Ulkonäön rumuus on pilannut elämäni
Ja harkitsen plastiikkakirurgiaa. Onko jollakulla hyviä kokemuksia plastiikkakirurgiasta?
Kommentit (20)
Käytä nekin rahat järkevästi tai laita säästöön.
Vierailija kirjoitti:
Omapa on asiani. Minulla on koossa 50 000 €, ja jonkin pienen toimenpiteen sillä varmaan saisi. Jäisi rahaa vielä jäljellekin.
Helppohan se on huudella, jos itse ei ole saanut haukkuja ulkonäöstään.
- ap
Miehenä olen käynyt 2 kertaa hiustensiirrossa Turkissa.
Rahaa meni noin 3500€ x 2
Hiustenlähtö on sen verran epäreilu asia, että sen korjaaminen ei vielä tee ihmisestä bimboa.
Kaikki voi olla ihan riittävän ihmisen näköisiä. Älä ole murheellinen haukkujien takia. Sisäinen ihminen hyvä saada kuntoon. Totuus, rakkaus, rauha, armo, terveys. Luoja voi auttaa aina kun rukoillaan ja pyydetään apua. Älä turhaan leikkele itseäsi.
Vierailija kirjoitti:
Miehenä olen käynyt 2 kertaa hiustensiirrossa Turkissa.
Rahaa meni noin 3500€ x 2
Hiustenlähtö on sen verran epäreilu asia, että sen korjaaminen ei vielä tee ihmisestä bimboa.
En ikinä menisi Turkkiin leikkaukseen.
- ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omapa on asiani. Minulla on koossa 50 000 €, ja jonkin pienen toimenpiteen sillä varmaan saisi. Jäisi rahaa vielä jäljellekin.
- ap
Sulla on järkyttävän lapsellinen ja kehittymätön ajatusmaailma. Luuletko todella että jos on kaunis säästyy tuollaiselta kuspäiseltä kohtelulta? Että jos olisit ollut kaunis kukaan ei olisi ikinä kiusannut sinua ja elämäsi olisi ollut automaattisesti hyvää? Voi jestas oikeasti
-eri
Surullista. Annat jonkun ääliön nujertaa itsesi niin että menet ja leikkelet naamaasi että kelpaisit, kun harhoissasi luulet että kaikki ihmiset ovat samanlaisia pinnallisia ääliöitä.
Ei kannata lähteä leikkaukseen jos ei edes etukäteen tiedä mitä leikellä 🤔
Vierailija kirjoitti:
Surullista. Annat jonkun ääliön nujertaa itsesi niin että menet ja leikkelet naamaasi että kelpaisit, kun harhoissasi luulet että kaikki ihmiset ovat samanlaisia pinnallisia ääliöitä.
Haluan kelvata itselleni ja tulla aavistuksen normaalimman näköiseksi.
- ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- ap
Sulla on järkyttävän lapsellinen ja kehittymätön ajatusmaailma. Luuletko todella että jos on kaunis säästyy tuollaiselta kuspäiseltä kohtelulta? Että jos olisit ollut kaunis kukaan ei olisi ikinä kiusannut sinua ja elämäsi olisi ollut automaattisesti hyvää? Voi jestas oikeasti
-eri
Näin tulee "hyvä kehittynyt kunnon ihminen" vielä lyömään lyötyä. Miten kehtaat? Tajuatko yhtään miten törkeä kommenttisi on??
Kaikkea hyvää sulle ap, mene ihmeessä toteuttamaan unelmaasi ja ter itsestäsi sen näköinen mitä tunnet sisäisesti olevasi. 50k saa jo todella paljon tehtyä, ihan täällä Suomessakin.
T. Toinen eri
Vierailija kirjoitti:
Miksei ap saisi olla kaunis, siksikö ettei sinulle tulisi paha olo?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- ap
-eri
Semmonen koulukiusaaja sitten siellä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- ap
-eri
Näin tulee "hyvä kehittynyt kunnon ihminen" vielä lyömään lyötyä. Miten kehtaat? Tajuatko yhtään miten t
"Tee itsestäsi sen näköinen kuin tunnet sisäisesti olevasi".
Lienet niitä ihmisiä, jotka kannustavat myös ihmisiä "vaihtamaan sukupuoltaan", jos sisäisesti niin tuntee.
-sivusta
Jos sulla on 50 000e, niin pystyt muuttamaan itsesi ihan toiseksi ihmiseksi.
Älä kysy täältä, luota suomalaisiin ammattilaisiin.
Plastiikkakirurgin konsultointi, pukeutumisneuvoja, kampaaja, maskeeraaja. Jos katsot Hollywood -tähtiä ennen kuuluisuutta, niin aika taviksia ovat.
Rahalla saa.
""Tee itsestäsi sen näköinen kuin tunnet sisäisesti olevasi".
Lienet niitä ihmisiä, jotka kannustavat myös ihmisiä "vaihtamaan sukupuoltaan", jos sisäisesti niin tuntee.
-sivusta"
Tottakai, miksi ei? Pitäisikö ihmisen elää onnettomana elämänsä sellaisessa kehossa johon ei tunne kuuluvansa, vaan siksi ettei sinunlaisiasi ala harmittaa?
Jos jollain kauneusoperaatiolla saa kehon jossa on hyvä olla niin miksi ei, käyhän ihmiset muissakin leikkauksissa, korjaavat hampaitaan ja käyvät kampaajalla.
Mikä kumma täällä Suomessa on joillain vanhoillisilla asenne että pitäisi siinä ulkoasussa elämä viettää mihin luoja loi. Ei väliä vaikka kärsisi koko elämän läpi. Oletteko lestoja kaikki?
Kyllä se kauneusoperaatio tulee sitä paitsi halvemmaksi kuin maksaa terapeutille tuhansia euroja vuodessa siitä, että yrittää kääntää mieltään jotta oppisi elämään epäesteettisessä tai vääränlaisessa kehossa.
Vierailija kirjoitti:
""Tee itsestäsi sen näköinen kuin tunnet sisäisesti olevasi".
-sivusta"
Tottakai, miksi ei? Pitäisikö ihmisen elää onnettomana elämänsä sellaisessa kehossa johon ei tunne kuuluvansa, vaan siksi ettei sinunlaisiasi ala harmittaa?
Jos jollain kauneusoperaatiolla saa kehon jossa on hyvä olla niin miksi ei, käyhän ihmiset muissakin leikkauksissa, korjaavat hampaitaan ja käyvät kampaajalla.
Mikä kumma täällä Suomessa on joillain vanhoillisilla asenne että pitäisi siinä ulkoasussa elämä viettää mihin luoja loi. Ei väliä vaikka kärsisi koko elämän läpi. Oletteko lestoja kaikki?
Kyllä se kauneusoperaatio tulee sitä paitsi halvemmaksi kuin maksaa terapeutille tuhansia euroja vuodessa siitä, että yrittää kääntää mieltään jotta oppisi elämään epäesteettisessä tai vääränlaisessa kehossa.
Tämä.
Rumuus ei pilaa ketään, paitsi Porvoossa