Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jenni jätti Jyrkin ensitreffit alttarilla.

Vierailija
19.11.2024 |

https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/58d89e7f-f062-42d2-996d-0fa0d01…

Ei sitten kelvannut köyhä mies Jennille. 34000 euroa vuodessa tienaava mies ei kelpaa naiselle.

Kommentit (1275)

Vierailija
1241/1275 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matti on aival Al-Assadin näköinen kenokauloineen ja kyräilevine katseineen.

Vierailija
1242/1275 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Here we go again...

Päivän Tsernobyl-uutiset:

https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/060e2612-6809-4e9a-9796-d7e6964…

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1243/1275 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Here we go again...

Ei hyvä luoja. Jennistä tullut ö-luokan julkkis. Tulee tosiaankin vibat, että oli ohjelmassa vain näkyvyyden vuoksi.

Vierailija
1244/1275 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Here we go again...

Ei hyvä luoja. Jennistä tullut ö-luokan julkkis. Tulee tosiaankin vibat, että oli ohjelmassa vain näkyvyyden vuoksi.

Jestas. Nyt kun kattoo tuota Jennin olemusta kaappia esitellessään, niin eihän tuosta ihan tavanomainen fiilis tule. Vähän creepy fiilis suorastaan. Ymmärtää hyvin sen Jyrkin reaktion nähdessään tuon kaapin sisältöineen...

Vierailija
1245/1275 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ne Jennin kriteerit ovat, mutta eivät tainneeet lähimainkaan täyttyä!

Vierailija
1246/1275 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olihan se arvattavissa , että muija haluaa jäädä julkisuuteen. Aivan tyhmiä juttuja on ainakin. 

Vierailija
1247/1275 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karmee toi kaappi. Itse huomannut että säästöä tulee kun ostaa todelliseen tarpeeseen eikä mitään ylimääräistä. Jenni asuinkumppanina on varmaan kauhu.

Vierailija
1248/1275 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiemmin spekuloin itsekin että onkohan Jyrkillä ulosottovelkoja vai mistä on kyse. Mutta arvelen että kyse onkin ihan vaan erilaisesta suhtautumista rahaan ja rahankäyttöön. Karkeasti: Jenni säästää, Jyrki tuhlaa. Saman verran tienaavat. Vaikuttaa siltä, että Jenni etsi joko todella rikasta tai sitten todella säästäväistä keskituloista miestä. Itselläni on samaan suuntaan liippaavia ongelmia, mutta ei yhtä korostuneina. Olen ollut kaikkia miesystäviäni säästäväksempi; nykyisen puolison kanssa niin on myös. Mutta tässä 8v kuluessa asiat on tasoittuneet pikkuhiljaa, hän kiinnittää nykyään kaupassa ihan hyvin huomiota hintoihin ja mä taas yritän höllätä ja oon höllännytkin hintaniuhotustani. Myös Jenni ja Jyrki olisivat yhdessä voineet löytää asiassa keskitien, mutta se vaatii yleensä aikaa..

Vierailija
1249/1275 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aiemmin spekuloin itsekin että onkohan Jyrkillä ulosottovelkoja vai mistä on kyse. Mutta arvelen että kyse onkin ihan vaan erilaisesta suhtautumista rahaan ja rahankäyttöön. Karkeasti: Jenni säästää, Jyrki tuhlaa. Saman verran tienaavat. Vaikuttaa siltä, että Jenni etsi joko todella rikasta tai sitten todella säästäväistä keskituloista miestä. Itselläni on samaan suuntaan liippaavia ongelmia, mutta ei yhtä korostuneina. Olen ollut kaikkia miesystäviäni säästäväksempi; nykyisen puolison kanssa niin on myös. Mutta tässä 8v kuluessa asiat on tasoittuneet pikkuhiljaa, hän kiinnittää nykyään kaupassa ihan hyvin huomiota hintoihin ja mä taas yritän höllätä ja oon höllännytkin hintaniuhotustani. Myös Jenni ja Jyrki olisivat yhdessä voineet löytää asiassa keskitien, mutta se vaatii yleensä aikaa..

Sanoisin, että etsii tarkkaa, järjestelmällistä ja penniä venyttävää. Näillä ominaisuuksilla saa aikaan ihan kivan elämän. Kivan kodin ja matkoja ihan tavallisilla tuloilla.

Jyrki ei tähän muotiin saa millään. 

Vierailija
1250/1275 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset hakee useasti taloudellista turvaa. Miehet kestää pidempään epävarmoja aikoja. Esim työttömyyttä, köyhyyttä. Myöskin tyytyvät vähempään, eivätkä tavoittele jatkuvasti enemmän. Tämän myötä useasti, suhteessa ei huomata olevan mitään vikaa. Nainen haluaa kaikkea päässään, miehelle riittää normaali yhteinen olo, ruoka, katto päänpäällä jne... Ei ymmärrä mies. Nainen haluaa hienomman talon, auton, matkustelua jne... Ei riitä normaali elo. 

Vierailija
1251/1275 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset hakee useasti taloudellista turvaa. Miehet kestää pidempään epävarmoja aikoja. Esim työttömyyttä, köyhyyttä. Myöskin tyytyvät vähempään, eivätkä tavoittele jatkuvasti enemmän. Tämän myötä useasti, suhteessa ei huomata olevan mitään vikaa. Nainen haluaa kaikkea päässään, miehelle riittää normaali yhteinen olo, ruoka, katto päänpäällä jne... Ei ymmärrä mies. Nainen haluaa hienomman talon, auton, matkustelua jne... Ei riitä normaali elo. 

