Jenni jätti Jyrkin ensitreffit alttarilla.
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/58d89e7f-f062-42d2-996d-0fa0d01…
Ei sitten kelvannut köyhä mies Jennille. 34000 euroa vuodessa tienaava mies ei kelpaa naiselle.
Kommentit (1275)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jenni jää vanhaksi piiaksi
Ei jää,mahtava nainen.
No minkä vuoksi mahtava ja kaunis nainen on jäänyt sinkuksi ja on nyt kolmikymppisenä niin epätoivoinen, että etsii aviomiestä sokkona?
Saman kysymyksen voisi esittää myös tämän kauden parille muulle naisihmiselle.
Tämän ohjelman jälkeen viimeistään jää lehdelle soittelemaan. No, joku rahoilla leuhkiva sosiopaatti voi ottaa.Aika moni hyvätuloinen mies ottaisi oikein mielellään Jennin kaltaisen naisen, jolla on tavallinen työ, elämänhallinta kunnossa, säästöjä ja vastuullista rahankäyttöä, ja pitää kodin erittä
Kyllä noita hyvätuloisia uramiehiä vapautuu markkinoille. Toki heillä voi olla jo lapsi/lapsia edellisestä suhteesta, että se Jennin pitäisi ehkä hyväksyä. Omakin mieheni, joka on tuollainen, vapautui markkinoille 35-vuotiaana. Hänellä oli jo kaksi lasta, mutta minua se ei haittaa. Heillä on toimiva yhteishuoltajuus lasten äidin kanssa ja lapset täyspäisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei jää,mahtava nainen.
Mistä kohtaa?
Minun exäni oli ja on hyvätuloinen uramies, jolla on velaton hyvänkokoinen asunto pk-seudulla, laadukas auto ym. Vapautin hänet markkinoille kun hän oli 36. Lapsia meillä ei ollut. Eli kyllä näitä markkinoilla on! Selvää oli, että ei hän kauaa sinkkuna pysy eikä pysynytkään. Tosin tsemppiä sille uudelle, siinä oli ihan syynsä miksi hänet vapautin markkinoille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei jää,mahtava nainen.
No minkä vuoksi mahtava ja kaunis nainen on jäänyt sinkuksi ja on nyt kolmikymppisenä niin epätoivoinen, että etsii aviomiestä sokkona?
Tämän ohjelman jälkeen viimeistään jää lehdelle soittelemaan. No, joku rahoilla leuhkiva sosiopaatti voi ottaa.Aika moni hyvätuloinen mies ottaisi oikein mielellään Jennin kaltaisen naisen, jolla on tavallinen työ, elämänhallinta kunnossa, säästöjä ja vastuullista rahankäyttöä, ja pitää kodin erittäin hyvässä kunnossa ja tekee ruokaa. Moni haastava
No jos hyvätuloisista ja menestyvistä miehistä puhutaan, niin heille löytyy kyllä vaihtoehtoja, muitakin kuin tuollainen tavallinen tanttaralla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moni nainen olisi ollut tyytyväinen kun saa komean Vin Dieselin näköisen hyvin säilyneen nelikymppisen miehen!
Ulkonäöllä ei makseta laskuja ja lasten haalareita
Niin montako lasta Jennillä olikaan?
Vierailija kirjoitti:
Minun exäni oli ja on hyvätuloinen uramies, jolla on velaton hyvänkokoinen asunto pk-seudulla, laadukas auto ym. Vapautin hänet markkinoille kun hän oli 36. Lapsia meillä ei ollut. Eli kyllä näitä markkinoilla on! Selvää oli, että ei hän kauaa sinkkuna pysy eikä pysynytkään. Tosin tsemppiä sille uudelle, siinä oli ihan syynsä miksi hänet vapautin markkinoille.
No mutta näissä on onneksi aina se, että erilaiset luonteet natsaa paremmin. Voin itsekin myöntää, että yksi eksäni sai minut niin raivon valtaan välillä, että siitä suhteesta ei tullut sitten mitään. Nyt hän on kuitenkin ollut ihan toisenlaisen naisen kanssa naimisissa jo vuosia, ja minäkin olen paljon täyspäisempi nykyisen kumppanini kanssa, koska meillä kommunikaatio toimii. Että jotkut ei sovi toisilleen. Tietysti esim. pettäjä on varmasti pettäjä ihan joka ikisessä parisuhteessaan.
Vierailija kirjoitti:
Kerro nyt mikä syy, jos aloittaa kertomaan, niin pitää kertoa loppuun asti!!
Jenni osoitti hienosti, millaisia naiset ovat.
Kun nainen on pienituloinen ja pehmeä kodinhengetär, hänelle sopii hyvätuloinen uramies koska vastakohdat täydentävät toisiaan.
Kun nainen on hyvätuloinen ja kova uranainen, hänelle sopii hyvätuloinen uramies koska samanlaiset leikkivät parhaiten yhdessä.
Kaikki naiset haluavat lopulta samaa. Miehen joka on naista pidempi, parempituloinen, menestyneempi, päättäväisempi, osaavampi ja älykkäämpi. Nainen, vaikka olisi millainen strong independent woman, haluaa katsella miestä ylöspäin ja olla prinsessa jota mies turvaa.
Jenni on naisena surkea valinta. Alle keskituloinen nainen joka sukutaustansa takia vaatii kovatuloista miestä. Jenni haluaa prinssin, mutta on itse prinsessa vain vaatimustensa osalta, ei muuten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei jää,mahtava nainen.
