Lue keskustelun säännöt.
Voiko hernekeittoa pakastaa?
21.02.2007 |
Tein ison kattilallisen hernekeittoa ja nyt mietin voiko sitä pakastaa vai meneekö se pilalle? Olisi sitten esim. miehelle " pikaruokaa" pakkasessa jos en ole kotona.
Kommentit (3)
just noin ajattelin itse, annospurkkeihin ja pakkaseen.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Pakastepusseihin on helppo laittaa, kun vievät litteinä levyinä vähän tilaa pakastimessa.
Mä yleesä teen ison annoksen keittoa kerralla ja laitan aina annos purkkeihin ja sit pakastan.