Puoliso heittää pois omaisuuttani
Puoliso saattaa heittää salaa pois minun tavaroitani. Ei joka päivä, mutta silloin tällöin. Jos olen ostanut ruokaa ihan vain itselleni, hän saattaa heittää sen avaamattomana roskiin sillä välin, kun olen käymässä jossain. Tämä on todella ärsyttävää. Välillä etsin niitä ja hän teeskentelee etsintäni ajan, ettei tiedä, missä ne ovat. Sitten kuin ne löytyvät, niin hän hiljaisesti myöntää heittäneensä ne pois, muttei kerro syytä toiminnalleen. Muuten voisi olla kyse muistisairaudesta, mutta tätä tapahtuu vain minun tavaroilleni.
Kommentit (107)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten te voitte uskoa kaiken :))))))
Tämä saa alapeukkuja. Näihin trolleihin ei siis saa puuttua.
Aina vaan paranee mammat. Ei voi kuin nauraa.
Mikä tämän tyyppisissä trolleissa tai tarinoissa ärsyttää niin paljon että niihin pitäisi puuttua. Ihan haukojahan nämä on. Loppuvat vain aina kesken kun tarinaa ei ole mietitty tarpeeksi pitkälle. Toisaalta jos olisi ne tarinat todennäköisesti saisi myydyksi.
Ai hauskaa kun mies haukutaan ties mistä?
Okei. Turha odottaa että arvostaisin naisia.
Nämä trollit ovat aivotonta haukkumista.
Vierailija kirjoitti:
Ap:n tarina muistuttaa dementikkojen tarinoita. Joku käy salaa kotona ja varastaa sitä sun tätä.
Kannattaa laittaa keittiöön pieni kamera, joka kuvaa jääkaappia. Jospa se onkin ap itse, joka syö öisin unissaan juttuja. Asioita voi tehdä tietämättään esimerkiksi lääkityksen sivuvaikutuksena.
Mulla oli yhteen aikaan jokin nukahtamis- tai masennuslääke, joka aiheutti omituista toimeliaisuutta öisin. Yhtenä yönä vaihdoin hanan kylppäriin, vaikken ole mikään putkiasentaja. Perhe ei kuullut mitään, kukaan ei herännyt, mutta aamulla oli uusi hana paikallaan ja vanha laatikossa lattialla. Eikä mulla ollut ensin mitään muistikuvaa tapahtuneesta, mutta niitä tuli vähitellen seuraavan päivän aikana.
Ihan ekana siis kannattaa tarkistaa se oma lääkitys ja tila.
Kaasuvalottaja ilmottautui!
Vierailija kirjoitti:
Tekee kiusallaan. Kysymys on että miksi?
Tämä. Mun narsisti-isä tekee tämänkaltaisia temppuja äidilleni. Esimerkiksi osoittaakseen muka äitini hölmöyttä, ja kaasuvaloittaakseen. Hän saattaa vaikka piilottaa äitini avaimet, ja "todistaa" sillä, että äiti on huolimaton. Voisi myös helposti hävittää jotain ruoka-aineita joista ei itse pidä, osoittaakseen niiden olevan huonoja tai turhia. Ja kun äiti ihmettelee näitä asioita, pääsee isä ilkkumaan häntä. Toiminta on tietenkin niin pimeää ja ilkeää, että eihän sellaista voi kuitenkaan ääneen epäillä kuulostamatta itse hullulta. Isä teki näitä temppuja myös meille lapsille aikanaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä tämän tyyppisissä trolleissa tai tarinoissa ärsyttää niin paljon että niihin pitäisi puuttua. Ihan haukojahan nämä on. Loppuvat vain aina kesken kun tarinaa ei ole mietitty tarpeeksi pitkälle. Toisaalta jos olisi ne tarinat todennäköisesti saisi myydyksi.
Missä kommentissa kerrottiin aloittajan ja hänen puolisonsa sukupuolet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketä näissä haukutaan? Kyllähän se sukupuolesta riippumatta on ihan omaa hölmöyttä jos tuota käytöstä sietää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huhhuh. Miehesi ei ole terve.
Missä mainittiin kummankaan sukupuolia?
Sulle sana menkka on outo. Vain naiset tarvitsevat siteitä ja ap: puiliso rahtoo hänen ostavan niitä.
