Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 3.6
Kommentit (7634)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Eipä ole kyse vartijoiden pälyilysta ja E tämä ei jälleenkään liittynyt sinuun millään tavalla. itsasiassa olen suorastaan allerginen e-alkuisille nimille."
Itekin alan olla. Tämä tämän ketjun E (aiempi Kihis, Tosis yms.) on saanut sen aikaan. Todella rasittava ja itserakas ihminen, joka kuvittelee olevansa joku maailman napa. Näyttää vallanneen kaksplussan ketjun myös.
Jeps. Kaks plussalla oli eilen muutoinkin menossa välienselvittely, jossa kaksi ilmeisesti luuli tunnistavansa toisensa. Kyllä palstoilta poissaoleminen on mielenterveytensä tehokkainta suojelemista. Samoin tosin lähikaupasta poissa pysytteleminenkin. E kyllä spämmää huolella ja runsaasti. Palstailu voisi olla jopa rentouttavaa ellei jatkuvasti kohtaisi inttäjiä ja jankkaajia sekä hikipäässä hymiön viljelijöitä.
Kih
Ja on täällä muitakin E-alkuisia niin ottaa päähän, että yksi pilaa kaikkien maineen.
Vierailija kirjoitti:
En viestittele täällä hänelle, kenen kanssa on normaali yhteys.
Vaan viestittelet hänelle, jonka kanssa sinulla on epänormaali yhteys 😂 Eihän palstalla viestitelläkään mitään oleellista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Eipä ole kyse vartijoiden pälyilysta ja E tämä ei jälleenkään liittynyt sinuun millään tavalla. itsasiassa olen suorastaan allerginen e-alkuisille nimille."
Itekin alan olla. Tämä tämän ketjun E (aiempi Kihis, Tosis yms.) on saanut sen aikaan. Todella rasittava ja itserakas ihminen, joka kuvittelee olevansa joku maailman napa. Näyttää vallanneen kaksplussan ketjun myös.
Jeps. Kaks plussalla oli eilen muutoinkin menossa välienselvittely, jossa kaksi ilmeisesti luuli tunnistavansa toisensa. Kyllä palstoilta poissaoleminen on mielenterveytensä tehokkainta suojelemista. Samoin tosin lähikaupasta poissa pysytteleminenkin. E kyllä spämmää huolella ja runsaasti. Palstailu voisi olla jopa rentouttavaa ellei jatkuvasti kohtaisi inttäjiä ja jankkaajia sekä hikipäässä hymiön viljelijöitä.
Kih
Siis mäkin muistan Kihiksen, mutta miten joku voi muistaa yksityiskohtia tolla tasolla? sivullinen
Oonko juonu liikaa kahvia vai ajatteletko mua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Okei, jos olet nainen ja haluat ottaa selvää toisen naisen kanssa, että satummeko olemaan ... ne kaksi. Niin uskaltaisitko laittaa viestiä tähän: nyt.riitti123@gmail.com
Tein tämän päiviä sitten, mutta minua pidettiin trollina sillon... en tiedä miten voisin vakuuttaa etten ole.
Sinut 6-kirjaiminen nainen tunnistaa kilometrin päästä kolmine pisteines. Painu jo ääliö hlvettiin kalasteluyrityksines.
En ole kuusikirjaiminen nainen. Mitä ihmettä? Kaipaan vaan erästä henkilöä.
Miksi sinä nimenomaan olet valikoinut tämän paikan kaipaukselle ja ns. toivot täällä kontaktia? Miksi sinä et tee oikeassa elämässä kontaktia?
Epänormaali yhteys kuvaa erittäin hyvin ;)
Juu ei täällä viitsi enää E-alkuiselle edes laittaa viestiä, kun tuo yksi nappaa ne ja alkaa harharumba.
Galluppia iltaseen!
Tykkäätkö mies romantiikasta?
🔺Kiinnostelee romanttinen toiminta
🔻Kiinnostelee syöminen ja naiminen
Nyt tekisi mieli huutaa niin, että tienoo raikuu.
Vierailija kirjoitti:
Nyt tekisi mieli huutaa niin, että tienoo raikuu.
Siitäpä vain
Galluppia iltaseen!
Tykkäätkö nainen romantiikasta?
Vierailija kirjoitti:
Galluppia iltaseen!
Tykkäätkö mies romantiikasta?
Miten noi eroaa?
Ai miten muistan yksityiskohtia? Mulla tuntuu olevan ihmeen tarkka muisti epäolleellisten asioiden suhteen. Muistan esim. nimiä älyttömän hyvin. Jos vaikka joku kaukainen tuttu on kerran sanonut mulle lastensa nimet, niin muistan ne vielä 15 vuoden päästäkin. Valitettavasti tämä muisti ei koske kaikkea mahdollista tietoa. Kunpa koskisikin.
Vierailija kirjoitti:
Epänormaali yhteys kuvaa erittäin hyvin ;)
Telepaattinen, epämääräinen vai puoliveetuiluinen? Vielä kerran kysymysmerkki vaikka ilmeisesti olen käyttänytkin päivän kysymyskiintiön.
Vierailija kirjoitti:
Olipa normaalin kuuloinen kommentti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Okei, jos olet nainen ja haluat ottaa selvää toisen naisen kanssa, että satummeko olemaan ... ne kaksi. Niin uskaltaisitko laittaa viestiä tähän: nyt.riitti123@gmail.com
Tein tämän päiviä sitten, mutta minua pidettiin trollina sillon... en tiedä miten voisin vakuuttaa etten ole.
Sinut 6-kirjaiminen nainen tunnistaa kilometrin päästä kolmine pisteines. Painu jo ääliö hlvettiin kalasteluyrityksines.
En ole kuusikirjaiminen nainen. Mitä ihmettä? Kaipaan vaan erästä henkilöä.
Miksi sinä nimenomaan olet valikoinut tämän paikan kaipaukselle ja ns. toivot täällä kontaktia? Miksi sinä et tee oikeassa elämässä kontaktia?
En ala sitä taas selittämään tässä syvemmin. Olen aiemmin sitä täällä valottanut.