Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 3.6
Kommentit (7634)
Latinolanteelle 💃
"Laita tää tanssilattia palaan!"
Juu en viitsi tähän enää kertoa sitä että rakastin miestäni.
Ystävyys Yhteistoiminta ja Avun antosopimus.
Kaikenlaisia neljän renkulan kuskeja, vaan yhtä ainoaa haikaillen kaipailen.
Jotkut kaverit ovat hieman raskasta seuraa. Heistä voi pitää hetken kerrallaan, mutta ei pitempiä aikoja tai menee hermot. Taidat kuulua siihen kategoriaan.
Vierailija kirjoitti:
Nainen voi olla ystävä vain yhtä älykkään ja suunnilleen saman tasoisen kanssa.
Ystävä voin olla monellekin. Rakkaus taas ei syty kaikkiin.
Niin, että jos olet täällä ja kaipaat, kerro irl.
Ottaisitpa mun käden sydämen lisäksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Mikä sai sinut ihastumaan kaivattuusi?
Jokin, josta olisin halunnut ottaa enempi selvää. Kolahti niin ettei ikinä. Ikävä kyllä hän ei halunnut ja otan oppina. Jokin tarkoitus oli hänen hetkeksi tulla ja lähteä. Hänen jälkeen olen saanut irl sydämiä muutamalta kiinnostuneelta. Pikku hiljaa alan kääntämään sivua. En usko, että rakastun enää, jokin särkyi.
Hauska mielikuva tuo irl saadut sydämet. 😁 Varmaankin tarkoitit, että nettimaailmassa olet saanut sydän-emojeja.
Kiitti mielikuvasta. 😄 Joo emojina saanut ja kerran yksi yllätti ja muodosti käsimerkin kämmenillä. Hän laittoi sydämensä kohdalle ensin ja lähetti sitten silmiin mua katsoen huoneen poikki. Pidän hänestä ja tuli nyt tässä yllättäen tämä isommin ajatuksiini.
Helille haikea hali.
t. narri koillisesta
Vierailija kirjoitti:
Ottaisitpa mun käden sydämen lisäksi
Kenelle näin?
Vierailija kirjoitti:
Jotkut kaverit ovat hieman raskasta seuraa. Heistä voi pitää hetken kerrallaan, mutta ei pitempiä aikoja tai menee hermot. Taidat kuulua siihen kategoriaan.
On pitkälti henkilökemioista kiinni mitä puolia nousee esiin. sivusta
Vierailija kirjoitti:
En pääse susta yli koskaan.
Helpommin pääset alle.🤭
Vierailija kirjoitti:
En pääse susta yli koskaan.
Nähtävästi en minäkään hänestä, nn
Sinun rakkauden kielesi ovat välittävät teot. Minä sanoitan tunteeni ja kerron kaikki ne asiat, joista sinussa pidän.