Mä olen selkeästi ollut tällä palstalla liikaa, kun osasin sen menkkarättikommentin sivuuttaa tietäen, että sen on kirjoittanut joku muu kuin ap, joku joka haluaa sekoittaa keskustelua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä kohta ap sanoi että puoliso on mies?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Mun narsisti-isä tekee tämänkaltaisia temppuja äidilleni. Esimerkiksi osoittaakseen muka äitini hölmöyttä, ja kaasuvaloittaakseen. Hän saattaa vaikka piilottaa äitini avaimet, ja "todistaa" sillä, että äiti on huolimaton. Voisi myös helposti hävittää jotain ruoka-aineita joista ei itse pidä, osoittaakseen niiden olevan huonoja tai turhia. Ja kun äiti ihmettelee näitä asioita, pääsee isä ilkkumaan häntä. Toiminta on tietenkin niin pimeää ja ilkeää, että eihän sellaista voi kuitenkaan ääneen epäillä kuulostamatta itse hullulta. Isä teki näitä temppuja myös meille lapsille aikanaan.
Onhan se äiti hölmö jos jää tuollaiseen suhteeseen. Vai mikä muu sen asian selittäisi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai harmitonta ajanvietettä, jonka otat turhan vakavasti. Kehitä itsetuntoasi ja itseluottamustasi vaikka lukemalla. Se toimii pään kuntouttamiseen monella eri tavalla: antaa tietoa, lisää empatiakykyä, laventaa ajattelua ja laajentaa käsitevarastoa. Lukemalla pääsee kirjoittajan pään sisään ja sun pääsi sisällä on outoa.
Kukaan ei tiedä, oletko tosissasi tai mikä on kenenkin sukupuoli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä kommentissa kerrottiin aloittajan ja hänen puolisonsa sukupuolet?
Niinpä. Silti mies saa kommenteissa kaiket haukut. Tottakai.
Typerykset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap:n tarina muistuttaa dementikkojen tarinoita. Joku käy salaa kotona ja varastaa sitä sun tätä.
Kannattaa laittaa keittiöön pieni kamera, joka kuvaa jääkaappia. Jospa se onkin ap itse, joka syö öisin unissaan juttuja. Asioita voi tehdä tietämättään esimerkiksi lääkityksen sivuvaikutuksena.
Mulla oli yhteen aikaan jokin nukahtamis- tai masennuslääke, joka aiheutti omituista toimeliaisuutta öisin. Yhtenä yönä vaihdoin hanan kylppäriin, vaikken ole mikään putkiasentaja. Perhe ei kuullut mitään, kukaan ei herännyt, mutta aamulla oli uusi hana paikallaan ja vanha laatikossa lattialla. Eikä mulla ollut ensin mitään muistikuvaa tapahtuneesta, mutta niitä tuli vähitellen seuraavan päivän aikana.
Kaasuvalottaja ilmottautui!
Kannattaa laittaa keittiöön pieni kamera, joka kuvaa jääkaappia.
Mikä tässä on kaasuvalottamista? Ehdotin ongelman selvittämistä ja kerroin, mitä itselleni kävi. Elämä on oikeasti ihmeellisempää kuin hikikamarissa persettä hautovat luulevat.
Aloittaja kirjoitti jo aloitukseen, että puoliso on myöntänyt laittaneensa ap:n tavaroita roskiin. Miksi siihen pitäisi kameravalvonta olla?
Vierailija kirjoitti:
Epäironisesti Suomi kuuli ensin horisevista dementikoista, ja vasta toisena opittiin että lähärit varastavat vanhuksilta tavaraa niin hoitokodeissa kuin kotihoidettaviltakin 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun emä oli samanlainen. Hirveää kuinka kauan kestää ennen kuin saa itse valita seuransa. 20v elämästä kankkulan kaivoon...
Lopeta nyt jo jumaliste tuo emä-sanan käyttö kun kyse ihmisistä.
Ihmiset ovat eläimiä, joista osalla on emäksi tulemista varten emätin.
Emä-sanaa ei käytetä naisista. Tuon verran pitäisi aikuisen ihmisen tajuta. Sä vain olet niin saatanan tyhmä ja häiriintynyt, että et tajua asiaa vaikka se sulle ratakiskosta väännettäisiin. Mahtaa sun vanhempia vituttaa, että tuli maailmaan saatettua tuollainen oksetus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Epäironisesti Suomi kuuli ensin horisevista dementikoista, ja vasta toisena opittiin e
Jotkut harvat mädät yksilöt varastaa. Suurin osa ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan se äiti hölmö jos jää tuollaiseen suhteeseen. Vai mikä muu sen asian selittäisi?
