Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Puoliso heittää pois omaisuuttani

Vierailija
18.11.2024 |

Puoliso saattaa heittää salaa pois minun tavaroitani. Ei joka päivä, mutta silloin tällöin. Jos olen ostanut ruokaa ihan vain itselleni, hän saattaa heittää sen avaamattomana roskiin sillä välin, kun olen käymässä jossain. Tämä on todella ärsyttävää. Välillä etsin niitä ja hän teeskentelee etsintäni ajan, ettei tiedä, missä ne ovat. Sitten kuin ne löytyvät, niin hän hiljaisesti myöntää heittäneensä ne pois, muttei kerro syytä toiminnalleen. Muuten voisi olla kyse muistisairaudesta, mutta tätä tapahtuu vain minun tavaroilleni.

Kommentit (107)

Vierailija
61/107 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten te voitte uskoa kaiken :))))))

Tämä saa alapeukkuja. Näihin trolleihin ei siis saa puuttua.

Aina vaan paranee mammat. Ei voi kuin nauraa.

Olet onnekas kun saat elää maailmassa, jossa on vaan hyviä ja terveitä ihmisiä. Meidän muiden todellisuus on toisenlainen. 

Vierailija
62/107 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun emä oli samanlainen. Hirveää kuinka kauan kestää ennen kuin saa itse valita seuransa. 20v elämästä kankkulan kaivoon...

Lopeta nyt jo jumaliste tuo emä-sanan käyttö kun kyse ihmisistä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/107 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä tämän tyyppisissä trolleissa tai tarinoissa ärsyttää niin paljon että niihin pitäisi puuttua. Ihan haukojahan nämä on. Loppuvat vain aina kesken kun tarinaa ei ole mietitty tarpeeksi pitkälle. Toisaalta jos olisi ne tarinat todennäköisesti saisi myydyksi.

Vierailija
64/107 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun emä oli samanlainen. Hirveää kuinka kauan kestää ennen kuin saa itse valita seuransa. 20v elämästä kankkulan kaivoon...

Ihmiset ovat eläimiä, joista osalla on emäksi tulemista varten emätin.

Vierailija
65/107 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten kummassa ne löytyvät jos heitti pois? 

No sieltä roskiksesta? 

Menet ulkoroskikseen availemaan pusseja tai kaivelet keittiön roskiksesta suodatinpussien ja munankuorien alta?

Etkö itse etsisi todistusaineistoa jos epäilisit puolisosi heittävän pois omaisuuttasi? Uskoisit sinisin silmin mitä manipuloiva puoliso sepittelee? 

Miksi jäisin etsimään todistusaineistoa? Mikä pakottaisi mut jäämään suhteeseen?

Vierailija
66/107 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä tämän tyyppisissä trolleissa tai tarinoissa ärsyttää niin paljon että niihin pitäisi puuttua. Ihan haukojahan nämä on. Loppuvat vain aina kesken kun tarinaa ei ole mietitty tarpeeksi pitkälle. Toisaalta jos olisi ne tarinat todennäköisesti saisi myydyksi.

Onko ne trollit kanssasi siellä huoneessa nytkin? 

Vierailija
67/107 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten kummassa ne löytyvät jos heitti pois? 

No sieltä roskiksesta? 

Menet ulkoroskikseen availemaan pusseja tai kaivelet keittiön roskiksesta suodatinpussien ja munankuorien alta?

Etkö itse etsisi todistusaineistoa jos epäilisit puolisosi heittävän pois omaisuuttasi? Uskoisit sinisin silmin mitä manipuloiva puoliso sepittelee? 

Miksi jäisin etsimään todistusaineistoa? Mikä pakottaisi mut jäämään suhteeseen?

Sulla on tapana lähteä suhteista tai syytellä kumppania vaan senhetkisen fiiliksen perusteella vailla faktoja? 

Vierailija
68/107 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ne missään huoneessa ole. Kyllä ne trollitarinat on ihan jokaisen omassa päässä.

Vierailija
69/107 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näet pikku-ukkoja?

Vierailija
70/107 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis heittääkö pois jotain sun herkkuja kun pitää sua liian lihavana vai ihan kaikkea vaan, vaikka porkkanapussin? 

Ihan sattumanvaraisesti jotain vaan, ei siis erityisesti lihottavia ruokia.

Pohdin että onko hänelle puhjennut näin valikoiva muistisairaus? Tällaista ei ollut suhteen alkuaikoina, vasta viime vuosina. Hän on myös vaikuttanut huonotuuliselta ja ehkä myös masentuneelta.

