Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 60 vuotias tietoteknisesti täysin riippuvainen miehestäni. auttakaa

Vierailija
19.11.2024 |

Miten opin

maksamaan laskuja

kilpailuttamaan sähkölaskun

päivittämään puhelimeni

päivittämään tietokoneen: tulee ilmoituksia, en uskalla klikata päivitä

Hävettää

Mies ei ole opettaja, näyttää hätäisesti KERRAn, toista kertaa ei tule

En ole trolli, olen täysin riippuvainen miehestäni, työpaikka minulla on.

Kommentit (84)

Vierailija
41/84 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sinä ap olet ihan saatanan tyhmä.

Vierailija
42/84 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko joku palvelu , josta voisi ostaa neuvontaa

En ole eläkelläinen:(

Ap

Kysy lähikirjastosta, olisiko enteriläisten neuvojia.

https://www.entersenior.fi/

En ole mikään vanha ryppyinen seniili..miksi menisin???

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/84 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kohta on sota ja kaikki yhteydet ja sähköt poikki. Kerää nyt vaan nyssyköitä ja säilyvää ravintoa kasaan. Muusta ei kannta enää huolehtia.

Siksi en myöskään tehnyt lapsia. Isoisäni joutui ampumaan vauvan sodassa , koska se olisi jäänyt kitumaan..

Ap

Vierailija
44/84 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

0/5 ei kukaan 60v ole noin avuton! 

Olen 64v ja ensimmäisen kerran tein tietokoneella töitä v 94, sen jälkeen päivittäisessä käytössä.

Olen myös aina hoitanut perheemme raha-asiat (vuodesta 79), en voisi kuvitellakaan moista tietämättömyyttä omista ja perheen rahoista!?

Mieheni on hyvin ankara. En oppinut HETI kaikkea tietokoneesta kun se 90-luvulla ostettiin.

Hän käytännössä moitti joka kerran kun olin koneella, neuvontaa EI ollut, ei ollut blogeja, kaikki jonotti pankkiin.

Ajattelin, no säästyn ivalta, kun en koske koneeseen.

Ap

Olet töissä. Sinulla on OMAA rahaa.

Ostat ikioman tietokoneen.

Hankit opastusta Enteristä tai muista edellä neuvotuista paikoista.

Pidät miehesi yhtä irti koneestasi kuin hän siitä omastaan.

Et ole ihan "avuton", kun osaat tännekin kirjoittaa.

Vierailija
45/84 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki me kuollaan kuitenkin, joten ihan sama. Jos tulen kadulla vastaan , näet hoikan kauniin varakkaan naisen.

Ap

Vierailija
46/84 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ap täällä vauvapalstallakin miehensä armosta?

Miten kukaan viitsii olla parisuhteessa jossa kumppanit eivät ole toinen toistensa puolella? Ennen vanhaan naiset eivät päästäneet miehiä keittiöön sotkemaan, ja jos sattuivat kuolemaan ensin, leskimies jäi aivan kädettömäksi. Tai jos miehet omivat perheen taloudenpidon ja sattuvat kuolemaan ensin, leskirouva jää aivan kädettömäksi. Näin kävi omalle anopilleni. Hän hääräsi keittiössä ja appiukko hoiti miesten työt. Toinen kuitenkin kuolee ensin. Tai tulee ero. Siksi jokaisen aikuisen ihmisen pitää opetella pärjäämään omin päin.

Ja nyt äkkiä päivittämään it-osaaminen. Vaikka provohan tämä oli: palstalla on jo pitkään riehunut 56-vuotias kaunotar.

Vierailija
47/84 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 64v ja ensimmäisen kerran tein tietokoneella töitä v 94, sen jälkeen päivittäisessä käytössä.

Olen myös aina hoitanut perheemme raha-asiat (vuodesta 79), en voisi kuvitellakaan moista tietämättömyyttä omista ja perheen rahoista!?

Mieheni on hyvin ankara. En oppinut HETI kaikkea tietokoneesta kun se 90-luvulla ostettiin.

Hän käytännössä moitti joka kerran kun olin koneella, neuvontaa EI ollut, ei ollut blogeja, kaikki jonotti pankkiin.

Ap

Olet töissä. Sinulla on OMAA rahaa.

Ostat ikioman tietokoneen.

Hankit opastusta Enteristä tai muista edellä neuvotuista paikoista.

Pidät miehesi yhtä irti koneestasi kuin h

Minulla on OMA tietokone , jota käytän firman asioiden hoitoon.

Mutta olet oikeassa, alan päivittää sitä heti, pyydän salasanat mieheltäni

Ap

Vierailija
48/84 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Sun (tai teidän) ongelma ei ole sun tekninen avuttomuus, vaan teidän huono parisuhde ja keskinäinen viestintä. 

