Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko elämän aloittaa uudelleen enää 33 vuotiaana??

Vierailija
18.11.2024 |

minä en ole tehnyt paljon mitään koko elämän aikana, olen kyllä käynyt kursseilla ja kouluissa ja ollut töissä mutta olen asunut esim koko ikäni samalla paikkakunnalla. En ole koskaan matkustellut myöskään. 

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin voit, etenkin jos sinulla ei ole lapsia 😊 

2/29 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä! Mä aloitin nelikymppisenä! 🤩

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ja kannattaakin. Itse aloin opiskelemaan 34-v uutta ammattia ja valmistuin 38 v. Elämä muuttui tosi paljon ja vain parempaan päin.

Vierailija
4/29 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet elänyt aikuisuutta vasta 15 vuotta. Sinulla on vielä 50 vuotta edessä, joten kannattaa tehdä mitä haluaa. 

Vierailija
5/29 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eteenpäin sitä aina mennään, ei taaksepäin. Useilla nuorilla menestyjillä on se ongelma, että eivät voi enää saavuttaa parempaa. Sinulla on vielä huippu edessä.

Vierailija
6/29 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eteenpäin sitä aina mennään, ei taaksepäin. Useilla nuorilla menestyjillä on se ongelma, että eivät voi enää saavuttaa parempaa. Sinulla on vielä huippu edessä.

Niin olen lukenut täältä viestejä että moni on päälle 30v  ja kyllästynyt elämäänsä ja nähnyt jo kaiken. Mä en mitenkään pysty samaistua noihin viesteihin kun en ole nähnyt vielä mitään ja en ole käynyt paljon missään. Joten on paljon odotettavaa. Luulen että on johtunut siitä että olen luonteeltani aika pelokas ja masentuvaisuuteen taipuvainen mutta mielialani on parantunut kyllä nyt vuosien aikana.

Vierailija
7/29 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi! Mullakin elämän suuntaviivat hahmottui vasta 38-vuotiaana ja nyt on vasta valmiuksia ja kykyjä toteuttaa niitä. 

Vierailija
8/29 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos roikut tuon ikäisenä tällä palstalla niin et todellakaan pysty juuri mihinkään muuhun. 

Vierailija
9/29 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvipuistohullu kirjoitti:

Muistaakseni olet kehuskellut sillä ettet koskaan matkustele. 

Vierailija
10/29 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet elänyt aikuisuutta vasta 15 vuotta. Sinulla on vielä 50 vuotta edessä, joten kannattaa tehdä mitä haluaa. 

Joista 20 v Alzheimerissa. 

Vierailija
11/29 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin olen lukenut täältä viestejä että moni on päälle 30v  ja kyllästynyt elämäänsä ja nähnyt jo kaiken. Mä en mitenkään pysty samaistua noihin viesteihin kun en ole nähnyt vielä mitään ja en ole käynyt paljon missään. Joten on paljon odotettavaa. Luulen että on johtunut siitä että olen luonteeltani aika pelokas ja masentuvaisuuteen taipuvainen mutta mielialani on parantunut kyllä nyt vuosien aikana.

Jaa nyt ymmärrän miksi viihdyt palstalla, olet mielenterveysongelmainen. 

Vierailija
12/29 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko yhdys sanojen käytön aloittaa myös?

Vierailija
13/29 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi aloittaa muta voit parantaa elämääsii tekemällä juttuja josta ssaatat tykätä. Kokeile matkustaa vaikka hawajille ,saatat tykätä siitä.

Vierailija
14/29 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et tietenkään, mutta voit mennä eteenpäin ja kehittyä. Tehdä asioita harkitummin ja määrätietoisemmin haahuilun ja rutiinien toistamisen lopettaen. Opit menneestä ja uskot tulevaan.  Teet uuden suunnitelman ja sitä kohti määrätietoisemmin. Tiedä mitä haluat ja jos ajattelet uutta uraa mene ja hae koulutukseen. Jos harkitset uutta parisuhdetta mene ja lähde tanssimaan ja hae paria . etc.

Asiat ei tule vaan niiden eteen tehdään töitä ja eletään laajemmin.

15/29 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huvipuistohullu kirjoitti:

Muistaakseni olet kehuskellut sillä ettet koskaan matkustele. 

En matkustele, en

Elämän voi muuttaa muutenkin kuin alkamalla matkustelijaksi 😎

Vierailija
16/29 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joista 20 v Alzheimerissa. 

Kaikki vanhukset eivät sairasta muistisairautta. Tämä nyt tiedoksi näin luuleville.

Vierailija
17/29 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä voiko. Itse aloitin uuden elämän kuusikymppisenä. Muutin uuteen kaupunkiin ja sain tutkintoni valmiiksi. Työllistyin heti.

Vierailija
18/29 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä voiko. Itse aloitin uuden elämän kuusikymppisenä. Muutin uuteen kaupunkiin ja sain tutkintoni valmiiksi. Työllistyin heti.

mikä ala?

Vierailija
19/29 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, missä iässä tahansa. Mutta harvemmin se ruoho on vihreämpää aidan toisella puolella

Vierailija
20/29 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet muuttuvat vielä eläkeiässä. Oma isoisäni muutti toiseen kaupunkiin ja vaihtoi baarikäynnit suksiin ja kuntopyörään. En ole nähnyt niin suurta elämänmuutosta henkilökohtaisesti ikinä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yksi