Miksi ihmisten testotasot laskee? Länsimaissa ne on laskenu hälyttävästi vuosien ajan.
Onko tähän tullu mitään faktaa vielä tai tiedetäänkö tälle ilmiölle syytä? Tämä asia liittyy täysin miesten hyvinvointiin mutta eihän sen takia ketään kiinnosta tämä aihe. Alhaiset testot aiheuttaa miehille alakuloisuutta,voimattumootta,seksiä ei tee mieli... jne
Kommentit (187)
Kertakäyttövaipat, vaippoja myös käytetään nykyään huomattavasti pidempään kuin aikaisemmin. Vaipoista on tehty niin miellyttäviä, eivät tunnu märiltä yms. ettei lapsella ole kiire oppia vaipoista pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sillä, että miesten hyvinvoinnilla on mitään väliä, mutta siihen vaikuttaa ensisijassa ylipaino. Terveisin mies.
Sekä runsas alkoholin käyttö
Alkoholin käyttö on vähentynyt merkittävästi ja silti testot on laskenut. En usko että alkoholilla on merkitystä asiaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sillä, että miesten hyvinvoinnilla on mitään väliä, mutta siihen vaikuttaa ensisijassa ylipaino. Terveisin mies.
Sekä runsas alkoholin käyttö
Tää on kyllä jännää. Mä käytin viinaa paljon 18-30v. Testot mitattiin 24. Sen jälkeen pistin elämäntavat uusiksi. Salia, hyvä ruokavalio, unta viina veks. Nyt 45v testot 36. 38 yläraja.
Vierailija kirjoitti:
Jos naisilla on jokin ongelma, heti huudellaan että mitä pääministeri aikoo tehdä asialle ja pitäisi lisätä rahoitusta asian ratkaisemiksi yms. Kukaan ei sano että naiset itse hoitakoot ongelmansa omin neuvoin.
Juuri tämän takia esimerkiksi gynekologit pitää maksaa ihan itse, eikä niitä julkisella puolella juurikaan ole. Synnytykseen liittyvää kipua ei hoideta kunnolla, koska se "kuuluu asiaan". Yms yms
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu myös siltä että naiset myös nykyään tykkää miehistä joilla on alhaiset testot koska naiset haluaa miehen joka on herkkä,lempeä,hoivaa lapsia jne. Ei nykyää naiset halua miestä joka on vahva,itsevarma,tilanteet haltuunottava jne.
Ja välimuotoahan ei ole?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ketään ei kiinnosta miesten hyvinvointi?
Miehiä ei kiinnosta miesten hyvinvointi, lähinnä siis se oma hyvinvointi koska sen eteen pitää tehdä myös jotain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ketään ei kiinnosta miesten hyvinvointi?
Nimenomaan liian moni välittää. Tässä sukupolvessa kasvaa pehmeitä miehiä. Jos noin 70% miehistä aloittaisi liikunnan, keskittyisi ruokavalioon, nukkuisi tarpeeksi ja jättäisi haitalliset materiaalit katsomatta, niin sanoisin että aivan luonnollisin keinoin testotasot nousee ja hyvinvointi lisääntyy luonnollisesti. Samalla voitaisiin karsia turhia mielenterveyteen liittyviä sairaslomia ja diagnooseja.
Miesten oma vika. Ei tarvetta tehdä mitään yhteiskunnallisella tasolla. Jokainen mies kompuroikoon itse oikealle ti
Nykymiehet ovat akkamaisia kaiken vinkujia. Suomalaisugrilainen mies kuolee sukupuuttoon, mutta onneksi Suomeen on jo saatu vahvoja ja riuskoja miehiä vähän paremman geeniperimän maista joita feministit eivät vielä ole onnistuneet nujertamaan.
Vierailija kirjoitti:
Kertakäyttövaipat, vaippoja myös käytetään nykyään huomattavasti pidempään kuin aikaisemmin. Vaipoista on tehty niin miellyttäviä, eivät tunnu märiltä yms. ettei lapsella ole kiire oppia vaipoista pois.
