Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 3.6
Kommentit (7634)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arvasin, että sulla on sama suunnitelma. Ja niin oli.
Kellä?
🌀
Miehellä.
On raastavaa katsoa kaukaa sivusta kaivattua rakkauskuplassaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakkautta ilmassa
Eipä näkynyt kaupassa käydessä. Sitäkin enemmän asenteellisia ja paheksuvia katseita. Bonus-kortti lienee tärkeintä elämässä, jos S-ryhmästä on kyse. On se kumma, jos edes mainitsee matkustamisen niin kehoitetaan suurinpiirtein vaihtamaan Aurinkokuntaa tai keskustelee edes hetken niin ollaan sovittamassa suurinpiirtein siveysvyötä. On tämä varsinainen seutukunta.
Miksi sinua paheksuttaisiin?
Jaa..a. Senkun tietäisi. Täällä tunnelmat kuitenkin vaihtuvat yön yli ja ja joka kerta yhtä yllättävästi. Erotan kuitenkin ilmeet ja tunneilamisun enkä todellakaan kyseenalaista näkemääni. Itseasiassa vaistoan tunnelman ja ilmapiirin muutokset hyvin herkästi ja milloin
Lainaus mahtui vain osittain. *Ei sE. Minun perässäni eivät todellakaan vartijat missään kaupoissa pälyile. Henkilökunta huikkaa loisena ja hymyilee suupielet korvissa ilahtuneina, kun ja jos piipahdan putiikissa! Näin meillä. Erinomaisen asiakaspalvelun saanut joka kerta pikkukunnassa osakseni. Sama Helsingissä.
Eipä ole kyse vartijoiden pälyilysta ja E tämä ei jälleenkään liittynyt sinuun millään tavalla. itsasiassa olen suorastaan allerginen e-alkuisille nimille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Selvitetään nyt heti! Ota yhteys
Pelkään
Kuuntele sydäntäsi ja ota siittä suunta. Tutkaile itseäsi löydä sieltä kartta.
.
Pelko-viestit eivät minulta nekään, älkää kukaan vain luulko. Tämän talon huumediilerit ovat poistuneet ajat sitten. Minä pärjään aina ja missä vain, vaikka täysin ilman puolisoakin. Sellainen sissi olen.
.
No mut se siitä hässäkästä. Uutta putkeen. Nyt on Jaakko kierroksessa 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
hän puhuu kaikkien kanssa rennosti samalla tavalla ja kyselee ja höpöttää kaikesta. Eli kiinnostusta ei voi päätellä mistään. Todennäköisesti ei ole mitään kiinnostusta.
Nainen vai mies?
Mies
Vierailija kirjoitti:
Ei ihmisen tarvitse elää kuplassa vaikka olisi rakastunut, itse olen ihninen joka toimii rakkaudesta ja en silti elä kuplassa.
Vierailija kirjoitti:
Ketä rakastaa?
Rakkaus ei ole kupla vaan syvempi todellisuus. Kuplat ovat illuusioita.
Puolisoaan lyönyt on väkivaltainen vaikka kuinka vakuuttaisi muuta. Samalla tavalla se löisi kaivattuaankin, kun tulisi riitaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole väkivaltainen.
Miksi sanot tätä?
Koska A: en ole ja B: kaivattu voi luulla niin
Ok. Tartuin tähän, koska hän on joskus sanonut, ettei ole väkivaltainen ja se on vähän hämmentävää, koska hänestä ei saa sellaista kuvaa, että olisi.
Miksi kaivattusi luulisi niin?
Jääkää te selvittelemään välejänä tänne😂 mulla ei selviteltävää. Mun asiat on aina selviä.
Vierailija kirjoitti:
Puolisoaan lyönyt on väkivaltainen vaikka kuinka vakuuttaisi muuta. Samalla tavalla se löisi kaivattuaankin, kun tulisi riitaa.
No mistäpä kenenkään parisuhdemenneisyyttä tietää ellei ole ollut julkinen tapaus kyseessä? sivusta
Vierailija kirjoitti:
Jääkää te selvittelemään välejänä tänne😂 mulla ei selviteltävää. Mun asiat on aina selviä.
Joku sanoi täällä osuvasti yksipäivä jotenkin että paskanpuhujat on oma lajinsa yms. Voin samaistua kanssasi.
"Eipä ole kyse vartijoiden pälyilysta ja E tämä ei jälleenkään liittynyt sinuun millään tavalla. itsasiassa olen suorastaan allerginen e-alkuisille nimille."
Itekin alan olla. Tämä tämän ketjun E (aiempi Kihis, Tosis yms.) on saanut sen aikaan. Todella rasittava ja itserakas ihminen, joka kuvittelee olevansa joku maailman napa. Näyttää vallanneen kaksplussan ketjun myös.
Vierailija kirjoitti:
Haittaisiko se sinua, vai olisiko parempi että kupla puhkeaisi? Itse puhkaisisin välittömästi jos aihetta ei olisi.
Vierailija kirjoitti:
Maanantaita odotan.
Niiih
Vierailija kirjoitti:
No mut se siitä hässäkästä. Uutta putkeen. Nyt on Jaakko kierroksessa 😅
.
Koska tämä tuli välittömästi minun viestini perään - todettakoon: ei ole Jaskaa minulla kiikarissa. 🌀 <--- tuota merkkiä olen käyttänyt jonkun kerran Kaks plussan kaipuussa, mutta en täällä. Joku voisi siis olettaa minuksi.
E I O L E .
.
Mistä sinä väkivallan tähän keksit? Kolahtaa kielikuvana tarkoittaa juurikin tunteiden tasolla ja rakkaudellisesti. Sitä en tiedä onko palstalla tänään aiemmin keskusteltu väkivallasta, mutta fyysisin keino, jota käyttäisin olisi tällä erää erittäin rakkaudellista ja jos mies taasen ilmentäisi taipumusta väkivaltaiseen käytökseen, niin olisi ehdoton no-go.