Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 3.6
Kommentit (7634)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuokaa ämpäri.
Ei niitä tuoda, niitä pitää hakea. Mieluiten jonottamalla.
Onko jossain hyviä ämpäreitä just nyt?
Sori, mun ämpäritutka on nyt suljettuna, kun on lepopäivä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä kaipaan älyä. Se on vetoavaa. Yhdessä henkilössä erityisesti. Olen varattu enkä halua tästä mitään vaivaannuttavaa juttua.
Eli oot varattu ja pysyt uskollisena, mutta kaipaat jotain henkilöä? Haluat silti ilmaista sitä täällä?
"Olen varattu ja haluan sut jollain tavalla, minun tavallani, viis sinusta mitä haluat ja tunnet, ja sun täytyy pomppia mun haluamiseni mukaan, koska en halua tästä mitään ITSELLENI kiusallista, epämukavaa juttua"
Tämä. Ja tuon kokeneena siinä asetelmassa ettei kertonut suoraan mitä halusi, vaan mieluummin pitkitti koukkuani vuosia murustelemalla ja olemalla tarkoituksella epäselvä siitä mitä nyt haluaakaan. Paskoo herkemmän ihmisen pitkäksi aikaa. Eihän siinä mitään jos kommunikoi aikeensa heti suoraan. Se on enemmän kuin fine. Varatuilla tai muilla epämääräisillä hulivileillä vaan tuppaa olemaan tyylinä se, että pyritään ottamaan se mitä halutaan ihan millä tarinalla ja valheilla vain. Alkoi itselläkin kellot kilkattaa Ap:n viestistä. Juuri ne vibat että "haluan kaiken, minulle ja minun tavallani ja annathan minun venkaloida ihan niin pitkälle kuin tarvitsee puolisosta ja sinun mahdollisista sydänsuruistasi ja hämmennyksestäsi välittämättä". Kerro siis suoraan mitä mieli tekee Ap jos jotain tuosta ihmisestä haluat. Vaivaantuneisuuskin on parempi kuin jonkun hyväuskoisen tunteiden hyväksikäyttö.
Vierailija kirjoitti:
🔥🧩🧡
Taas näitä, mistä ei ota mitään selkoa.
Toivottavasti kaikilla on ollut mukava ja erillainen päivä! Minulla ainakin. Jotain todella tärkeää luultavasti tapahtui.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🔥🧩🧡
(Tuli)Kuuma puuttuva palanen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä mikko juttu
Team mikko
En nähnyt täällä mitään sellasta ?
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti kaikilla on ollut mukava ja erillainen päivä! Minulla ainakin. Jotain todella tärkeää luultavasti tapahtui.
Selvisikö kaipaus?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🔥🧩🧡
Aina oppii uutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🔥🧩🧡
Oletko varma, että puuttuu?
Mietin vain, että tuliko oikeita osumia eilen. 🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä kaipaan älyä. Se on vetoavaa. Yhdessä henkilössä erityisesti. Olen varattu enkä halua tästä mitään vaivaannuttavaa juttua.
Eli oot varattu ja pysyt uskollisena, mutta kaipaat jotain henkilöä? Haluat silti ilmaista sitä täällä?
"Olen varattu ja haluan sut jollain tavalla, minun tavallani, viis sinusta mitä haluat ja tunnet, ja sun täytyy pomppia mun haluamiseni mukaan, koska en halua tästä mitään ITSELLENI kiusallista, epämukavaa juttua"
Tämä. Ja tuon kokeneena siinä asetelmassa ettei kertonut suoraan mitä halusi, vaan mieluummin pitkitti koukkuani vuosia murustelemalla ja olemalla tarkoituksella epäselvä siitä mitä nyt haluaakaan. Paskoo herkemmän ihmisen pitkäksi aikaa. Eihän siinä mitään jos kommunikoi aik
Juuri tämä. En voi edes kuvitella miten rikki tollasesta menee, jos vuosia tuota kokee. Roikkuu löysässä hirressä. Mulla sentään onni kävi ja kesti vaan sen 3kk.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🔥🧩🧡
Oletko varma, että puuttuu?
No ei ainakaan ole suusanallisesti tai muutenkaan kertonut tykkäävänsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Selvisikö kaipaus?
Luulen että on kaukana selvästä, siis kaivattuni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä mikko juttu
Team mikko
En nähnyt täällä mitään sellasta ?
Joku naikkonenhan on vuosia kaivannut Mikkoa täällä. Se kai? Sivu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Selvisikö kaipaus?
Luulen että on kaukana selvästä, siis kaivattuni.
Mitäs sitten?
Onko jossain hyviä ämpäreitä just nyt?