Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 3.6
Kommentit (7634)
Vierailija kirjoitti:
Mulle huomautellaan aina, että olen lyhyt ja agressiivinen.
Minulle usein yritetään vakuuttaa, että olen pitkä. So. nautin siitä, että mies on minua pidempi, mutta oma pituuteni ei ole minulle millään tavoin itseisarvo. Olen keskimittainen ja tyytyväinen pituuteeni. Mistäpä lyhyys ja aggressiivisuus?
Eipä tunnu kiinnostavan. Selvä se.
Vierailija kirjoitti:
Hän on sellainen johon suurinpiirtein kaikki on rakastunut.
Rakastuneet vai ihastuneet? Siinä on vissi ero.
Vierailija kirjoitti:
Epänormaalissa yhteydessä on mielenkiintoisia piirteitä. Veetuilu tai muu kiusaaminen ei ole mun juttu. En saa sellaisesta mitään.
En minäkään tarkoituksellisesti veetuile. Viittasin lähinnä siihen, että hetkellinen lämmin tunnelma muuttuu silmänräpäyksessä jäätäväksi ja silloin ollaan todellakin epämääräisen yhteyden piirissä. Olipa normaalia tai epänormaalia tai jotakin näiden ääripäiden väliltä.
Mua ei kiinnosta kiusaaminen enkä sitä hyväksy millään muotoa.
Ennemmin pidän kiusattujen puolia, kuin olen mukana härkkimässä. Olen tarpeeksi vahva puolustaakseni itseäni sekä muita.
Kiusaaminen ja haukkuminen kertoo kiusaajasta paljon.
Vierailija kirjoitti:
Eipä tunnu kiinnostavan. Selvä se.
Selvä se. 👴🏻👏🏻 de va kukku de De va kukku, kuule, de. Ei tuu mittää, uso se. Ei palstalla muuta tulis mielenkää. 🕺🏻
Hän ehkä näyttää pidemmältä mitä on, vaikkei nyt kovin lyhyt edes ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Epänormaalissa yhteydessä on mielenkiintoisia piirteitä. Veetuilu tai muu kiusaaminen ei ole mun juttu. En saa sellaisesta mitään.
En minäkään tarkoituksellisesti veetuile. Viittasin lähinnä siihen, että hetkellinen lämmin tunnelma muuttuu silmänräpäyksessä jäätäväksi ja silloin ollaan todellakin epämääräisen yhteyden piirissä. Olipa normaalia tai epänormaalia tai jotakin näiden ääripäiden väliltä.
Jos sulla yhteys muuttuu jäätäväksi, olet tehnyt jotain mikä sen aiheuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Pitkät raajat
Vierailija kirjoitti:
Jos on kapeat hartiat ja lantio ja ei mitenkään suuri pää, niin helposti antaa pidemmän vaikutelman. Vasta vieressä ollessa huomaa ettei se nyt niin pitkä ollutkaan mitä kauempaa näytti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt tekisi mieli huutaa niin, että tienoo raikuu.
Ei sitten kiroilla.
Kirosanoillakin on aikansa ja paikkansa. Onhan tietenkin nuivaa kieltää kiroilemasta ollessan roolissa, jossa asiaan kuuluu kieltää kiroileminen, mutta silti itsekin toisinaan viljelee voimasanoja. Niin se menee lasten kanssa. Keillä ja yritä välttää heidän kuullensa sadattelua. sivusta
Joo, noinhan se menee ja kyllä sitä itseltäkin välillä lipsahtaa yks vttustana, varsinkin auton ratissa.
Vierailija kirjoitti:
Mulle huomautellaan aina, että olen lyhyt ja agressiivinen.
No oletko sä?
Vierailija kirjoitti:
Ennemmin pidän kiusattujen puolia, kuin olen mukana härkkimässä. Olen tarpeeksi vahva puolustaakseni itseäni sekä muita.
Joskus epätoivo ajaa tuollaisiin tekoihin. Henkinen väkivalta on kiusaamista ja puolustan usein altavastaavaa, yleistä mielipidettä vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mut se siitä hässäkästä. Uutta putkeen. Nyt on Jaakko kierroksessa 😅
.
Koska tämä tuli välittömästi minun viestini perään - todettakoon: ei ole Jaskaa minulla kiikarissa. 🌀 <--- tuota merkkiä olen käyttänyt jonkun kerran Kaks plussan kaipuussa, mutta en täällä. Joku voisi siis olettaa minuksi.
E I O L E .
.
Juu vahvistan, hän ei ole minä.
🌀
Keksin uuden tunnisteen tai jätän kokonaan pois.
Minkä takia tulet sekoilemaan mun viestin perään ???? En ymmärrä yhtään mistä puhut 😅👍
E siirtyi vissiin pois täältä, mutta siirtyi näköjään vain kaksplussalle kehumaan itseään muka eri henkilöinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt tekisi mieli huutaa niin, että tienoo raikuu.
Ei sitten kiroilla.
Kirosanoillakin on aikansa ja paikkansa. Onhan tietenkin nuivaa kieltää kiroilemasta ollessan roolissa, jossa asiaan kuuluu kieltää kiroileminen, mutta silti itsekin toisinaan viljelee voimasanoja. Niin se menee lasten kanssa. Keillä ja yritä välttää heidän kuullensa sadattelua. sivusta
Joo, noinhan se menee ja kyllä sitä itseltäkin välillä lipsahtaa yks vttustana, varsinkin auton ratissa.
Olen kyllä aika rauhallinen kuski, vaikka reippaasti ajelenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos sulla yhteys muuttuu jäätäväksi, olet tehnyt jotain mikä sen aiheuttaa.
Voi kuule, usein jäätävät ovat jäädyttäneet itse itsensä. Eri
Vierailija kirjoitti:
Ketä täällä on nyt muka kiusattu?