Vanhempia ei kiinnosta opettaa lasta potalle, siitä se on kiinni. Se aika on poissa puhelimelta kun pitää vahdata taaperon potalle opettamista nääs.
Vierailija kirjoitti:
E-pillereistä jää veteen jäämiä jotka päätyvät elimistöön. Miehet ovat muuttuneet feminiinisimmiksi ja transsukupuolisuus on yleistynyt.
Mä olen miettinyt tätä paljon. Plus tuo autismikirjon lisääntyminen. Onko tässä joku aikapommi, jota ei ole tajuttu?
🇺🇦🇮🇱
Vierailija kirjoitti:
Tämä on niin totta. Mikä tahansa miehiä koskeva ongelma, ei tarvetta uutisoida. Tai sitten vain sanotaan lyhyesti että varmaankin miesten syytä ja ansaittua. Feministien miesviha vallitsee mediaa, joka on muutenkin tosi vasemmistolainen ja pelkkien naisten äänitorvi.
Siis.
Suomalaiset ovat maailman onnellisin kansa.
Erityisen onnellisia ovat iäkkäät.
Työikäisistä onnellisimpia ovat miehet.
Pitääkö miehiltä alkaa korjata ongelmia, jotka eivät heitä itseään haittaa, vai...?
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu myös siltä että naiset myös nykyään tykkää miehistä joilla on alhaiset testot koska naiset haluaa miehen joka on herkkä,lempeä,hoivaa lapsia jne. Ei nykyää naiset halua miestä joka on vahva,itsevarma,tilanteet haltuunottava jne.
Eli evoluutio etenee tuossakin asiassa. Miehet naismaistuu ja kohta naiset lisääntyy itsellisesti ellei peräti kloonaamalla omia solujaan.
Sokeri, muovista liuenneet ftalaatit ja ylipaino.
Testot alenee iän mukana, ympäristön myrkyt myös.
Lihominen ja ylipainoisuus vähentää miehellä testosteronitasoja. Elimistö alkaa tuottamaan enemmän naishormoneja.
Laittavat sitä tököttiä juomaveteen että olisivat säyseämpiä.
Mistä sen tietää onko alhaiset? Mun mies on lievästi ylipainoinen 45v, jolla ei ole mitään tässä kuvattuja ongelmia, vaikka hän onkin lempeä ja ihana, eikä pidä yhtään väkivallasta. Pitäisikö nyt mennä yksityiselle kuitenkin ne mittaamaan, vaikka mitään ongelmia ei ole? Muutenhan tuota ei voi tietää.
Kaffebulla kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
E-pillereistä jää veteen jäämiä jotka päätyvät elimistöön. Miehet ovat muuttuneet feminiinisimmiksi ja transsukupuolisuus on yleistynyt.
Mä olen miettinyt tätä paljon. Plus tuo autismikirjon lisääntyminen. Onko tässä joku aikapommi, jota ei ole tajuttu?
"Ei ole tajuttu". Kyllä se on tajuttu, miesvaltaisilla keskustelupalstoilla tuosta on puhuttu vaikka kuinka kauan. Ja eliittikin on sen tajunnut, mutta ei halua asialle mitään tehdä, koska se hyötyy siitä. Näin ollen kyseessä on siis vaarallinen salaliittoteoria.
Ehkä ympäristönsuojelu olisi kuitenkin se juttu. Viherpipertäjät ja elokapina.
Kaffebulla kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Autismin lisääntyminen ainakin johtuu vähentyneestä ulkoilusta ja sen myötä entistäkin surkeammasta D-vitamiinin saannista näillä leveysasteilla. Afrikkalaistaustaisten ja kokovartalohunnutettujen ma mujen lapsista ihan järkyttävän iso prosentti syntyy täällä vaikeasti autistisina.
Täällä ainakin miehet inisevät koko ajan ihan päinvastaista.