Oot sinnikkäästi yli 30 vuotta sietänyt huonoa kohtelua. 

Vierailija
49/84 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt taitojen kartuttamiseen! Entä jos miehesi vaikka yhtäkkiä kuolee? Kuinka hoidat asiat?? Toivotaan kuitenkin, ettei näin käy. 

Vierailija
50/84 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko ap täällä vauvapalstallakin miehensä armosta?

Miten kukaan viitsii olla parisuhteessa jossa kumppanit eivät ole toinen toistensa puolella? Ennen vanhaan naiset eivät päästäneet miehiä keittiöön sotkemaan, ja jos sattuivat kuolemaan ensin, leskimies jäi aivan kädettömäksi. Tai jos miehet omivat perheen taloudenpidon ja sattuvat kuolemaan ensin, leskirouva jää aivan kädettömäksi. Näin kävi omalle anopilleni. Hän hääräsi keittiössä ja appiukko hoiti miesten työt. Toinen kuitenkin kuolee ensin. Tai tulee ero. Siksi jokaisen aikuisen ihmisen pitää opetella pärjäämään omin päin.

Ja nyt äkkiä päivittämään it-osaaminen. Vaikka provohan tämä oli: palstalla on jo pitkään riehunut 56-vuotias kaunotar.

Ihmiset ovat riippuvaisia toisistaan

Minulla ei ole vanhempia

Minulla ei ole ystäviä

Minulla ei ole lemmikkiä

Minulla on mieheni , antaisin vaikka henkeni hänen puolestaan.

Ap

Vierailija
51/84 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Siksi menisit, että haluat oppia. Siellä(kään) ketään ei kiinnosta sinun ulkonäkö tai ikä. He on siellä neuvomassa ja opastamassa, siitä heille palkka maksetaan, ei missikisojen tuomaroinnista. 

Vierailija
52/84 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sinä aivan hyvin voit kysyä jotakin ystävää tai sukulaista neuvomaan sinua. Pankeillakin on digiopastuspäiviä, joten tuolta ainakin saisit apua pankkiasiointiin. 

Vierailija
53/84 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Enteriläisten apu on avoinna kaikille. Opastajat ovat eläkeläisiä tietotekniikkaosaajia, mutta eläkeläisyyttä ei todellakaan edellytetä heidän opastettaviltaan.

Joten ilmeisesti sinulla ei olekaan todellisia ongelmia, jos ei osaava apu kelpaa.

Terveisin kirjastotäti

Vierailija
54/84 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Koska usein neuvonta on senioreille vain

Vierailija
55/84 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Sun (tai teidän) ongelma ei ole sun tekninen avuttomuus, vaan teidän huono parisuhde ja keskinäinen viestintä. 

Oot sinnikkäästi yli 30 vuotta sietänyt huonoa kohtelua. 

Mieheni jumaloi ja rakastaa minua.

Kukaan ei ole täydellinen

Ihmiset vaativat puolisoiltaan liikaa, siksi erotaan.

Tämä on meidän suhteen heikkous, aion opetella pankkiasiat, koska miehen suvussa kuollaan syöpään noin 65 vuotiaana

Koko suku on täynnä leukemiaa ja muita syöpiä

Minusta tulee leski 7 vuoden sisään

Ap

Vierailija
56/84 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki me kuollaan kuitenkin, joten ihan sama. Jos tulen kadulla vastaan , näet hoikan kauniin varakkaan naisen.

Ap

Miten noin hoikka, kaunis ja varakas ei pysty hankkimaan itselleen omaa tietokonetta ja kustantamaan koulutusta sen käyttöön.

Vierailija
57/84 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Oot sinnikkäästi yli 30 vuotta sietänyt huo

Nyt taitojen kartuttamiseen! Entä jos miehesi vaikka yhtäkkiä kuolee syöpään ? Kuinka hoidat asiat?? Toivotaan kuitenkin, ettei näin käy. 

Vierailija
58/84 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

No mene siksi kun et osaa. Noilla sivuilla asioista kerrotaan riittävän yksinkertaisesti juuri sinun kaltaisille, jotka eivät osaa eivätkä uskalla.

Toinen paikka on Ylen digitreenit: https://yle.fi/aihe/digitreenit

Vierailija
59/84 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet 23v mies, joka ei tiedä että 55-60 vuotiaiden nuoruudessa oli jo koneet ja opeteltiin käyttämään ohjelmia. Parempi onni ensi kerralla.

N56

Vierailija
60/84 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Mieheni kuolee minua ennen. Itse aion elää 70 vuotiaaksi, Lennän sveitsiin ykkösluokassa , nautin shampanjaa. Hengitän itse.m.murhabotissa häkää ja nukun pois.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän seitsemän