Kyllä sitä uskon asioistakin voi keskustella.

Vierailija
3025/7634 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisikohan ratkaisu kuitenkin heittäytyä vastuuttomasti seksisuhteiden pyörteisiin, jos muutoin ei onni kopsahda kohdalle? 

Etsi joku samassa tilanteessa oleva ja kokeilkaa, onko seksistä apua vai ei. Eihän sitä muuten tiedä.

Samassa tilanteessa oleminen on huonoin perustelu ja perusta yhdellekään suhteelle.

Päinvastoin, erittäin hyvä. Samassa tilanteessa olevat ymmärtävät toisiaan. 

Eivät välttämättä ymmärrä. Seurauksena saattaa olla myös se ettei hyväksy kumppanissa niitä piirteitä joista ei itsessäänkään pidä. 

Vierailija
3026/7634 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hermo menee lähinnä silloin, jos tekniset vempaimet eivät toimi niin kuin pitäisi tai jos joku alkaa lätistä jotain feministivihervasemmistolaistuubaa tai lihansyönninvastustamishuttua. Sellaista en jaksa kuunnella yhtään.

Saako myös Jeesus kyytiä?

Ei tarvi yrittää tulla käännyttämään. Sen teen yhtä määrätietoisesti selväksi kuin puhelinmyyjille, etten ole aikeissa tilata mitään.

Fair enough. 

Vierailija
3027/7634 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisikohan ratkaisu kuitenkin heittäytyä vastuuttomasti seksisuhteiden pyörteisiin, jos muutoin ei onni kopsahda kohdalle? 

Öö, minkähän ongelman se ratkaisee? Kysynpähän vain.

Vierailija
3028/7634 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä mikko juttu

Team mikko

En nähnyt täällä mitään sellasta ?

Joskus useampi ketju aiemmin kävi ilmi, että moni kaipasi Mikkoa, onhan nimi yleinen tietyssä ikäluokassa. Sitten joku alkoi trollaamaan ketjua tuolla nimellä, minkä jälkeen sitä ei ole juurikaan nähty. Tosin muitakin nimiä on napattu käyttöön heti kun niitä on näkynyt.

Muistan. Team mikko ja team sami. Sitten joku alkoi pakottamaan jotakin kesämikko-meemiä, jonka jälkeen teamiläiset katosivat kuka minnekin. Mutta onhan tästä jo jotain viisi vuotta ainakin? Sivusta ikivakkari

Vierailija
3029/7634 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

G: oletko joskus mennettänyt pinnasi kaivattuun? Syystä? 

Olen, mutta itsekseni neljän seinän sisällä. Yllättänyt minut niin pahasti.

Millä tavalla yllättänyt?

Vierailija
3030/7634 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa puhdistava viikonloppu. Siihen liittyi myös musiikki. Sain tajuntaa virkistäviä ahaa-elämyksiä itsestäni. Luulen, että pikku stepin pystyn taas ottamaan kaivatusta poispäin. Sitähän hän on halunnut aina, niin nyt saa askel kerrallaan. nn

Vierailija
3031/7634 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulen, että sovittais hyvin yhteen, eikä tarvis edes niin vtusti yrittää. Tekemättä valmis.

Niin se solahtaa, helposti ja vaivattomasti, kun löytää sen oikean vastinkappaleensa. Uskon, että kaivatun kanssa olisi hyvät mahdollisuudet tuohon.

Vierailija
3032/7634 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluisin ehkä vähän purasta sua

Vierailija
3033/7634 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu myös mikä se sama tilanne on. Mulla harvemmin (jos koskaan) erityisemmin synkkaa kenenkään näennäisesti samassa elämäntilanteessa olevan kanssa, mutta sitten on ihmisiä joiden kanssa ei elämäntilanne ole sama, mutta on muuten samat kokemukset ja sama tilanne jne. Yhden kanssa ääneen hämmästeltiin miten samalla tavalla mennyt elämä, vaikka käytännössä ei :D 

Eli 40 - 50 välillä oleva kriisi, kun opinnot tehty, vakityö, lapset tehty, talot ja autot hankittu, lapset lentää pesästä ja sitten havahtuu siihen, että eihän tuo puoliso ymmärrä minua yhtään enkä minä häntä ja sitten sitä miettii, että tässäkö tämä elämä nyt oli - eikö saa enää innostua uusista asioista, ihastua, hullaantua, tuntea suuria tunteita jne. Oo, me ollaan nyt samiksia, kukaan muu ei voi ymmärtää, miltä musta tuntuu just nyt. Se perinteinen.

