Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko hernekeittoa pakastaa?

Vierailija
21.02.2007 |

Tein ison kattilallisen hernekeittoa ja nyt mietin voiko sitä pakastaa vai meneekö se pilalle? Olisi sitten esim. miehelle " pikaruokaa" pakkasessa jos en ole kotona.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
21.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä yleesä teen ison annoksen keittoa kerralla ja laitan aina annos purkkeihin ja sit pakastan.

Vierailija
2/3 |
21.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

just noin ajattelin itse, annospurkkeihin ja pakkaseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
21.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakastepusseihin on helppo laittaa, kun vievät litteinä levyinä vähän tilaa pakastimessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kuusi