Hänet on jo täysin nujerrettu ymmärtääkseen isän hulluutta. Hän oikeasti uskoo, ettei pärjäisi ilman "erinomaista" isäämme. Vaikka me lapset olemme yrittäneet saada häntä ymmärtämään miten asiat oikeasti on. Niin surullista kuin se onkin, hän tuskin tulee koskaan jättämään isää. Enkä ihmettele yhtään, sillä olen itsekin ollut hänen uhri, ja kesti hyvin kauan tajuta, että en olekaan jollain oudolla tavalla huonompi kuin muut. Henkisen väkivallan uhrit ei noin vain lähde suhteesta.
Meillä myös,marisee minun tavaroista.Olin töissä muualla,pinnatuolit,kaunis pyöreä pöytä.Ruskea iso matalapöytä missä kauniit sorvatut jalat oli kadonnut,sini.maustehylly..oli kuulemma polttanut.Tytär kysyi pöytäkalustoa ,missä?siinähän jo tuolit maksaa monta kymppiä kpl.Nyt huutaa minun roduista..itse jättää kaiken jälkeensä mihin koskeekin.Hän on koko elämän ollut yksi lapsista.Passattava.Miten ihminen jaksaakin? No pakkohan se on.Eikä tää turhaa marinas,ulkotyöt jne kaikki nämä vuodet jäänyt minulle.Hänen työ käy töissä,TV.nukkuu..paskoo syö..viime viikol olin ulkotöissä seurasin vähän touhua.Noooo..vielä jaksan.Oon laiska kun oon sairas,enkö kykene tekee mitään,oli paha pöpö ,veti viikoksi pestiin ihan..En tiedä voisko olla varhais dementiaa hänelä.Nyt muistutan kuka on laiska..Työ vie häneltä kyllä voimat monella tapaa,vuorotyö Ymmärrän.
Vierailija kirjoitti:
Meillä myös,marisee minun tavaroista.Olin töissä muualla,pinnatuolit,kaunis pyöreä pöytä.Ruskea iso matalapöytä missä kauniit sorvatut jalat oli kadonnut,sini.maustehylly..oli kuulemma polttanut.Tytär kysyi pöytäkalustoa ,missä?siinähän jo tuolit maksaa monta kymppiä kpl.Nyt huutaa minun roduista..itse jättää kaiken jälkeensä mihin koskeekin.Hän on koko elämän ollut yksi lapsista.Passattava.Miten ihminen jaksaakin? No pakkohan se on.Eikä tää turhaa marinas,ulkotyöt jne kaikki nämä vuodet jäänyt minulle.Hänen työ käy töissä,TV.nukkuu..paskoo syö..viime viikol olin ulkotöissä seurasin vähän touhua.Noooo..vielä jaksan.Oon laiska kun oon sairas,enkö kykene tekee mitään,oli paha pöpö ,veti viikoksi pestiin ihan..En tiedä voisko olla varhais dementiaa hänelä.Nyt muistutan kuka on laiska..Työ vie häneltä kyllä voimat monella tapaa,vuorotyö Ymmärrän.
No et säkään älyllä loista kun lukee tuota sun oksennusta. Olet tainnut päästä peruskoulun rimaa hipoen läpi?
"Hänet on jo täysin nujerrettu ymmärtääkseen isän hulluutta. Hän oikeasti uskoo, ettei pärjäisi ilman "erinomaista" isäämme. Vaikka me lapset olemme yrittäneet saada häntä ymmärtämään miten asiat oikeasti on. Niin surullista kuin se onkin, hän tuskin tulee koskaan jättämään isää. Enkä ihmettele yhtään, sillä olen itsekin ollut hänen uhri, ja kesti hyvin kauan tajuta, että en olekaan jollain oudolla tavalla huonompi kuin muut. Henkisen väkivallan uhrit ei noin vain lähde suhteesta. "
Mikä siinä on syynä että ei lähde ennen kun ne lapset on edes hankittu? Hölmöyksissään kuvittelee että rakkaus muuttaa kaiken?
Äläpä jää. Miehet yleensäkin nostavat kytkintä, jos vaimo sairastuu. Kun taas me naiset omaishoidamme oman jaksamisemme kustannuksella housuihinsa kusevat, käytöshäiriöiset miehemme loppuun saakka ja vieläpä muistelemme heitä hyvällä.