Pelkään koko ajan että teen jotain väärin
Välillä en saa henkeä kun ahdistaa niin pienetkin asiat. Äsken varmaan vartin mietin yksinkertaisen sähköpostin lähettämistä, missä oli vain pari lausetta. Etten vaan kirjoita mitään minkä voi ymmärtää väärin. Aamusta lähtien ahdistanut että veinkö lapsen ihan vääränlaisissa vaatteissa hoitoon, se haalari taitaa olla vielä liian kuuma ja mitä kaikki hoitajat ajattelee kun mun lapsi riisuu siellä haalarin ja sillä on varmaan niska hiessä, eikö se typerä äiti osaa lastaan pukea oikein. Mun mielikuvissa ne oikein joukolla tuomitsee mun virheitä. Tällaiset asiat mun päässä pyörii päivittäin ja tuntuu että tulen hulluksi! Tiedän ettei ole totta eikä normaalia ajatella näin, mutta en pysty lopettamaan tätä. Olen aina ärtynyt ja väsynyt, muilla on vaan ne "tavalliset ongelmat" mutta mun pitää vielä kuormittaa itseäni näillä hulluilla jatkuvilla ajatuksilla.
Kommentit (6)
Minäkin olin tuollainen. Sitten tajusin, että minä en ajattele mitä muut ihmiset ovat tehneet väärin tai mokailleet. Kukaan tuskin ajattelee minuakaan vapaa-ajallaan.
Minä taas koen mokailevani jatkuvasti ja olevani tyhmä ja ajattelematon, kun en osaa etukäteen ottaa huomioon asioita (kuten sinä) ja ennaltaehkäistä näitä mokia. Tänäänkin olen soimannut itseäni asioista, jotka olen tehnyt väärin. En osaa erottaa mikä on oikeasti muidenkin mielestä väärin ja mikä vain omaa vaativuuttani itseäni kohtaan.
Taustalla heikko itsetunto ja kehnot sosiaaliset taidot.
Äh. Nou hätä. Sullakin on lienee usein darra.
Anna lapsi sijoitukseen, noin huonolla mielenterveydellä ei lapselle voi antaa tasapainoista elämää. Omat asiat pitäis nyt laittaa kuntoon siellä pään sisällä. Tuollainen ei todellakaan ole normaalia eikä kyseessä nyt oo mikää pieni ongelma. Sun pitäis kyetä hoitaa vähän vastivampiakin asioita kun jotkut haalarit päiväkotiin ahdistumatta. Lapsi jokatapauksessa vaistoaa sun mielentilan ja voi pahoin sen takia.
:(