Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nanna Karalahti taas ongelmissa

Vierailija
17.11.2024 |

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/nanna-karalahti-taas-ongelmissa-pi…

Pirke-siskon mukaan maksumoka ei johtunut Nannasta.

Se oli turha ja minun mokani. Se on johtunut puhtaasti siitä, että e-laskun kanssa oli häiriö.

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hui, mikä rusketus😱😱😱😱

Vierailija
2/51 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten jonkun Pirken laskut liittyy Nannaan? (ei, en klikkaile mitään linkkejä auki)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten e-laskun kanssa voi olla "häiriö"??

Vierailija
4/51 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten jonkun Pirken laskut liittyy Nannaan? (ei, en klikkaile mitään linkkejä auki)

Pirke (virolainen nimi?) on nannun sisko ja makselee siskon laskut

Vierailija
5/51 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus voi käydä niin, ettei lasku mene läpi. Mutta kukaan täysipäinen ei jätä tarkistamatta, meneekö maksu läpi vai ei. 

Vierailija
6/51 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi? Eikö Nannalla ole omaa rahaa?

Vierailija
7/51 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nannalla taitaa olla ongelma tuon Pirken kanssa, ei rahojensa kanssa. Ehkä hänen kannattaisi nyt hankkia joku muu hoitamaan raha-asioitaan kuin Pirke.

Vierailija
8/51 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jos Nanna on tienannut viime vuonna 250 tonnia ja nyt tänä vuonna on rahat loppu, niin ihan oikein. Aivan käsittämätöntä rajankäyttöä...

Vierailija
9/51 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nannalla taitaa olla ongelma tuon Pirken kanssa, ei rahojensa kanssa. Ehkä hänen kannattaisi nyt hankkia joku muu hoitamaan raha-asioitaan kuin Pirke.

Tai aikuinen kolmen lapsen äiti voisi ihan itse hoitaa laskunsa. Niin me muutkin aikuiset teemme. 

Vierailija
10/51 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joskus voi käydä niin, ettei lasku mene läpi. Mutta kukaan täysipäinen ei jätä tarkistamatta, meneekö maksu läpi vai ei. 

Miten niin ei mene läpi? Itse maksanut yli 10v laskut e-laskuina eikä koskaan ole ollut mitään ongelmia🤔

Vierailija
11/51 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hui mikä kotka. Ihan pelästyin. Pakko ottaa yks bisse

M43

Vierailija
12/51 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa Nanna olla ihan samanlainen happo kuin Jere. Mutta peittelee asian paremmin ja käyttää jotain muuta kuin etanolia.

Vierailija
13/51 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin ei mene läpi? Itse maksanut yli 10v laskut e-laskuina eikä koskaan ole ollut mitään ongelmia🤔

Minulla ei koskaan ole ollut ongelmaa alkoholin kanssa, joten alkoholismia ei ole olemassa. Sama logiikka kuin sinun viestissäsi. Eikö kuulostakin järkeävältä?

Vierailija
14/51 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai aikuinen kolmen lapsen äiti voisi ihan itse hoitaa laskunsa. Niin me muutkin aikuiset teemme. 

Kukaan joka liihottelee iltapäivälööpeissä vuodesta toiseen ei ole täysijärkinen.

Vierailija
15/51 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näitä on huolestuttavan paljon liikenteessä.

Vierailija
16/51 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hui mikä kotka. Ihan pelästyin. Pakko ottaa yks bisse

M43

Ai kauhee🤣🤣🤣🤣🤣

Vierailija
17/51 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukaan joka liihottelee iltapäivälööpeissä vuodesta toiseen ei ole täysijärkinen.

Ei tuossa mitään täysijärkisyydestä puhuttukaan. Ihan vain aikuisuudesta. 36-vuotias on aikuinen oli hänen järkensä millainen tahansa. 

Vierailija
18/51 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä nimi on Pirke????!!!

Vierailija
19/51 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No siten niin, että joskus niissä voi olla häiriöitä. Kuinka vajaaälyinen pitää olla, jos kuvittelee, että "minulla ei ole olluit ongelmia"="kenelläkään ei koskaan voi olla ongelmia"? 

Vierailija
20/51 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis jos Nanna on tienannut viime vuonna 250 tonnia ja nyt tänä vuonna on rahat loppu, niin ihan oikein. Aivan käsittämätöntä rajankäyttöä...

Miksi joku edes maksaisi Nannan "valmennuksesta" yhtään mitään?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yksi