Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyvä että itsepalvelukassat poistuu

Vierailija
19.11.2024 |

Oli kallis kokeilu, ei ollut vaikea arvata että se oli varkaiden paratiisi.

Kommentit (100)

Vierailija
81/100 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Portugalissakin on itsepalvelukassat, alkoholinkin voi ostaa, yksi henkilö vahtii ettei alaikäiset osata. Heiti dramatisoimassa jos ja kun Itä-Helsingissä ei toimi.

Vierailija
82/100 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

K-kaupoissa tulee satunnaistarkastuksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/100 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan tajuutte urpot, että se olisi alentanut kuluja, jos ei tartte maksaa myyjille palkkaa. Alemmat kuluyt mahdollistais hintojen laskemisen.

Ei toki vaan alemmilla kuluilla katetaan varastamiset.

Vierailija
84/100 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. 

Asioin aina itsepalvelukassalla, mutta minut on kasvatettu maksamaan ostoksistani. 

Aika monia varkaita mm. tällä palstalla ei ole opetettu vastaavasti. 

Vierailija
85/100 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käytän 99 prosenttisesti ihmiskassaa. Näin säilytän työtä suomalaisilla.

Enkä vie tarjotinta kuppeineen mihinkään. Joku saa työtä siistiessään pöydän.

Ketään ei palkata töihin sen takia, että sinä jätät astiasi viemättä. Siellä paikassa jo olevat työntekijät ne sinun astiasi kantavat. Työllistämisestä on tehty Suomessa niin kallista.

Vierailija
86/100 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ketutti eilen kun huomasin että meidän kauppaan oli tullut tuollanen kassa, menin kassalle missä oli myyjä.

Ei mulle makseta jos teen myyjän työt.

Parempi jonottaa 5-10 minuuttia jonossa sitten, kun mummelit kaivavat lantteja kukkaroistaan? 

Vierailija
87/100 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

IP-kassat olivat mahtavia, kun olin vielä myyjänä. Silti joskus joku urpo tuli hakemaan minut toiselta puolelta kauppaa kassalle maksaakseen kortilla purukuminsa. :D Olin siis Alepassa, joten kassalla ei aina ollut ketään. 

Vierailija
88/100 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Vad är det som en kund bör städa efter sig? Konceptet känns helt främmande."

Siis asiakkaan siivoukseksi riittää se, että vie tarjottimen telineeseen ja mahdollisesti lajittelee roskat. Että pöytä on päällisin puolin siisti ja tyhjä edellisen asiakkaan jäljiltä ja siihen voi suoraan seuraava asiakas istuutua kahvittelemaan.

Erikseen ovat tietenkin kalliimmat kahvilat pöytiintarjoiluineen, niissä jätetään astiat pöytiin.

Lattioiden moppaus ei sentään asiakkaille kuulu. ;)

Varför skulle någon kund bemöda sig med sådant? 

Vierailija
89/100 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä asiakkaat luulevat että kassohenkilöitä palkataan lisää ja kassapöydät rakennetaan takaisin kun sinnikkäästi kieltäydytään käyttämästä itsepalvelukassoja. Ei siinä, saahan asiakas valita mutta kyllä se tarkoittaa sitten jonottamista.

Vierailija
90/100 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minustakin on hyvä, että meillä on alkukantaisia menneen maailman töitä pelkästään töiden säilymisen vuoksi. Sillä saadaan Suomi varmasti nousuun.

Vierailija
91/100 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käytän 99 prosenttisesti ihmiskassaa. Näin säilytän työtä suomalaisilla.

Enkä vie tarjotinta kuppeineen mihinkään. Joku saa työtä siistiessään pöydän.

Ketään ei palkata töihin sen takia, että sinä jätät astiasi viemättä. Siellä paikassa jo olevat työntekijät ne sinun astiasi kantavat. Työllistämisestä on tehty Suomessa niin kallista.

Och det är sedan kundens problem?

Vierailija
92/100 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä taas näkee ihmiste  itsekkyyden. Koska ei itse halua käyttää itsepalvelukassaa, niin ei kukaan muukaan saisi. Itsepalvelukassa on hyvä, saa tehdä ostokset nopeasti ja rauhassa.

Nimenomaan itsepalvelukassojen käyttäjät ovat itsekkäitä. Ei haittaa, vaikka vie muilta työt, kunhan itse pääsee nopeasti jonottamatta kaupasta ulos. Minä, minä, minä, minä...

Vierailija
93/100 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan tajuutte urpot, että se olisi alentanut kuluja, jos ei tartte maksaa myyjille palkkaa. Alemmat kuluyt mahdollistais hintojen laskemisen.

Ei toki vaan alemmilla kuluilla katetaan varastamiset.

Ja kauppiaan vaurastuminen.

Vierailija
94/100 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei poistu. Itsepalvelukassa on hyvä. Ei jonotusta ja ostaminen on nopeaa.

Vaikuttaa suhteellisen vähäjonoiselta vaihtoehdolta sen jälkeen kun itsepalvelukassojen takia perinteisiä kassoja vähennettiin radikaalisti.

Vierailija
95/100 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä taas näkee ihmiste  itsekkyyden. Koska ei itse halua käyttää itsepalvelukassaa, niin ei kukaan muukaan saisi. Itsepalvelukassa on hyvä, saa tehdä ostokset nopeasti ja rauhassa.

Nimenomaan itsepalvelukassojen käyttäjät ovat itsekkäitä. Ei haittaa, vaikka vie muilta työt, kunhan itse pääsee nopeasti jonottamatta kaupasta ulos. Minä, minä, minä, minä...

Onko tilastollisia todisteita, että vähentää työpaikkoja? Voi toki olla. Mutta itse entisenä myyjänä pidin IP-kassoista, koska se mahdollisti poissaolon kassalta tehdäkseni muita töitä.

Vierailija
96/100 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua ketutti eilen kun huomasin että meidän kauppaan oli tullut tuollanen kassa, menin kassalle missä oli myyjä.

Parempi jonottaa 5-10 minuuttia jonossa sitten, kun mummelit kaivavat lantteja kukkaroistaan? 

Kyllä,teen niin ihan mielelläni  ja näin oletettavasti työpaikkojakin ehkä säilyy. Ei minulla ole kiire,hyvin voin siinä odotellessa vaikka katsella ympärilleni. Eri

Vierailija
97/100 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama juttu. En tee kauppiaalle ilmaista työtä. Eri asia, jos itsepalvelussa kokonaishinnasta tulisi esim 5% alennusta, kun itse tekee. 

Vierailija
98/100 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai ne poistu kuin sosiaaliavustetun tuloluokan liepeiltä.

Vierailija
99/100 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä,teen niin ihan mielelläni  ja näin oletettavasti työpaikkojakin ehkä säilyy. Ei minulla ole kiire,hyvin voin siinä odotellessa vaikka katsella ympärilleni. Eri

Enemmistönä siellä jonossa on kuitenkin ne joilla ei ole aikaa jonottaa vaan huudellaan kassalle että eikö ole lisää kassoja. Periaatteesta ei käytetä ip-kassaa mutta jonotuskaan ei maistu 🤔

Vierailija
100/100 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei suomessa toimi itsepalvelukassat koska suomalaiset on lopulta tosi epärehellisiä ihmisiä eli varkauksien ja näpistysten määrä on kasvanu räjähdysmäisesti itsepalvelukassojen myötä. 

Onkohan loppupelissä missään maassa kauhean rehellisiä ihmisiä. Ihmisiä kun tässä vain kuitenkin ollaan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yhdeksän