Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Puoliso heittää pois omaisuuttani

Vierailija
18.11.2024 |

Puoliso saattaa heittää salaa pois minun tavaroitani. Ei joka päivä, mutta silloin tällöin. Jos olen ostanut ruokaa ihan vain itselleni, hän saattaa heittää sen avaamattomana roskiin sillä välin, kun olen käymässä jossain. Tämä on todella ärsyttävää. Välillä etsin niitä ja hän teeskentelee etsintäni ajan, ettei tiedä, missä ne ovat. Sitten kuin ne löytyvät, niin hän hiljaisesti myöntää heittäneensä ne pois, muttei kerro syytä toiminnalleen. Muuten voisi olla kyse muistisairaudesta, mutta tätä tapahtuu vain minun tavaroilleni.

Kommentit (107)

Vierailija
101/107 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Hänet on jo täysin nujerrettu ymmärtääkseen isän hulluutta. Hän oikeasti uskoo, ettei pärjäisi ilman "erinomaista" isäämme. Vaikka me lapset olemme yrittäneet saada häntä ymmärtämään miten asiat oikeasti on. Niin surullista kuin se onkin, hän tuskin tulee koskaan jättämään isää. Enkä ihmettele yhtään, sillä olen itsekin ollut hänen uhri, ja kesti hyvin kauan tajuta, että en olekaan jollain oudolla tavalla huonompi kuin muut. Henkisen väkivallan uhrit ei noin vain lähde suhteesta. "

Mikä siinä on syynä että ei lähde ennen kun ne lapset on edes hankittu? Hölmöyksissään kuvittelee että rakkaus muuttaa kaiken?

Narsisti paljastaa itsensä vasta kun toinen on nalkissa. Joillain se hetki on yhteen muutto, toisilla naimisiinmeno tai lasten saanti. Ennen tätä voi olla hyvin hurmaava. 

Vierailija
102/107 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Hänet on jo täysin nujerrettu ymmärtääkseen isän hulluutta. Hän oikeasti uskoo, ettei pärjäisi ilman "erinomaista" isäämme. Vaikka me lapset olemme yrittäneet saada häntä ymmärtämään miten asiat oikeasti on. Niin surullista kuin se onkin, hän tuskin tulee koskaan jättämään isää. Enkä ihmettele yhtään, sillä olen itsekin ollut hänen uhri, ja kesti hyvin kauan tajuta, että en olekaan jollain oudolla tavalla huonompi kuin muut. Henkisen väkivallan uhrit ei noin vain lähde suhteesta. "

Mikä siinä on syynä että ei lähde ennen kun ne lapset on edes hankittu? Hölmöyksissään kuvittelee että rakkaus muuttaa kaiken?

Narsisti paljastaa itsensä vasta kun toinen on nalkissa. Joillain se hetki on yhteen muutto, toisilla naimisiinmeno tai lasten saanti. Ennen tätä voi olla hyvin hurmaava. 

Läheisriippuvuuden kannattaa itsessään tunnistaa ja pyrkiä siitä eroon. Mihinkään nalkkiiin ei jää ilman sitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/107 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

veikkan että sulle on puhjennut trollauskausi, tääkii on ollut jo ennenkin

No voihan tällaista tapahtua joillekin, vaikka se oudolta kuulostaakin. Mun mies heittää roskiin tavaraa, joiden tarkoitusta hän ei tiedä. Ei edes kysy minulta. Todella rasittavaa, mutta samanlainen on hänen äitinsä. Pahinta oli kun anoppi tuli kylään ja he saivat päähänsä siivota kotia ja mun työhuonetta. Onneksi eivät ole enää viime aikoina uskaltaneet näin tehdä, kun heitin anopin pihalle. Miestä vielä säälin kun hän on vielä vähäsen oppimiskykyinen.

Vierailija
104/107 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis heittääkö pois jotain sun herkkuja kun pitää sua liian lihavana vai ihan kaikkea vaan, vaikka porkkanapussin? 

Ihan sattumanvaraisesti jotain vaan, ei siis erityisesti lihottavia ruokia.

Pohdin että onko hänelle puhjennut näin valikoiva muistisairaus? Tällaista ei ollut suhteen alkuaikoina, vasta viime vuosina. Hän on myös vaikuttanut huonotuuliselta ja ehkä myös masentuneelta.

Ap

Voihan se muistisairaus olla sinulla, sinähän tässä syytöksiä esität eli olet ihan klassinen esimerkki. Niin kuule anopilta vie kiinteistöhuolto vaatteita jne. Vaikkei ole edes käyny siellä 

Ap löysi ne tavarat roskiksesta ja puoliso myönsi laittaneensa 

Olitko paikalla ? 

Vierailija
105/107 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolisosi on narsisti.

Vierailija
106/107 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun yks tuttu pariskunta, molemmat ihan mukavia, niin se nainen laittoi sen miehen kaikki bändipaidat roskiin, ja heitti hesarin pois ennenkuin mies kerkesi töistä kotiin sitä lukemaan. Nainen vielä kehtasi sanoa että mitäs kantavat lehtiroskaa hänen kotiinsa. He sitten erosivat. 

Vierailija
107/107 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuttuu, kun ostat vain itaellesi jotain ja kostaa sen noin?