Vierailija
3034/7634 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä mikko juttu

Team mikko

En nähnyt täällä mitään sellasta ?

Joskus useampi ketju aiemmin kävi ilmi, että moni kaipasi Mikkoa, onhan nimi yleinen tietyssä ikäluokassa. Sitten joku alkoi trollaamaan ketjua tuolla nimellä, minkä jälkeen sitä ei ole juurikaan nähty. Tosin muitakin nimiä on napattu käyttöön heti kun niitä on näkynyt.

Muistan. Team mikko ja team sami. Sitten joku alkoi pakottamaan jotakin kesämikko-meemiä, jonka jälkeen teamiläiset katosivat kuka minnekin. Mutta onhan tästä jo jotain viisi vuotta ainakin? Sivusta ikivakkari

Ai minä luulin että sitä Mikkoa alkoi joku trollaamaan siksi, kun täällä oli se mustasukkainen Waimo, jonka miehen nimi oli ilmeisimmin Mikko. Waimo oli varma että täällä joku kirjoittelee sen Mikko miehelle ja sitten joku aloitti trollauksen pettävänä Mikkona tätä Waimoa ärsyttääkseen. 

Vierailija
3035/7634 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan pieni vinkki kaikille, älkää antako itsenne ihastua liian herkästi ja väärin perustein. Katsokaa henkilöä, hänen koko elämäänsä, arvojaan, ihmisyyttä. Näettekö kuka hän oikeasti on? Suojelkaa sydäntänne, sillä se on arvokas ja ainutkertainen.

Höpsis, ihastuminenhan on harmitonta ja ilahduttavaa. Itse ainakin ihastun ihan kehen sattuu, ei niin vakavaa. En todellakaan odota niiden etenevän sen kummemmin.

Vierailija
3036/7634 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä ihana ruotsinkielinen opettajanainen 💕 

Vierailija
3037/7634 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Öö, minkähän ongelman se ratkaisee? Kysynpähän vain.

Läheisyyden puutteen. Todellisuudessa tiedän, etteivät satunnaiset suhteet ratkaisisi mitään. Korkeintaan sen, ettei minua enää nähtäisi Kaino-Vienona. todennäköisesti kuitenkin rakastuisin, jos seksi olisi maata järisyttävän mahtavaa, mutta toisaalta tuskin olisi ellen olisi vähintäänkin tukevasti ihastunut tai rakastunut. Kunhan pohdiskelen.

Vierailija
3038/7634 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli 40 - 50 välillä oleva kriisi, kun opinnot tehty, vakityö, lapset tehty, talot ja autot hankittu, lapset lentää pesästä ja sitten havahtuu siihen, että eihän tuo puoliso ymmärrä minua yhtään enkä minä häntä ja sitten sitä miettii, että tässäkö tämä elämä nyt oli - eikö saa enää innostua uusista asioista, ihastua, hullaantua, tuntea suuria tunteita jne. Oo, me ollaan nyt samiksia, kukaan muu ei voi ymmärtää, miltä musta tuntuu just nyt. Se perinteinen.

(Onneksi) nykyään monella 40+ ei ole vakityötä eikä taloa eikä välttämättä lapsia tai miestäkään, niin ei pääse syntymään tuollaisia kriisejä. Muunlaisia voi toki tulla.

-eri

Vierailija
3039/7634 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikot eivät nyt ole kovassa huudossa. 

Vierailija
3040/7634 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Terveiset naiselle ja mukavaa tulevaa viikkoa naiselle, joka on liian upea unohdettavaksi! Totuus on, että hänen piirteitään muista naisista tiedostamattanikin etsin, mutta valitettavasti riittävästi niitä on vain hänessä. Vaikea näin kokemuspohjalta enää kiistää, etteikö riittävän viehättävä nainen laita selväjärkisimmänkin pään sekaisin, vaikka kuinka ymmärtäisi realisimin. Koska hulluahan tämä on.

Oliko tämä E-naiselle?

sivu

Ketju on lukittu.