Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 3.6
Kommentit (7634)
Vierailija kirjoitti:
G: oletko säyseä luonne?
Feminiininen nyt ainakin ja myrsky vesilasissa tyyppinen silloin kun suutun.
Ps. Ooh, ihanaa kun hipsteritilaus saapuu piakkoin 😻
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanooko 🌀🌿 kenellekään täällä mitään?
Sanoo ja paljon
Mulla on mun Samsungin pesukoneessa tuollaisia symboleita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun toista rakastaa tai on rakastunut, niin haluaa myös kaikkea intiimiä hänen kanssaan - paljon ja usein. Ajattelen sinusta, nainen, himokkaita paljon ja usein - olenko siis rakastunut?
Miehet on, eiköhän tuo ole vain himoa. Sivu
Miehen päässä usein rakkaus = himo/panetus. Mies voi myös hylätä eron jälkeen jälkikasvunsa (toki nainenkin, mutta harvoin: isättömiä lapsia on paljon). Uskon, että on miehiä jotka pystyvät aitoon rakkauteen, mutta sellaisia on harvassa. M*lkkuaan seuraavia on ylivoimaisesti eniten.
Miehet sekoittavat intohimon myös himoon. Intohimoon tarvitaan sitä kuuluisaa kemiaa ja vetovoimaa. Kahden välistä seksuaalista jännitettä.
Ei siis panetusta.
Eli jos kaipaan intohimoista miestä. Ei voi huudella palstalla minäminä minä oon semmonen, vaan siihen tarvitaan mies kenen kanssa sitä seksuaalista jännitettä on. Ei himoa ja panetusta, vaan jännitettä. Sitä ei ole ihan kenen tahansa kanssa.
Mulla menee heti hermo, jos joku alkaa tulkuttaan jotakin asiatonta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanooko 🌀🌿 kenellekään täällä mitään?
Sanoo ja paljon
Mulla on mun Samsungin pesukoneessa tuollaisia symboleita.
Linkous ja eco-pesu? sivust
Vierailija kirjoitti:
G: oletko joskus mennettänyt pinnasi kaivattuun? Syystä?
En ole, mutta satavarmasti pinna menisi puolin ja toisin, jos oltaisiin yhdessä. Tartutaan molemmat aika herkästi ihmisten sanomisiin, miksei sitten toistemmekin.
Vierailija kirjoitti:
Mulla menee heti hermo, jos joku alkaa tulkuttaan jotakin asiatonta.
Esim? Monet tulkitsee asiattoman eri tavoin ellei jostain ilmeisestä kyse.
Vierailija kirjoitti:
Olisikohan ratkaisu kuitenkin heittäytyä vastuuttomasti seksisuhteiden pyörteisiin, jos muutoin ei onni kopsahda kohdalle?
Etsi joku samassa tilanteessa oleva ja kokeilkaa, onko seksistä apua vai ei. Eihän sitä muuten tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisikohan ratkaisu kuitenkin heittäytyä vastuuttomasti seksisuhteiden pyörteisiin, jos muutoin ei onni kopsahda kohdalle?
Ei vastuuttomasti vaan vastuullisesti.
Satunnaisissa suhteissa kokemuksen perusteella useimmille miehille naisen nautinto ei ole kärkisijoilla prioriteettilistalla ja silloin idea suhteesta, joka perustuu "ainoastaan" seksiin, katoaa. Silloinhan tavoite on nautinto, jos syvällisempää yhteyttä ei ole ja ns. arkiseksi, joka ei välttämättä ole ilotulitusta joka kerta, ei vain ole riittävästi. Eli seksuaalisen vetovoiman pitäisi olla maatajärisyttävä, jos kyse olisi seksisuhteesta. Ihannetilanteessa myös pidemmässä parisuhteessa kipinää löytyy vielä vuosienkin kuluttua. Tavlaan satunnaisissa suhteissa on hitusen vastuuton vaikka toimisikin vastuullisesti.
Olen unohtanut äänesi. Piilottanut kuvasi. Yrittänyt olla kaipaamatta. Mutta kaikki ne hymyt, lempeät ja halukkaat sanat ovat koskettaneet minua niin syvältä, etten saa pyyhittyä pois tunteitani sinua kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etsi joku samassa tilanteessa oleva ja kokeilkaa, onko seksistä apua vai ei. Eihän sitä muuten tiedä.
Samassa tilanteessa oleminen on huonoin perustelu ja perusta yhdellekään suhteelle.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole ollut sopivaa tilaa selvityksille. Tila voi tarkoittaa tilanteesta riippuen tunnetilaa, mielentilaa, aikaa, paikkaa, tahtotilaa tai jopa turvallista tilaa.
Eräällä ilmeisesti kaikkia näitä 😢
Hermo menee lähinnä silloin, jos tekniset vempaimet eivät toimi niin kuin pitäisi tai jos joku alkaa lätistä jotain feministivihervasemmistolaistuubaa tai lihansyönninvastustamishuttua. Sellaista en jaksa kuunnella yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samassa tilanteessa oleminen on huonoin perustelu ja perusta yhdellekään suhteelle.
Päinvastoin, erittäin hyvä. Samassa tilanteessa olevat ymmärtävät toisiaan.
Vierailija kirjoitti:
Hermo menee lähinnä silloin, jos tekniset vempaimet eivät toimi niin kuin pitäisi tai jos joku alkaa lätistä jotain feministivihervasemmistolaistuubaa tai lihansyönninvastustamishuttua. Sellaista en jaksa kuunnella yhtään.
Saako myös Jeesus kyytiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Feminiininen nyt ainakin ja myrsky vesilasissa tyyppinen silloin kun suutun.
Ps. Ooh, ihanaa kun hipsteritilaus saapuu piakkoin 😻
Pitäisikin tilata uusia boksereita
Vierailija kirjoitti:
Enimmäkseen viileän rauhallinen, mutta asiasta palaa pinna. Kerron sillon sen mikä minua v. tuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saako myös Jeesus kyytiä?
Ei tarvi yrittää tulla käännyttämään. Sen teen yhtä määrätietoisesti selväksi kuin puhelinmyyjille, etten ole aikeissa tilata mitään.
Luulen, että sovittais hyvin yhteen, eikä tarvis edes niin vtusti yrittää. Tekemättä valmis.
Ei vastuuttomasti vaan vastuullisesti.