Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka moni uskoo että Lintilää vastassa on kaikkien puolueiden salaliitto?

Vierailija
07.03.2023 |

Siis myös kepuja olisi mukana, niinhän moni sanoo.

Miksi? Miksi juuri Lintilä? Perustele kantasi!

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska kepu on uljas pelastaja jota kaikki pelkää. Se on estettävä.

nimim. niin se vaan on

Vierailija
2/49 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihreiden. He hyötyvät eniten kepun nöyryyttämisestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marinia vastaan oli, Lintilää ei.

Kaikki ymmärtää syyn, kun katsoo ulkonäköä ja sukupuolta.

Vierailija
4/49 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On pakosti. Eihän tuossa ole muuten mitään järkeä. Aivan varmasti itse kukin tuolla on tuiterissa toikkaroinnu. Välillä rajat hämärtyneet mikä on työtä ja mikä hupia.

Osa noista jutuista on vuosiakin vanhoja, jännä et just ennen vaaleja yhtä sun toista juttua yritetään Lintilästä kaivaa. Suhtaudun koko ukkoon aika neutraalisti. Ei hetkauta yleensä suuntaan tai toiseen. Olen pitänyt aika harmittomana tapauksena.

Mutta miksi Lintilä... Sitä en tiedä. Ehkä se selviää vielä.

Vierailija
5/49 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään monen puolueen salaliittoa.

Vierailija
6/49 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi vihreät hyötyvät eniten kepun nöyryyttämisestä?

Vierailija
7/49 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mitään monen puolueen salaliittoa.

ON ON ON

t palstapällit

Vierailija
8/49 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On pakosti. Eihän tuossa ole muuten mitään järkeä. Aivan varmasti itse kukin tuolla on tuiterissa toikkaroinnu. Välillä rajat hämärtyneet mikä on työtä ja mikä hupia.

Osa noista jutuista on vuosiakin vanhoja, jännä et just ennen vaaleja yhtä sun toista juttua yritetään Lintilästä kaivaa. Suhtaudun koko ukkoon aika neutraalisti. Ei hetkauta yleensä suuntaan tai toiseen. Olen pitänyt aika harmittomana tapauksena.

Eli sua vaan nyrsii, joten pakko olla salaliitto. Syy? No pakkohan sellainen on olla, mutta et tiedä.

Tässä tulikin aika tyhjentävästi ajojahtiteorian kannattajien maailmankuva.

Vierailija
9/49 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi vihreät hyötyvät eniten kepun nöyryyttämisestä?

Gallupit lähes tasoissa. Petaavat tulevaa pressanvaalia Haavisto (vihr) Rehn (kepu). Kaikki negatiivinen kepujulkisuus saa kansan unohtamaan Haaviston rikostaustan.

Vierailija
10/49 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kepun koirat purevat omiaan, näin se on....

Vaalipiiristä ei ole nykykannatuksella pääsemässä läpi entisiä niin Lintilä tiputetaan omien toimesta

Vierailija
11/49 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo äijä on kepulainen deeku. Ei sen kummempaa.

Vierailija
12/49 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo äijä on kepulainen deeku. Ei sen kummempaa.

Tämä! Vaasan kepu on täynnä noita kuvottavia setämiehiä addiktioineen. Ihan turha selitellä enää.

Vierailija
13/49 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lintilää vastaan ei ole mitään salaliittoa, vaan hän itse on sotkenut maineensa oman alkoholiongelmansa takia. Kantakaa kepulaiset vastuunne ja lopettakaa toistenne suojeleminen!

Vierailija
14/49 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten salaliitto miehiä vastaan. Marinin juhlat ovat hauskoja ja positiivisiä ja Lintilän on alkoholismia...

Vierailija
15/49 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Politiikassa lyödään aina joka suunnasta jos löytyy heikko kohta. Kyse on valtataistelusta.

Ei tuohon salaliittoa tarvita. Jokainen kynnellekykenevä vain käyttää tilaisuuden hyväksi.

Vierailija
16/49 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm valinta on vaikea:

1) laaja koko poliittisen kentän kattava salaliitto

vai

2) perinteinen suomalainen mies lätrännyt viinan kanssa

hmmm

Vierailija
17/49 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä helvetin salaliitto? 😅

Vierailija
18/49 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli sua vaan nyrsii, joten pakko olla salaliitto. Syy? No pakkohan sellainen on olla, mutta et tiedä.

Tässä tulikin aika tyhjentävästi ajojahtiteorian kannattajien maailmankuva.

Etkö osaa lukea? Eihän minua "nyrsi" mikään. Johan sanoin, ei hetkauta tyyppi suuntaan tai toiseen. On vaan selvää, että tällä ajoituksella ja toimintatavalla on jonkin sortin ajojahdista kyse. Sitä en tiedä miksi juuri Lintilän kimpussa ollaan.

Olen satavarma, että tuolla on kosteita lounaita ja päivällisiä vähän itse kullakin. Paitsi Räsäsellä.

Vierailija
19/49 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tota. Miettikääpä mitä tässä talven aikana on tapahtunut politiikassa. Meillä hallituksessa nyt SDP, kesk, vihr. vas, rkp.

Kepu ei kannattanut kaikkia lakeja mitkä tuli voimaan, tarvittiin oppositiopuolue kokkareitten tuki että lait tuli voimaan.

Seuraavaa hallituskokoonpanoa saattaa olla jo kabineteissa alustavasti suhmuroitu, eli kokoomus korvaisi kepun hallituksessa. Sama meno jatkuisi silloin suomessa, eli suomen jonkinlainen tuhoaminen, kuten on nyt nähty viimeiset neljä vuotta.

Mediapeli kepun alasajamiseksi.. koska se olis näin jäämässä oppositioon. Jostain syystä kokoomusta ei mustamaalata. Ainut hallituspuolue on keskusta jota nyt siis mustamaalataan mediassa.

Vierailija
20/49 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä kaksin käsin kiinni juomista niinku

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kahdeksan