Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten ihmiset viitsii tehdä työkseen esim. siivousta ja renkaiden vaihtoa?

Vierailija
18.11.2024 |

Itsellä siivouksen aloittaminen on kovan työn takana ja iso epämiellyttävä homma, samoin renkaiden vaihto on tympeetä hommaa, miten jotku ihmiset viitsii tehdä näitä töitä joka päivä. Moppi ja rätti kädessä heiluvat yritysten vessoissa ja käytävillä ja samaa raskasta renkaiden vaihtoa liukuhihnalta.

Kommentit (131)

Vierailija
121/131 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitään järkeähän siinä ei ole. Työ on asia johon ihminen käyttää elämästään eniten aikaa. Miksi kukaan siis tekisi töitä, josta ei saa kunnon korvausta ja joka ei ole mukavaa, inspiroivaa ja kehittävää. Meillä jokaisella on mahdollisuus mihin tahansa ammattiin ja työpaikkaan. Se että jää puurtamaan samaa pienipalkkaista työtä vuosiksi ei kerro muusta kuin motivaation köyhyydestä ja ideoiden jämähtämisestä.

Erittäin sivistymätön kommentti. Huomaa, että et ole paljoakaan lukenut yhteiskunnasta saatikka sen muutoksesta viimeisten vuosikymmenten aikana tai ymmärrä monenkaan ihmisen todellisuutta. Elänet kuplassa, jossa kaikilla on ollut valmiina hyvät mahdollisuudet elämässään. Lisäksi on aika paljon ihmisiä, joille työ on vain keino ansaita elantonsa ja intohimot ovat muualla ja tämä on ihan ok. Miten yhteiskunta pyörisi ilman siivoojia ja renkaanvaihtajia? Itse arvostan eniten juurikin siivoojia, kiinteistöhuoltajia, hoitajia jne., tekevät ehdottomasti tärkeämpää työtä kuin allekirjoittanut ja muut akateemiset - työtä, jota en itse edes osaisi tai pystyisi.

Vierailija
122/131 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkun nekin on tehtävä, onneksi on monenlaisia ihmisiä, pidän kaikkea työtä tärkeänä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/131 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmiset viitsii makoilla yhteiskunnan loisina kotona vuosia ja huutaa lisää liksaa sinne sohvan pohjalle ?!

Vierailija
124/131 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin siivoistyö oli siitä tosi kivaa, että se oli niin itsenäistä. Menin vaan eri kohteisiin ja siivoilin. Ei tarvinnut kenenkään marisemista kuunnella. Jos vain palkka olisi edes hiukan parempi, olisin jatkanut sitä työtä loppuelämäni. 

Siinä sai liikuntaakin mukavasti, nyt vain istun ja perse levii.

125/131 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niillä on vähän enemmän itsekunnioitusta ja resilienssiä kuin sinulla.

Mielestäni itsensä kunnioittaminen taas on sitä, että ihminen ei suostu tekemään töitä, joita ei itse nauti tai jotka eivät tue omaa hyvinvointia ja elämänlaatua. Lisäksi itsensä kunnioittaminen liittyy siihen, että vaatii itselleen reilua palkkaa ja kunnollisia työolosuhteita.

T. Eri

Sä olet vähän niinkuin inseli naismarkkinoilla. Saahan sitä vaatia, se on eri asia sitten mihin rahkeet riittää. 

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
126/131 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veljeni on putkimies, hänellä on oma yritys.  Hänellä on omakotitalo, kesämökki, 2 uutta autoa. Ei velkaa. Hän osti minulle yksiön Vantaalta. Miksi halveksutte duunareita?

Vierailija
127/131 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffebulla kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niillä on vähän enemmän itsekunnioitusta ja resilienssiä kuin sinulla.

Mielestäni itsensä kunnioittaminen taas on sitä, että ihminen ei suostu tekemään töitä, joita ei itse nauti tai jotka eivät tue omaa hyvinvointia ja elämänlaatua. Lisäksi itsensä kunnioittaminen liittyy siihen, että vaatii itselleen reilua palkkaa ja kunnollisia työolosuhteita.

T. Eri

Sä olet vähän niinkuin inseli naismarkkinoilla. Saahan sitä vaatia, se on eri asia sitten mihin rahkeet riittää. 

Itsestäkin hyvin pitkälti kiinni mihin ne rahkeet riittää. Tottakai pitää pyrkiä kehittämään itseään mahdollisemman paljon, jotta saa mitä halua. Valittamalla, että elämä on epäreilua ei tul saamaan mitään.

Vierailija
128/131 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä voisin mennä renkaita vaihtamaan, mutta jostain syystä eivät noihin hommiin palkkaa keski-ikäisiä tätejä. 

Vois olla ettei kunto riitä.

Ilmeisesti tällainen ennakkoluulo on. Ei saa edes mahdollisuutta päästä murtamaan ennakkoluuloja. 

Ei se ole ennakkoluulo se on fakta. Tarvii oikeasti olla todella paljon treenannut nainen että pystyy tuohon.

Vähän tuntus dorkalta laittaa työhakemukseen jotain coopertulosta, kk-pp-mv tuloksia tai leuanvetoenkkoja, mutta kai se on jatkossa pakko kun ääliöt ei tajua et kyllä nainen jaksaa muutaki nostaa ku kynän lattialta. 

Ahaa! Siitä olikin kysymys, että vahva, treenattu nainen halusi pullistella lihasvoimillaan.  Erikoisuudentavoittelu ja huomionkipeys vaatii aina toisten hämmästelyä ja parasta on kateuden herättäminen.

Vierailija
129/131 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koo kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä voisin mennä renkaita vaihtamaan, mutta jostain syystä eivät noihin hommiin palkkaa keski-ikäisiä tätejä. 

Vois olla ettei kunto riitä.

Ilmeisesti tällainen ennakkoluulo on. Ei saa edes mahdollisuutta päästä murtamaan ennakkoluuloja. 

Ei se ole ennakkoluulo se on fakta. Tarvii oikeasti olla todella paljon treenannut nainen että pystyy tuohon.

Vähän tuntus dorkalta laittaa työhakemukseen jotain coopertulosta, kk-pp-mv tuloksia tai leuanvetoenkkoja, mutta kai se on jatkossa pakko kun ääliöt ei tajua et kyllä nainen jaksaa muutaki nostaa ku kynän lattialta. 

Ahaa! Siit

Haluaahan ne . Eivät vaan ressukat tajua et vaikka jaksais sen 50kg vetää rinnalle salilla 8x.   On hieman eri asia tehdä jotain tuhansia kertoja päivässä, viikkokausia putkeen. Kertoo naisten kyvyttömyydestä suhteuttaa asioita.

Vierailija
130/131 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veljeni on putkimies, hänellä on oma yritys.  Hänellä on omakotitalo, kesämökki, 2 uutta autoa. Ei velkaa. Hän osti minulle yksiön Vantaalta. Miksi halveksutte duunareita?

Mä taas kattelin tuota yel-ketjua ja totesin, että menee vallan mukavasti, halveksitussa ammatissa laitoshuoltajana. Aika paljon on muuttujia matkassa.

Vierailija
131/131 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen aina ollut kotioloissa laiska siivooja.

Olen tehnyt n. 10vuotta siivoojan työtä ja tykkään työstäni.

Itsekin ajattelin hankkia toisen ammati ja ryhtyä siivoojaksi. Kyllä työnteko laakereilla lepäämisen voittaa ihan mennentullen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kahdeksan