Ap

Voihan se muistisairaus olla sinulla, sinähän tässä syytöksiä esität eli olet ihan klassinen esimerkki. Niin kuule anopilta vie kiinteistöhuolto vaatteita jne. Vaikkei ole edes käyny siellä 

Vierailija
71/107 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko jotenkin kovin nuori ja naiivi vielä kun et ole törmännyt hulluihin? Edes uutisissa

Vierailija
72/107 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näet pikku-ukkoja?

Niitä kutsutaan harhoiksi ei trolleiksi.

Vierailija
73/107 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis heittääkö pois jotain sun herkkuja kun pitää sua liian lihavana vai ihan kaikkea vaan, vaikka porkkanapussin? 

Ihan sattumanvaraisesti jotain vaan, ei siis erityisesti lihottavia ruokia.

Pohdin että onko hänelle puhjennut näin valikoiva muistisairaus? Tällaista ei ollut suhteen alkuaikoina, vasta viime vuosina. Hän on myös vaikuttanut huonotuuliselta ja ehkä myös masentuneelta.

Ap

Voihan se muistisairaus olla sinulla, sinähän tässä syytöksiä esität eli olet ihan klassinen esimerkki. Niin kuule anopilta vie kiinteistöhuolto vaatteita jne. Vaikkei ole edes käyny siellä 

Ap löysi ne tavarat roskiksesta ja puoliso myönsi laittaneensa 

Vierailija
74/107 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta ei kai muistisairaat noin toimi?Voivat kyllä siirrellä tavaroita, eivätkä muisti mihin jättivät, mutta ei tuo tavaroiden roskikseen laittaminen ole mitenkään yleistä muistisairaudessa. 

Aattelit siis, että muistisairaus on ainut vaihtoehto? Kävikö ollenkaan mielessä, että on esimerkiksi psykoosisairauksia ja aivojen toimintaan vaikuttavia verenkierto- ja syöpäsairauksia? Katteletko vierestä kun hänen kuntonsa romahtaa ja hän kuolee?

Vierailija
75/107 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta ei kai muistisairaat noin toimi?Voivat kyllä siirrellä tavaroita, eivätkä muisti mihin jättivät, mutta ei tuo tavaroiden roskikseen laittaminen ole mitenkään yleistä muistisairaudessa. 

Aattelit siis, että muistisairaus on ainut vaihtoehto? Kävikö ollenkaan mielessä, että on esimerkiksi psykoosisairauksia ja aivojen toimintaan vaikuttavia verenkierto- ja syöpäsairauksia? Katteletko vierestä kun hänen kuntonsa romahtaa ja hän kuolee?

En todellakaan jää kattelemaan.

Vierailija
76/107 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei taida ap olla mikään johtava porkkanan ostaja paikkakunnallaan. Luultavammin sipsipusseja ja suklaalevyjä.

Vierailija
77/107 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset ovat eläimiä, joista osalla on emäksi tulemista varten emätin.

Mikä nyt tässäkin on ongelmana?. Emakkokin on naispuolista vauvan synnyttänyttä henkilöä tarkoittava sana. Miksi joka asiasta pitää aloittaa metookampanja?

Vierailija
78/107 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n tarina muistuttaa dementikkojen tarinoita. Joku käy salaa kotona ja varastaa sitä sun tätä. 

Kannattaa laittaa keittiöön pieni kamera, joka kuvaa jääkaappia. Jospa se onkin ap itse, joka syö öisin unissaan juttuja. Asioita voi tehdä tietämättään esimerkiksi lääkityksen sivuvaikutuksena.

Mulla oli yhteen aikaan jokin nukahtamis- tai masennuslääke, joka aiheutti omituista toimeliaisuutta öisin. Yhtenä yönä vaihdoin hanan kylppäriin, vaikken ole mikään putkiasentaja. Perhe ei kuullut mitään, kukaan ei herännyt, mutta aamulla oli uusi hana paikallaan ja vanha laatikossa lattialla. Eikä mulla ollut ensin mitään muistikuvaa tapahtuneesta, mutta niitä tuli vähitellen seuraavan päivän aikana.

Ihan ekana siis kannattaa tarkistaa se oma lääkitys ja tila.

Vierailija
79/107 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Emä on muinaissuomea ja tarkoittaa äitiä. 

Vierailija
80/107 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ilman muuta ajattelin, että ap on mies. Miesten kamat kun ei yleensä sovi naisten mielestä sisustukseen.