Ei pidä yleistää. Naiset sitä, miehet tätä. Persoonakohtaista enemmänkin. Eivät kaikki naiset etsi ensisijaisesti taloudellista turvaa ja vakautta. Huom. ensisijaisesti. Toki taloudellinen turva on tärkeää, mutta vielä tärkeämpää on henkinen yhteys ja samansuuntainen arvomaailma. Arvomaailmaan kuuluu muutakin kuin se, miten raha-asiansa hoitaa. Siihen kuuluu mm. suhde maailmaan, ihmisyyteen, suhde luontoon, suhde henkisiin yms. syvällisempiin sfääreihin. Itselleni naisena on tärkeää, että miehen kanssa voi keskustella. Ennen kaikkea keskustella syvällisemminkin, kuin vain vaihtaa pintapuolisesti ajatuksia raha-asioista, työstä, renkaidenvaihdosta, ruuanlaitosta jne. Miten ihanaa tehdä yhdessä retki kirjastoon ja lukea vieretysten kirjoja. Sitten vaihtaa ajatuksia kirjojen sisällöstä. Elämä on lyhyt, siksi sitäkin upeampaa löytää ihminen, jonka kanssa on henkisesti samalla aaltopituudella. Tuollainen yhteys puolisoon tuo minulle naisena turvaa. Erilaisia olemme: EA:n Jenni on korostanut taloudellisen varmuuden tuovan hänelle turvaa ja koska ei kokenut Jyrkiä riittävän vakavaraiseksi, ei voinut jatkaa suhdetta. Itselleni luottamus ja turvallisuudentunne syntyy taas henkisestä yhteydestä, mitä koen oikean kumppanin seurassa.

N47

Vierailija
1252/1275 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättäkää tämä turha diiva ja Jyrki jo rauhaan. Asiaa on jankattu jo tarpeeksi.

Vierailija
1253/1275 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jättäkää rauhaan? Jos tämä Jenni jättäisi ensin meidät rauhaan, niin olisi helpompaa unohtaa hänet. Mutta ei, kun täytyy vähän väliä iltiksen sivuilla esitellä milloin tserbobylikaappiaan, milloin hymytyttöpatsaitaan ja spekuloida raha-asioiden tärkeydellä elämässään, niin ei, emme valitettavasti pääse unohtamaan tätä jännä-Jenniä.

Jyrki sentään on viisaampi. Hän saa rauhassa jatkaa elämäänsä eteenpäin ilman tyrkky-jykä tms. mainetta julkisuudessa. Jyrkille pisteet kotiin!

Vierailija
1254/1275 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ei tätä Jenniä enää yhtään julkisuuteen, vuoden turhake jo nyt. Ei mikään huoneen kirkkain lamppu todellakaan.

Vierailija
1255/1275 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monta viikkoa on , kun ohjelma loppui ? Muut parit katosi ja jatkavat elämää ja hyvä niin. Yksi blondi otsikoissa milloin mistäkin syystä. Saatiin taas yksi turha julkisuuden ihminen lehtiin. 

Vierailija
1256/1275 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu ei tätä Jenniä enää yhtään julkisuuteen, vuoden turhake jo nyt. Ei mikään huoneen kirkkain lamppu todellakaan.

Jykä jatkaa nyt sitä peiton alla piereskelyä vaan siellä

Vierailija
1257/1275 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jättäkää rauhaan? Jos tämä Jenni jättäisi ensin meidät rauhaan, niin olisi helpompaa unohtaa hänet. Mutta ei, kun täytyy vähän väliä iltiksen sivuilla esitellä milloin tserbobylikaappiaan, milloin hymytyttöpatsaitaan ja spekuloida raha-asioiden tärkeydellä elämässään, niin ei, emme valitettavasti pääse unohtamaan tätä jännä-Jenniä.

Jyrki sentään on viisaampi. Hän saa rauhassa jatkaa elämäänsä eteenpäin ilman tyrkky-jykä tms. mainetta julkisuudessa. Jyrkille pisteet kotiin!

Ei todellakaan pisteet kotiin. En ottaisi minäkään miestä,joka käyttää rahansa ennen palkkapäivää ties mihin, ja sitten olettaisin, että minä kustantaisin hänen elämänsä. Toisekseen, en ottaisi myöskään miestä, joka istuisi sohvalla verkkareissa katsomassa jalkapalloa,ja olettamassa, että vaimo siivoaa, kokkaa ja pyykkää. Häne  itsensä mielestä hänessä itsessä ei ollut tietenkään mitään vikaa, kun oli, ihan yhtä paljon, kuin toisessa osapuolessa.

Olisi myös kannattanut jättää Nämä lausunnot antamatta, jos haukkuu yhden, niin haukkuu myös toiset naiset. 

Vierailija
1258/1275 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän Jenni ole itsekään todella säästäväinen, mutta samalaisilla tuloilla hänellä on jotenkin kummasti varaa asioihin joihin Jyrkillä ei. Eli ilmeisesti Jykällä on jotain rahareikiä joista ei kerrottu ohjelmassa, suotakoon se hänelle.

Vierailija
1259/1275 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän Jenni ole itsekään todella säästäväinen, mutta samalaisill

Mies on pyromaani

Vierailija
1260/1275 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on aika epätoivosta. Mutta jennihän sanoi haastattelussa jotenkin että enskarit oli viimeinen oljenkorsi. 

Sen huomaa, kun nyt täytyy punkea julkisuuteen ja huudella, että on jo tinderissä. Kas kun Jenni ei huomaa juttujen alle tulevia kommentteja  joissa myös miehet antavat kriittistä palautetta.

Vaikka vauvan suhteen alkaa olla kiire, nyt kannattaisi antaa pölyn laskeutua. Tekee vaan itselleen hallaa. Eikö perhe voisi jo puuttua?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi seitsemän