Aivan saman kysymyksen voi esittää noille miehille.
Tavalliseen tanttarallaan.. minusta Jenni on kyllä ihan hyvännäköinen ja vaikutti hauskalta ja peruspositiiviselta naiselta. Hän myös selvästi huolehtii kodista ja esim. talousasioista keskimääräistä paremmin, eli olisi varmasti aika hyvä kumppani, jonka suhteen ei ole riskiä, että esim. tuhlailisi miehen rahat menemään vain holtittomasti.
Noiden uramiesten kanssa töitä tekevänä, niin ei heidän vaimot mitään missejä ole. Ennemminkin juuri kunnollisia ja tavallisia.
Vierailija kirjoitti:
Moni nainen olisi ollut tyytyväinen kun saa komean Vin Dieselin näköisen hyvin säilyneen nelikymppisen miehen!
Ai että samaa näköä 😂😂😂
Ymmärrän Jennin pettymyksen, odotti ihan toisenlaisia juttuja Jyrkiltä kuin mitä oli luvassa. Mutta todella ilkeää repostella noin henkilökohtaisesti Jyrkin raha-asioita telkkarissa.
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäinen tämä nykyinen oli heidän tavatessaan? 25?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mutta näissä on onneksi aina se, että erilaiset luonteet natsaa paremmin. Voin itsekin myöntää, että yksi eksäni sai minut niin raivon valtaan välillä, että siitä suhteesta ei tullut sitten mitään. Nyt hän on kuitenkin ollut ihan toisenlaisen naisen kanssa naimisissa jo vuosia, ja minäkin olen paljon täyspäisempi nykyisen kumppanini kanssa, koska meillä kommunikaatio toimii. Että jotkut ei sovi toisilleen. Tietysti esim. pettäjä on varmasti pettäjä ihan joka ikisessä parisuhteessaan.
Juuh. Syyni jättää hänet ei kuitenkaan ollut luonne-erot vaan hänen liiallinen alkoholinkäyttö ja se, että tapasi menettää muistinsa juhlimisen pikkutunneilla ja näin välillä jäi epäselväksi mitä on touhunnut. Mutta jos hänen uutta sellainen ei haittaa hänen nyxää, niin mikäs siinä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäinen tämä nykyinen oli heidän tavatessaan? 25?
Exäni ikäinen suunnilleen. Ei hän koskaan ollut minkään nuorempien naisten perään.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän Jennin pettymyksen, odotti ihan toisenlaisia juttuja Jyrkiltä kuin mitä oli luvassa. Mutta todella ilkeää repostella noin henkilökohtaisesti Jyrkin raha-asioita telkkarissa.
Eikös se Jyrki ihan itse ollut pokalla pyytänyt Jenniä lainaamaan rahaa (en tiedä näytettiinkö tätä telkkarissa). Ei ehkä kannattaisi tehdä sellaista, jos sillä ei saisi telkkarissa retostella, jos on mukana ohjelmassa, jossa sinun tekemisiäsi seurataan viikkoja.
Ymmärrän täysin Jenniä. Jyrki sanoi haluavansa yhteisen talon ja lapsia mutta ei ole säästänyt keskitasoisesta palkastaan senttiäkään. Kuka on vielä 40v. noin kujalla? Ohjelmaan Jyrki päätyi siskon ilmoittamana, sitä ennen 10 vuotta sinkkuna.
Vierailija kirjoitti:
Jenni osoitti hienosti, millaisia naiset ovat.
Kun nainen on pienituloinen ja pehmeä kodinhengetär, hänelle sopii hyvätuloinen uramies koska vastakohdat täydentävät toisiaan.
Kun nainen on hyvätuloinen ja kova uranainen, hänelle sopii hyvätuloinen uramies koska samanlaiset leikkivät parhaiten yhdessä.
Kaikki naiset haluavat lopulta samaa. Miehen joka on naista pidempi, parempituloinen, menestyneempi, päättäväisempi, osaavampi ja älykkäämpi. Nainen, vaikka olisi millainen strong independent woman, haluaa katsella miestä ylöspäin ja olla prinsessa jota mies turvaa.
Jenni on naisena surkea valinta. Alle keskituloinen nainen joka sukutaustansa takia vaatii kovatuloista miestä. Jenni haluaa prinssin, mutta on itse prinsessa vain vaatimustensa osalta, ei muuten.
Eihän tämä Jenni mitään kovatuloista uramiestä ollut hakemassa, vaan ihan asiansa hoitavaa tavista, itsensä kaltaista, sellaista jonka voi luottaa hoitavansa sen oman osansa. Jyrki taas oli kohtuullisista tuloistaan huolimatta persaukinen eli selvästi Jenniä köyhempi.
Ymmärrän täysin Jenniä. Minullekin talousasiat ovat merkittävä osa perusturvallisuuden tunnetta.
Oma mieheni on ihan perusduunari, tienaa suunnilleen saman verran kuin Jyrki. Omaisuutta on ehkä joku yksittäinen tonni säästötilillä. Mutta koskaan ei ole pyytänyt rahaa lainaksi ja jos pyykkikone hajoaa, niin heti ostamme sen puoliksi eikä millään osamaksuilla. Minä olen vähän Jennin tyylinen Tsernobyl-kaappi -ihminen ja koen, että tämä taso, minkä mieheni voi minulle taloudellista turvaa antaa on ehdoton minimi, mutta aivan riittävä. Jyrkin kohdalla näin ei ollut.
Ulkonäöllä ei makseta laskuja ja lasten haalareita